Gå til innhold

Ny, nyere, nyest!


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Primula

Hei alle sammen!

Velkommen til min nye dagbok med nytt brukernavn. det er en god stund siden jeg har vært her, men nå er jeg tilbake for fullt. Nytt år = nye muligheter.

Startet på jobb igjen idag etter en deilig juleferie. Som de fleste andre skoler startet vi med å ha en minnemarkering. Heldigvis er ingen av våre elever dirkete berørt. Det var en trist start på det nye året, men samtidig var det godt å samles hele skolen med levende lys, dikt og musikk.

Jeg jobber i 1. klasse og vi snakket en del om katastrofen. Jeg valgte å ta utgangspunkt i det elevene visste og hadde hørt om, så snakket vi litt rundt det.

det gikk bra, men mange av elevene syntes det var trist og noen var også litt redde. Jeg tror de syntes det var godt å snakke om det, og vi tegnet også noen fine tegninger med mange store bølger..

Nå har jeg akkurat tatt meg en deilig dusj, og skal slenge meg ned på sofaen og lese Da vinci koden. Fikk den i julegave. :-)

Til alle som stikker innom; velkommen hit, ta gjerne turen igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Primula

Tusen takk for alle hilsener. Det er så koslig å være tilbake med dagbok igjen. :-)

Har vært en grei dag. Jeg har langdag på tirsdager, og det pleier å være slitsomt, men det gikk bra idag. trives utrolig godt sammen med kollegaene mine. Har vært vikar i et halvt år nå, og vet at jeg skal være der frem til sommeren, men håper inderlig at jeg får være lenger..

Skal rydde ut av oppvaskmaskinen før jeg benker meg på sofaen for å se Juging Amy.

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Tenkte eg skulle bli kjent med litt fleire her inne, så då besøker eg litt forskjellige menneske, i håp om at det skjer! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Heisann. Trivelig med besøk i boken min. :-)

Helga har gått så utrolig fort. Fredagskvelden var vi bare hjemme og så tv. I går dro vi til byen for å shoppe litt. Ble både støvsuger, telefon og klær på oss. Jeg kjøpte meg ny kjole til jeg skla på nyttårsball til helga. Var nedsatt 50 % så det er jeg fornøyd med. I går kveld dro vi til foreldrene mine og ble der til idag. det var koslig. "Alle" var hjemme, dvs søster med kjæreste og bror med gravid kjæreste. Idag har vi vært på juletrefest med barnehagen. Moro for lillemor det ja! men nå er absolutt jula over. Jeg ryddet bort juletre og pynt på torsdag. Deilig å få det bort.

Har vært på skolen en tur og forberedt litt til denne uka. Så er helga over da... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

God kveld. Her er det uvær. det regner og blåser storm. Det er vel stormen Hårek som herjer. Synes det er artig at de kaller opp uvær, men ikke fullt så artig at mannen min spøker med at det neste uværet sikkert blir oppkalt etter meg.. :-?

Skal på lærermøte i kveld. Er ikke så glad i sånn kveldsmøter, men det må vel til. Er ikke så ofte heldigvis. Skal gi vesla kveldsmat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er artig at de kaller opp uvær' date=' men ikke fullt så artig at mannen min spøker med at det neste uværet sikkert blir oppkalt etter meg.. :-? [/quote']

Ojda! :sjokkert::ler2:

Lykke til på møte i kveld. Ikke blås bort! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Primula

Jo, takk jeg har det bare bra jeg. :-)

Jeg har vært til frisøren og brukt 1000,- kr idag! Ikke ofte jeg atr meg råd til det, men ble skikkelig fornøyd. Det er så herlig å være til frisøren å få frisket seg opp litt. Jeg skal på fest i helga så det passet bra å ta det nå.

Ellers er det ikke så mye som skjer her. Det er innmari travelt på jobb akkurat nå. Målet mitt er å bli mer strukturert og ta unna etterhvert, noe jeg ikke alltid er så god til.... Jeg kan nemlig ha en tendens til å utsette ting. Det gjør at jeg går og tenker på det jeg skulle gjort og kommer aldri ajour. Men som dagt, jeg skal bli flinkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Primula

Tusen takk for alle hilsener. Det er så koslig. :P

Dagene flyr her. Hadde en hektisk, men koslig helg. Søstra mi med kjæresten kom på fredag. D var over til søndag. På lørdag var det først shopping, cafebesøk, baking av berlinerboller og til slutt fest med kollegaene. Dt var en fin dag, og kvelden var kjempeartig. På søndag var jeg ok litt redusert. Dagen ble i stor grad tilbrakt på sofaen.. :roll:

Så var det jobb igjen igår. Var også en tur på jobb i går kveld for å forberede noen geier. Hun jeg jobber sammen med var syk idag, og da ble det ekstra hektisk. Nå ser jeg frem til en rolig hjemmekveld med tv- titting.

Gleder meg til å se "frustrerte fruer" Fikk ikke sett første episode, men har hørt mye bra om den. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Ojsann, nesten en uke siden forrige gang jeg skrev.

Jeg tror jeg jobber for mye..har ikke overskudd til noen ting lenger.Jeg kommer hjem fra jobb i 4- tida, lager middag, rydder litt, leker litt med lillemor så er det barne- tv, kveldsstell og legge henne. Etter det er jeg så utrolig sliten at jeg har mest lyst til å legge meg på sofan og sove.. Og det gjør jeg også i blant, dersom jeg ikke sitter og forbereder meg til neste dag da.

Den overgangen fra å være student til å jobbe 40 timer i uka er jammen ikke lett altså! Spesielt ikke når vi har fått større hus= mer husarbeid. I tillegg tenker jeg på alt jeg IKKE får gjort, f. eks trent, besøkt venner, dra i svømmehallen, på kino osv. Jeg synes jeg har alt for liten tid til å være sammen med datra mi og mannen. Er det virkelig sånn det skal være da? Er det jobben som er det viktigste i livet?

Gleder meg til våren kommer jeg. Da blir det lysere ute, man blir ikke så vinterslapp, man kommer ut av dvalen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...