Gå til innhold

Når noen slutter å følge deg på Instagram..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor skulle man det da?

Anonymkode: c5c0c...09a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer fordi jeg har en venninne som blokker alle som slutter å følge henne... Synes det er litt voldsomt men hun sa det er noe mange gjør, litt som en "straff".

TS

Anonymkode: 2eb32...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri lagt merke til det, det er ikke livet mitt. Det er bare en bildedelingside, ingenting annet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...blokker du dem?

Anonymkode: 2eb32...11e

Nope. Sender bare Utsi på døra deres med klar beskjed om å følge på nytt.:scorpis:

Anonymkode: 84fc5...f35

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær

Det er å overdramatisere. Jeg bruker min Instagram til å poste treningsrelaterte bilder (fra trening, fremgang, mat osv) så om folk ikke har interesse av det så må de for Guds skyld bare slette meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg har ikke det. Det er ikke noe poeng med det så i såfall skjønner jeg han/henne godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hæ? Nei.
Er ikke så opphengt i instagram at jeg sjekker hvem som følger meg og evn har sluttet å følge meg til enhver tid. Har noen sluttet å følge meg tar jeg det ikke personlig og skal "straffe " de på noe vis. Høres ut som noe en overdreven, overanalyserende, butthurt 13 åring kunne gjort , aldri hørt om maken.
Jeg unnfolower folk når jeg syntes de tar for mye plass på newsfeeden eller poster uinteressante ting for meg, sånn at jeg får mer plass til interessante poster i newsfeeden. Kan like gjerne være bestevenninda mi jeg unfollower, uten at det betyr at jeg liker hun noe mindre.

Anonymkode: c1c10...7ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Følger jeg de, bruker jeg bare å slutte å følge de tilbake. Siden det er en hel normal måte på å få flest mulig følgere på (legge de til, og så fjerne de etter kort tid i håp om at de ikke ikke gjør det og). 

Men vet flere har sett seg lei og blokkerer disse som gjør det gjentatte ganger. 

Trur jeg har blokkert to stykker på Instagram aktivt, men det er folk som er blokkert på Facebook (og Snapchat etc). Ellers blokkerer Instagram automatisk kontoer du rapporterer som spam. 

Anonymkode: 84641...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg aner knapt hvem som følger meg selv om jeg ser jeg har noen følgere. Om noen hadde slettet meg hadde jeg sikkert ikke merket det før det hadde gått et halvt år eller så - hvis jeg i det hele tatt hadde fått det med meg. 

Forøvrig skjønner jeg ikke vitsen med å blokkere noen fordi de ikke lenger er følgere. Da har de alt forlatt kontoen og følgelig er det ikke noen å blokkere. (Joda, jeg skjønner selvsagt forskjellen mellom å forlate og blokkere, men de vil trolig ikke merke at de er blokkert ettersom de alt er vekk.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg aldri giddet å bruke tid på. Hva så om folk ikke vil følge meg mer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker aldri hvem som slutter å følge meg, har ikke noe kontroll på hvem som følger meg på instagram. Jeg har viktigere ting å bruke energien min på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan man fjerne følgere på insta? Jeg har åpen profil, men ønsker å lukke den og fjerne de jeg ikke kjenner irl.

Anonymkode: 5d896...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man fjerne følgere på insta? Jeg har åpen profil, men ønsker å lukke den og fjerne de jeg ikke kjenner irl.

Anonymkode: 5d896...b00

Jepp.

Anonymkode: 50677...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...