Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #861 Del Skrevet 2. juli 2004 Vi kan bare innse det: Synkronsvømmelaget vårt har aldri vært bedre enn det er nå! Dette blir en bra sesong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. juli 2004 #862 Del Skrevet 2. juli 2004 Du har forresten en alldeles nydelig underull, Væren. Den kommer virkelig til sin rett når all den tovede ulla er klippet av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 #863 Del Skrevet 2. juli 2004 Skal vi melde oss på i OL eller?? Jeg tror vi vil bli lagt merke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. juli 2004 #864 Del Skrevet 2. juli 2004 Godt forslag! Jeg er sikker på at vi har gode muligheter til å gjøre det stort i OL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #865 Del Skrevet 2. juli 2004 Takk, Labella! Jo, jeg vet om underulla. Det skulle bare vært litt mer fall i det som ligger øverst, også! :-( Vi er allerede meldt på i OL, magnhild. Så nå er det knallharde treningsøkter som ligger foran oss. Men vi kan bare bli bedre. Verden ligger for våre føtter, og jeg ser gullmedaljen blinke i det fjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #866 Del Skrevet 2. juli 2004 Jg foreslår følgende rotasjon til fripogrammet :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #867 Del Skrevet 2. juli 2004 At jeg ikke tenkte på det, LilleBille! Du er og blir genial!!! Jepp, vi går for den rotasjonen. Den er ny og den er noe helt annerledes. Jeg tror det er veldig "oss" å gjøre det på den måten. Tror det passer godt for laget. Dette blir noe verden ikke har sett maken til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #868 Del Skrevet 2. juli 2004 At jeg ikke tenkte på det, LilleBille! Du er og blir genial!!! :-) :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #869 Del Skrevet 2. juli 2004 Vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. juli 2004 #870 Del Skrevet 2. juli 2004 Imponerende kreativitet, LilleBille! Kan ikke huske å ha sett en så fantastisk rotasjon noensinne :D Klart vi går for den - vi er uslåelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #871 Del Skrevet 2. juli 2004 ...men vi må være innstilt på vannvittig mye hard trening framover. Dette får vi ikke gratis! :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #872 Del Skrevet 2. juli 2004 Imponerende kreativitet' date=' LilleBille! Kan ikke huske å ha sett en så fantastisk rotasjon noensinne :D Klart vi går for den - vi er uslåelige![/quote'] .. det jeg ikke tar i smidighet tar jeg i kreativitet... .. for ingen skal påstå at jeg er udelt elegant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 #873 Del Skrevet 2. juli 2004 Utrolig bra rotasjon Lillebille! Men hva med en liten runde også? eller er det helt fjoråret det?? Du skjønner jeg er så glad i jeg, men klarer ikke følge med i hva som er in og ut... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #874 Del Skrevet 2. juli 2004 .. den klarer jeg hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #875 Del Skrevet 2. juli 2004 Nytt forslag: :bukke: :bukke: :vinke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: (den ble bare litt lang...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #876 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg synes begge er spennende! Klarer ikke helt å bestemme meg hva jeg liker best... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. juli 2004 #877 Del Skrevet 2. juli 2004 Veldig nyskapende! Jeg lider dessverre av en sykdom som kalles beslutningsvegring, så jeg må nesten overlate til dere friske å bestemme hvilken vi skal velge... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #878 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg tror jeg er smittet. Men jeg lurer på om vi fortsatt skal holde på den første. Det er lett å la seg rive med av moteretninger i tiden, men den første er klassisk - og samtidig nyskapende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #879 Del Skrevet 2. juli 2004 Nytt forslag: :bukke: :bukke: :vinke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: :bukke: Går for denne jeg.. den er vanskeligere ... men vi er jo så flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 #880 Del Skrevet 2. juli 2004 Væren går i mot meg uansett hva jeg tenker i dag!!! :evil: Jeg liker best den med Jeg da!! Hva med: :hoppe: :bukke: :bukke: :hoppe: :bukke: :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå