AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #21 Skrevet 11. juni 2017 13 minutter siden, Uffda skrev: Nei, seff er det ikke det. Seff betyr ikke hans velvære noe som helst. At hun er ute på cafe, ute med venner, tar med ungen hit og dit osv, mens han sikkert jobber overtid, måtte flytte fra nettverk og generelt sikkert ikke har tid eller overskudd til å "møte folk å komme seg ut" er jo helt irrelevant. Han er jo mannen i forholdet, han har ingenting å klage over. Er det han som får mensen og må gå rundt 9 måneder gravid? Seff ikke, er det han som er kvinne og har følelser? Seff ikke, hun hadde jo lagt ungen, klart hun må få ut å henge med søster på timesvis mens han får være hjemme å passe på ungnen i mellomtiden. Han skal jo bare opp tidlig om morgenen for å sløve på jobb, klart hun må få fred fra en sånn festbrems. Oy. Her ser jeg at jeg skulle skrivd nøyere om vår hverdag. Min samboer har PR nå ikke jobb, og har heller ikke jobbet på 3 mnd. Han starter å jobbe slutten av denne mnd. vi fordeler morgenen med at vi står opp annenhver dag siden han er hjemme. Hadde det vært slik at han jobbet overtid og var sliten så NEI jeg hadde ikke bedt ham passe barnet så jeg kan få meg en pause. Så langt klarer jeg også å tenke. Men når han sitter på rævva hjemme, jeg er den eneste som lager mat, rygger, vasker klær, tar oppvask og igjen aldri får meg fri fordi han skal spille. Hvis det er galt at jeg da ønsker meg fri, så får det være. -TS Anonymkode: a0435...00c 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #22 Skrevet 11. juni 2017 21 minutter siden, Uffda skrev: Nei, seff er det ikke det. Seff betyr ikke hans velvære noe som helst. At hun er ute på cafe, ute med venner, tar med ungen hit og dit osv, mens han sikkert jobber overtid, måtte flytte fra nettverk og generelt sikkert ikke har tid eller overskudd til å "møte folk å komme seg ut" er jo helt irrelevant. Han er jo mannen i forholdet, han har ingenting å klage over. Er det han som får mensen og må gå rundt 9 måneder gravid? Seff ikke, er det han som er kvinne og har følelser? Seff ikke, hun hadde jo lagt ungen, klart hun må få ut å henge med søster på timesvis mens han får være hjemme å passe på ungnen i mellomtiden. Han skal jo bare opp tidlig om morgenen for å sløve på jobb, klart hun må få fred fra en sånn festbrems. Prater som om du veit noe om Ts situasjon du å. Se at Ts har svart deg, så burn på deg 🖕🏼 Anonymkode: 4ad42...af1 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #23 Skrevet 11. juni 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oy. Her ser jeg at jeg skulle skrivd nøyere om vår hverdag. Min samboer har PR nå ikke jobb, og har heller ikke jobbet på 3 mnd. Han starter å jobbe slutten av denne mnd. vi fordeler morgenen med at vi står opp annenhver dag siden han er hjemme. Hadde det vært slik at han jobbet overtid og var sliten så NEI jeg hadde ikke bedt ham passe barnet så jeg kan få meg en pause. Så langt klarer jeg også å tenke. Men når han sitter på rævva hjemme, jeg er den eneste som lager mat, rygger, vasker klær, tar oppvask og igjen aldri får meg fri fordi han skal spille. Hvis det er galt at jeg da ønsker meg fri, så får det være. -TS Anonymkode: a0435...00c Du jobber jo ikke, så du har jo i grunn fri hele tiden med mindre barnet ditt ikke går i barnehage. At begge to går hjemme uten jobb hjelper ikke på forholdet, så kanskje dere må starte der. Skjønner heller ikke at du oppgir svigerfamilien som årsak til at dere måtte flytte? Anonymkode: eacd9...ac7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #25 Skrevet 11. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du jobber jo ikke, så du har jo i grunn fri hele tiden med mindre barnet ditt ikke går i barnehage. At begge to går hjemme uten jobb hjelper ikke på forholdet, så kanskje dere må starte der. Skjønner heller ikke at du oppgir svigerfamilien som årsak til at dere måtte flytte? Anonymkode: eacd9...ac7 Mitt barn går ikke i barnehage, på grunn av kolikken som gjorde at jeg ikke fikk knyttet meg til henne så godt. Derfor valgte vi å holde henne hjemme for å knytte det båndet vi ikke fikk. Ja min svigerfamilie er grunnen. Det var de som gjorde det umulig for oss å kunne være en familie utenom oss 3, ikke følte vi at vi hadde nettverk der. Som resulterte i all ensom følelsen både hos meg og min samboer. -TS Anonymkode: a0435...00c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #26 Skrevet 11. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mitt barn går ikke i barnehage, på grunn av kolikken som gjorde at jeg ikke fikk knyttet meg til henne så godt. Derfor valgte vi å holde henne hjemme for å knytte det båndet vi ikke fikk. Ja min svigerfamilie er grunnen. Det var de som gjorde det umulig for oss å kunne være en familie utenom oss 3, ikke følte vi at vi hadde nettverk der. Som resulterte i all ensom følelsen både hos meg og min samboer. -TS Anonymkode: a0435...00c Det skjønte jeg ikke, burde ikke kolikken gjøre at du knyttet sterkere bånd? Anonymkode: 8aafb...82b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #27 Skrevet 11. juni 2017 Litt av en situasjon du har satt deg i. Og hvorfor skriver du at samboer ikke får ha kontakt med barnet sitt hvis du går ifra han? Hvorfor jobber du ikke? Anonymkode: 78b46...299 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #28 Skrevet 11. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt av en situasjon du har satt deg i. Og hvorfor skriver du at samboer ikke får ha kontakt med barnet sitt hvis du går ifra han? Hvorfor jobber du ikke? Anonymkode: 78b46...299 Skriver jo ikke min samboer ikke får ha kontakt?? Men han er opprinnelig fra ett sted 12 timer herifra. Og han blir da å velge å reise hjem, noe vi har snakket om. Som da vil gjøre slik at kontakten blir minimal. Anonymkode: a0435...00c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #29 Skrevet 11. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjønte jeg ikke, burde ikke kolikken gjøre at du knyttet sterkere bånd? Anonymkode: 8aafb...82b Kolikken ga meg sterk depresjon. Hun gråt 16 timer av døgnet. Så nei, det ga oss på ingen måte mer sterkere bånd. Dette med å ikke føle morskjæringhet ved første blikk er kanskje tabu belagt. Men desverre skjedde det meg. Og kolikken slet oss alle helt ut. Anonymkode: a0435...00c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå