squidboy Skrevet 11. juni 2017 #21 Del Skrevet 11. juni 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser du ikke selv at slike dramatiske generaliseringer om alle kvinner ikke er rasjonelt? Skjønner at når man føler mye smerte, så er det lettere å generalisere for å beskytte seg selv, men det betyr ikke at det er rett, riktig, godt eller fornuftig. Jeg har kjent massevis av flotte, smarte, omsorgsfulle, kloke, vise kvinner, og jeg har bodd mange forskjellige steder. Anonymkode: b8d80...2b8 Det er ingen hemmelighet at det er mer baksnakking, drama og ramaskrik hos kvinner i mye mye mer grad enn hos menn som oftere er rett på sak og ikke like dramatisk og slu. Det som er litt dumt her er at jeg tipper 50 prosent av guttene hun snakker med har andre intensjoner bak vennskapet og vil nok ned i trusen på henne. Må være flink til å luke ut de som faktisk genuint er din venn med riktige intensjoner. Vil tippe de som er i forhold er mer til å stole på . Hilsen mann 24 med relaterte erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå