Gå til innhold

Ny, nyere, nyest!


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Primula

Det har vært en utrolig lang dag..er ikke helt i form tror jeg. Uvel, hodepine, småkvalm osv.. Ikke koslig. Skal ta meg et varmt bad og kose meg på sofaen i kveld. Tror jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Primula

Det er så deilig med helg! Slet meg gjennom denne uka, ikke helt i form, men ikke syk heller. Nå har jeg fått slappet av og det var deilig.

Startet fredagskvelden med hjemmelaget pizza, en øl, potetgull og tv. PÅ lørdag var vi på biblioteket en tur alle tre. Vesla lånte seg noen bøker og en dvd.

Så var vi på butikken og kjøpte en nydelig prinsessekjole til vesla. Det er snart karneval, og hun ville absolutt være prinsesse da. Men hun blir så nydelig. :-)

I går ettermiddag vasket jeg litt klær, ryddet litt og fikk sove en time på sofaen.. 8) Om kvelden spiste vi wraps med kyllingfilet og drakk en falske rødvin. En herlig kosekveld.

Idag var jeg uthvilt og våken klokken 8. Vesla og jeg har sett barne- tv og spist frokost. Nå skal jeg vaske klær, henge op nye gardiner og en liten tur på jobb for å forberede denne uka. Ha en fortreffelig søndag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Primula

Treningstur 1:

40 minutters rask gange i sørpe og regn!

Dette var igår, og jeg SKAL ut i dag også. Har vært utrolig slapp i det siste, og tror det skyldes for lite trening og bevegelse. Nå har kveldene blitt lysere og det er fint å gå seg en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espera

Heisann Lilje - her har jeg ikke vært før :)

Kjenner meg godt igjen i mye av det du sier, synes ofte jeg går uka gjennom og bare lengter etter helg... heldigvis går vi en lysere tid i møte nå og det pleier å hjelpe mye på "opplagtheten" :wink:

Ønsker deg en god dag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Treningstur 2:

40 min rask gange.

Tusen takk for hyggelig hilsen Espera. Stikk gjerne innom igjen :-)

Jeg har vært hjemme med vesla i to dager nå. hun har feber, men ikke noe mer. klager over at hun har litt vondt i øret, men ikek så mye. Skal se det an til i morgen eller ring lege. Blir litt rastløs når jeg er hjemme, og vet at jeg egentlig skulle vært på jobb. Føler at de ikke klarer seg uten meg.. :ler: Nå, det er vel å ta i, men jeg gleder meg i allefall til jobb igjen imorgen. Pappan skal være hjemme med vesla i morgen.

Prøvde noe nytt til middag idag: pastasalat med egg og røkelaks. Det var utrolig godt. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før. Ny salatfavoritt for meg i allefall.

Blir en rolig kveld med data og tv her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Jeg er syk :-(

Har ligget på sofaen siden jeg kom hjem fra jobb. Har sinnsykt vondt i halsen , hodepine og feber. Og jeg bare MÅÅÅ på jobb imorgen...huff, ikke bra. Skal straks tilbake til sofaen.... :-( :-( :-( :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Endelig er jeg frisk igjen. Det var halsbetennelse og jeg har gått på penicilin siden lørdag. idag følte jeg meg i form til å gå meg en tur igjen. Ligger langt etter skjema nå, men sykdom kan man ikke råd med.

Treningstur 3:

40 minutters rask gange.

Nå er det snart påske og jeg håper på mange fine dager med ski!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...