Ingeborg Skrevet 10. juli 2003 #601 Del Skrevet 10. juli 2003 Journalist-engelen har beklageligvis vært fraværende en stund, så rykte- og nyhetsspredningen har vært nede (PC-kræsj), men jeg lover å skjerpe meg. Enn så lenge slapper jeg av med en dukkert i varmen. Også journalister har ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #602 Del Skrevet 16. juli 2003 I pur glede over at min kjære Kris endelig har vendt hjem etter en av sine talløse vandringer med sine fløyelskledte malingsspann, setter jeg fram drøssevis av reker, pærebrus, bamsemums og annet nomme-nom til alle lystige engler her på bassengkanten! Nå skal det feires!!! :D VELKOMMEN HJEM, KRIS! ...Og jeg som trodde du helt hadde glemt ditt vesle vestlandsfår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 16. juli 2003 #603 Del Skrevet 16. juli 2003 Nam, nam, så mye godt da væren!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 16. juli 2003 Forfatter #604 Del Skrevet 16. juli 2003 Ja, nå er det bare å hive innpå! De oppblåsbare palme-stolene er allerede på plass i bassenget, for jeg føler på meg at det er på tide med en liten sommerfest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 16. juli 2003 #605 Del Skrevet 16. juli 2003 -Ho-ho- jeg er uti allerede med en ekte levende delfin ...kom og lek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 16. juli 2003 #606 Del Skrevet 16. juli 2003 Jøss, Væren - du er ordentlig snill, asså!! *kleeeemmmme* Hiver meg ned her ved bassenget, jeg også. Men si fra når surfe-kua kommer, slik at vi kan trekke litt lengre inn på gressplenen...? *piller ræker* Nammmm! Nå mangler jeg bare litt.....Oisann! Der var jommen pærebrus og hvitvin også. Kan man ha det stort bedre en tropenatt i juli? Neppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 17. juli 2003 #607 Del Skrevet 17. juli 2003 Nei, natta er jammen herlig når man er engler..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 17. juli 2003 #608 Del Skrevet 17. juli 2003 Bortkomne medlemmer som er vendet tilbake, og nye medlemmer: Halelujah! En riktig stor pæreskål til alle sammen. Uansett var det bra bassenget åpnet igjen, jeg smeeelter bort her jeg sitter. *plask*Ahhh, det var deilig. Schkåll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. juli 2003 #609 Del Skrevet 17. juli 2003 Sommerfest, å for en herlig idé! slurper innpå med pærebrus og gomser bamsemumd.. ..og det beste er det deilige bassenget. I'm in heaven. palmesus og klorvann.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. juli 2003 #610 Del Skrevet 18. juli 2003 Pæreskål er bra. God helg, alle sammen! Ses ved bassenget på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 19. juli 2003 #611 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg vil også være med på festen....noen som sa pærebrus og reker? Nam Nam.. Dette var herlig altså en fest i varmen... koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. juli 2003 #612 Del Skrevet 22. juli 2003 Hei & hå alle engler! Vil bare si at dere alle er invitert i bryllup på lørdag, jeg skal nemmelig gifte meg med min kjære! Kan dere ikke ta dere en tur i kirken klokka ett da, men vennligst la pærebrusen vente til ETTER vielsen.. Har desverre ikke plass til flere enn de som allerede har sagt ja til å komme til middagen og festen i lokalet, men dere finner vel en park eller plass eller grøftekant eller hekk eller basengkant dere kan feste ved utover kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. juli 2003 #613 Del Skrevet 23. juli 2003 Jaaa ...meg .......jeg har aldri vært i ..eh jo en gang ...bryllup jeg ..så jeg stiller opp !! ...kan ta med heiagjeng duskene og så vifte litt for brudeparet *hoppe -sprette -vifte litt -* ..se det ja - gammel lærdom sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. juli 2003 #614 Del Skrevet 23. juli 2003 ...og jeg er innmari god til å kaste ris!..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 25. juli 2003 #615 Del Skrevet 25. juli 2003 Og jeg er kjempe flink til å synge..så da har vi jo festen klar koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. juli 2003 #616 Del Skrevet 25. juli 2003 *kremt* Festen er her, den: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=41891 Best å forsvinne ut fra Menighetskontoret, tror jeg. Væren liker ikke at vi roter slik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 26. juli 2003 #617 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg bare lurte på om vi kunne gjøre George Clooney til sånn fantasimedlem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #618 Del Skrevet 26. juli 2003 Nei, nå synes jeg ærlig talt vi har nok med de to idiotene som ble sluppet inn under tvil her for et års tid eller to tilbake! Det var @lfa og RaGnA, så vidt jeg kan huske, som på død og liv skulle ha dem med, og i de dager var det mye styr og iherdig hyrding i buskene ved lysthuset. Hvis vi skulle sluppet denne heltedyrkingen løs, måtte f.eks. jeg fått med både Patrick Swayze, Tom Cruise, Nicolas Cage, Richard Gere, og gudene vet hvem flere! Nei, de to vi har er bare her på prøve, og blir antagelig snart kastet ut pga. dårlig oppførsel likevel. :-? Så, jenter: Kom dere ned på jorden og inn i gullepleskogen! På tide å høste epler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 26. juli 2003 #619 Del Skrevet 26. juli 2003 Ja, ja, jeg får gå å høste litt epler da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #620 Del Skrevet 26. juli 2003 Flink Sukie! Sånne engler vil menigheten ha! *setter stjerne i boka på Sukie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå