AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Del Skrevet 8. juni 2017 Hvordan var din livssituasjon da du var 24 år gml? Jeg er student og synes ting er litt kjipt i ferien. Ingenting spennende som skjer. Jobber der jeg alltid har jobbet når det er ferie og ting er som "før". Vanskelig å få utvidet nettverket sitt på hjemplassen, og man blir stort sett bare sittende inne å når man ikke er på trening eller eventuelt jobb. Her jeg bor er det ingenting å finne på, absolutt ingenting. I hverdagen får jeg utviklet meg selv, når jeg studerer, og har mulighet for å bli kjent med nye mennesker og få nye impulser. I tillegg bor jeg også hjemme, og det tar på å hele tiden "tråkke" på familien. Ting er litt kjipt. Ikke har jeg dame heller som jeg kan gi oppmerksomhet eller være med! Andre som også har det slik, eller har hatt det sånn når de var rundt 24 år? Jeg føler jeg trenger noe forandring, slik det er nå så synes jeg oppriktig det er kjipt med ferie Hvordan var det hos deg i den alderen? Andre som har det slik? Anonymkode: 34511...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Del Skrevet 8. juni 2017 Bor ikke hjemme når jeg studerer, det glemte jeg å legge til. Anonymkode: 34511...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Del Skrevet 8. juni 2017 Vel, da jeg var 24 hadde jeg ikke bodd hjemme på mange år, jeg var student og i jobb i tillegg. Jeg følte at det var en flott tid, jeg traff masse mennesker og hadde det supermorsomt. Kanskje det hadde hjulpet å få seg jobb der du studerer? Anonymkode: 1e216...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg er 24, alenemor. Bor i eid bolig 6 min fra studiested. Arbeider i ferier på relevant arbeidsplass. Har aldri hatt det bedre, samtidig gleder jeg meg til fremtiden. Anonymkode: 30b40...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #5 Del Skrevet 8. juni 2017 Hva med å være på studiestedet i ferier? Dette er vel ganske vanlig jo lengre ut i studieløpet man kommer, særlig når det kommer til feriejobbing. Ellers går det jo an å dra på turer med studievenner. Dette trenger ikke å være dyre turer. Eller så kan du jo komme deg litt ut på datingmarkedet. Anonymkode: 7c4f2...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. juni 2017 #6 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg er 24, samboer, ikke barn, snart siste året sykepleien, jobber på barneavdelingen på sykehuset og trives godt med alt i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #7 Del Skrevet 8. juni 2017 Da jeg var 24 studerte jeg fortsatt samtidig med at jeg jobbet litt for mye og ble litt for utslitt. Leide en leilighet for meg selv. Var en tøff tid. Men da jeg endelig ble ferdig med studiene og begynte å jobbe med det jeg utdannet meg til ble livet langt mer lysstbetont og siden har karrieren blitt veldig spennende. Midten av tyveårene var ikke en fin tid for meg, jeg burde ha roet litt ned, men det har betalt seg siden. Anonymkode: 18b4a...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #8 Del Skrevet 8. juni 2017 Da jeg var 24 var jeg sengeliggende. De eneste menneskene som var inne på soverommet mitt var moren min, hjemmesykepleiere og legen min. Det var det tiende året mitt med sykdommen, men heldigvis bare det tredje året som sengeliggende. Jeg klarte ikke se TV, lese bøker, snakke, le, orket ikke bli tatt på annet ved nødvendig stell. Jeg visste heldigvis ikke hvor lang tid det ville ta før jeg ble bra nok til å prate, se litt TV og få en klem av moren min uten at det var smertefullt. Anonymkode: 5e753...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #9 Del Skrevet 9. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var 24 var jeg sengeliggende. De eneste menneskene som var inne på soverommet mitt var moren min, hjemmesykepleiere og legen min. Det var det tiende året mitt med sykdommen, men heldigvis bare det tredje året som sengeliggende. Jeg klarte ikke se TV, lese bøker, snakke, le, orket ikke bli tatt på annet ved nødvendig stell. Jeg visste heldigvis ikke hvor lang tid det ville ta før jeg ble bra nok til å prate, se litt TV og få en klem av moren min uten at det var smertefullt. Anonymkode: 5e753...7cc Uff.. Har du ME? Kjenner til det en min familie har det, tristeste synet og tilværelsen ever... Vi kom bare inn på rommet for å gi mat og måtte ut igjen... Av og til orker hun å bli med på bilturer og en sjelden gang være med venner men da ble hun femti ganger værre når hun kom hjem igjen. Ikke en enkel hverdag det der . Stor klem (om du greier å ta i mot nå!) Anonymkode: fa2f7...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 9. juni 2017 #10 Del Skrevet 9. juni 2017 som 24 åring slett jeg. Ett av mine verste år. Var vel mens jeg enda var forvirret av delvis minne fortrengsel/amnesia, så var svært utsatt selv om jeg prøvde å skjule hvor dype sår i sjelen jeg har og gjorde litt selvhjelp alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 9. juni 2017 #11 Del Skrevet 9. juni 2017 Når jeg var 24 hadde jeg jobb og leilighet, festa og pulte hver helg som det var no tomorrow, hehe. Good times... men savner det ikke. Holder på sånn i dag au egentlig, tolv år senere. Bortsett fra at jeg har bedre jobb og hus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 9. juni 2017 #12 Del Skrevet 9. juni 2017 Jeg er 24 nå. Har samboer og hund og bor i leid leilighet. Jobber fulltid + litt til, trener, går turer, baker, er med venninner innimellom, går på kino, spiser på restaurant, piknik, er med familien, lager mat, gjør husarbeid, reiser litt når økonomien tilsier det. I sommer har jeg mye ferie og planlegger å reise på et par billigere ferier. Vurderte også å ta en tur utenlands alene, bare for å utfordre meg selv, og siden sambo ikke har like mye fri som meg. Mitt 25. år på denne kloden er helt greit på noen områder, veldig bra på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #13 Del Skrevet 9. juni 2017 Da jeg var 24 hadde jeg nettoop funnet en jobb jeg trives svært godt i (10 år siden) og var ganske nyforelsket i mannen jeg senere skulle gifte meg med. Vi kjøpte vår første leilighet ca da også. Livet smilte og alt var bra. Senere skulle det bli svært tøft i forholdet. Men 24 var jeg veldig lykkelig ❤ Anonymkode: c5342...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #14 Del Skrevet 9. juni 2017 Du bør heller få deg sommerjobb i byen hvor du studerer. Det er mye bedre enn å bo hjemme hos foreldrene i 2 mnd! Som 24-åring hadde jeg aldri klart det - hadde blitt gal! Sommeren er jo den beste tiden for flørting :D Anonymkode: a78f1...547 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #15 Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg studerte. Hadde også feriejobb på hjemplassen. Om det var lite å gjøre, dro jeg til byen alene, leste en bok, var med familien, drev med hobby e.l.. Om du kjeder deg må du bare finne på noe. Anonymkode: dfd69...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. juni 2017 #16 Del Skrevet 10. juni 2017 Det var litt kjedelig, tror jeg. Det var mitt første år i vanlig jobb etter studiene. Jobben var grei nok, den trivdes jeg i og det var morsomt å tjene sine egne penger, men jeg bodde i en svært tvilsom leilighet (vinduene lekket når det regnet, og regnet gjorde det ofte ). Lønna var bare sånn akkurat passe og jeg hadde enda ikke fått opparbeidet meg noe sosialt liv i hjembyen der jeg jobbet. Alle de jeg kjente før jeg flyttet ut for å studere hadde også flyttet ut så de var ikke der lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skay Skrevet 10. juni 2017 #17 Del Skrevet 10. juni 2017 Oii, du beskriver jo litt livet mitt. Jeg er ikke 24 år da, jeg er 22. Men mye som likner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #18 Del Skrevet 10. juni 2017 På 8.6.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev: Hvordan var din livssituasjon da du var 24 år gml? Jeg er student og synes ting er litt kjipt i ferien. Ingenting spennende som skjer. Jobber der jeg alltid har jobbet når det er ferie og ting er som "før". Vanskelig å få utvidet nettverket sitt på hjemplassen, og man blir stort sett bare sittende inne å når man ikke er på trening eller eventuelt jobb. Her jeg bor er det ingenting å finne på, absolutt ingenting. I hverdagen får jeg utviklet meg selv, når jeg studerer, og har mulighet for å bli kjent med nye mennesker og få nye impulser. I tillegg bor jeg også hjemme, og det tar på å hele tiden "tråkke" på familien. Ting er litt kjipt. Ikke har jeg dame heller som jeg kan gi oppmerksomhet eller være med! Andre som også har det slik, eller har hatt det sånn når de var rundt 24 år? Jeg føler jeg trenger noe forandring, slik det er nå så synes jeg oppriktig det er kjipt med ferie Hvordan var det hos deg i den alderen? Andre som har det slik? Anonymkode: 34511...f4f Jeg kjenner meg absolutt igjen! Var 24 og Hadde det på samme måte, skole var fint men å dra hjem i feriene var kjedelig og ensomt. Det ble annerledes da jeg fikk meg jobb og kjæreste etter skolen. Har fortsatt ikke mange venner og kan sitte hele dagen hjemme uten noe å gjøre i helgene. Anonymkode: a36f0...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solomon Grundy Skrevet 10. juni 2017 #19 Del Skrevet 10. juni 2017 Var 24 for 10 år siden. Var helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #20 Del Skrevet 10. juni 2017 På 9.6.2017 den 4.16, Hemmingroad skrev: Når jeg var 24 hadde jeg jobb og leilighet, festa og pulte hver helg som det var no tomorrow, hehe. Good times... men savner det ikke. Holder på sånn i dag au egentlig, tolv år senere. Bortsett fra at jeg har bedre jobb og hus... Mye det samme her. Et av de beste åra i mitt liv. Fikk mitt første evenyyr med ei moden dame (52), og ble aldeles hekta på det. Noe som skulle komme godt med da jeg året etter flyttet til Oslo for å begynne som aspirant i en statsetat, å det virkelig ble fart på de sakene. Ungdom fra hele landet, festing og fjas og damer ...... Oi oi oi for et liv. Savner det ....... JAAA ! Anonymkode: 96553...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå