Væren Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #841 Del Skrevet 1. juli 2004 ...men ikke nå lenger! *dytter magnhild og malerkosten uti* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2004 #842 Del Skrevet 1. juli 2004 *plaske villt rundt seg* HEEEYYY!!!! Nå er jeg jo helt prikkete her jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #843 Del Skrevet 1. juli 2004 Ja, men det var i alle fall veldig kledelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2004 #844 Del Skrevet 1. juli 2004 *dra væren etter hornene ut i det prikkete vannet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #845 Del Skrevet 1. juli 2004 Hallo! Har du tenkt på at ulla mi trenger MILO? Her er så mye rester av såpe og vaskemidler her, at jeg er redd jeg kommer til å bli tovet! Jaja, det blir vel ikke verre enn den gangen de puttet meg i vaskemaskin og tørketrommel, jeg så ut som en velfrisert puddel, og ble ikke mindre mobbet etterpå... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. juli 2004 #846 Del Skrevet 1. juli 2004 Men nå er vu fin vettu! En veltrimmet rød og hvit prikkete puddel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #847 Del Skrevet 1. juli 2004 Så er jeg i alle fall klar for sommeren! "Yellow polka dot bikini" - bare at min er RØD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. juli 2004 #848 Del Skrevet 1. juli 2004 Lille Bille synger gamle schlegere om bikiner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #849 Del Skrevet 2. juli 2004 "itzy bitzy teeny wheeny, yellow polka dot bikini..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #850 Del Skrevet 2. juli 2004 :fy: ikke yellow.... "itzy bitzy teeny wheeny, ikke gul - men rød bikini..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #851 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja, jeg er visst litt fargeblind... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 #852 Del Skrevet 2. juli 2004 Er du tørr nå Væren?? Eller har du blitt helt tovet i stykker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #853 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg har blitt tovet så kraftig, at jeg har skrumpet inn til nesten ingenting! Snart bare stemmen igjen av meg! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 #854 Del Skrevet 2. juli 2004 :o Oi! Er det mulig? HVa kan vi gjøre for å u-tove deg igjen da?? Vil jo ha deg med krøller og greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #855 Del Skrevet 2. juli 2004 Saks og kam kan være et stikkord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. juli 2004 #856 Del Skrevet 2. juli 2004 Har du ikke tatt vårklippen ennå? :fy: Det er jo juli allerede! Her, ta deg en så skal jeg hente sauesaksa! Er det noen som vil være med å synkronsvømme etterpå? Det er så kjedelig å synkronsvømme alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. juli 2004 #857 Del Skrevet 2. juli 2004 JEg er dritgod i å svømme synkronsvømming i utakt! Går det bra eller?? *samle sammen tovet ull for vinteren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #858 Del Skrevet 2. juli 2004 .. da kan jeg svømme i halvtakt... så må det vel bli bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #859 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg kan synkronsvømme i valsetakt, det er jeg dritgod i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. juli 2004 #860 Del Skrevet 2. juli 2004 Utakt, halvtakt og valsetakt - dæven - detta blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå