remora Skrevet 11. juni 2017 #1 Del Skrevet 11. juni 2017 (endret) Hei!! Har bikka 40, men kjenner heldigvis ikke på noen krise! Det eneste er at jeg etter hvert kjenner mer og mer på "alene"-følelsen. Har vært "utprega" sosial og har hatt mange venner, men de fleste av dem er nå opptatt med familie, eller bor andre steder i landet. Jeg blir mer og mer "glemt" - og er litt lei av å være den som alltid tar kontakt. Savner piping av meldinger, morsomme "delinger" på FB og internt fjas, andre som har lyst til å dele ting med meg og spørre hvordan JEG har det! Jeg har verken mann eller barn, men har verdens nydeligste hund! <3 Veldig koselig om du også har hund, så kan vi gjøre "hundeting" sammen?! Men jeg savner å gjøre mennesketing, også - særlig det som er vanskelig / kjedelig å gjøre alene. Og det er her DU kommer inn i bildet! Er ikke så viktig HVA vi gjør, men at vi er på nett (selv offline!) og kan skravle og le sammen! Gleder meg - og ønsker deg uansett en strålende dag videre! Endret 16. juni 2017 av remora 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IncaTinca Skrevet 20. juni 2017 #2 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) Jeg er halvparten din alder hehehe, men for et spennende positivt innlegg! :D Hvor kommer du fra og hvor bor du? Endret 20. juni 2017 av IncaTinca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remora Skrevet 21. juni 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2017 Takk - det var hyggelig å høre! Svarer deg heller på melding, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mersor77 Skrevet 4. juli 2017 #4 Del Skrevet 4. juli 2017 Hei bor på Skedsmokorset bikker 40 til høsten Er på utkikk etter mye av det du skriver. Ingen hund, ingen mann og ingen barn. Tar gjerne en prat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remora Skrevet 5. juli 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 5. juli 2017 Hei Mersor77 - har svart deg på melding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå