Gå til innhold

Hvor har du plassert bøkene ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bokhyller på stua. Men har sluttet å kjøpe bøker, nå er det digitalt. Litt trist egentlig, da jeg elsker bøker. Men skal om noen år, flytte til mindre sted. Så jeg vil da ikke ha plass til flere bøker.

Men jeg elsker virkelig bøker, og skulle gjerne bodd et sted med eget bibliotek. Elsker å komme hjem til folk som har mange bøker. Bare det å få titte på alle bøkene, se hva for noe spennende som er der.

Anonymkode: 3bd21...a24

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Kindle, da tar de ikke så stor plass :ac::fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Bøkene våre står i en hylle i stua, i skap over senga, i hyller over senga, på nattbordet og under nattbordet. For øyeblikket også en stor stabel i gangen fordi mannen er i en kontorflytteprosess så han har tatt med alle fagbøkene sine hjem. Halvparten må vi finne plass til hjemme, og jeg aner ikke hvor vi skal finne den plassen (kanskje noen bøker kan bæres ned i boden?), for vi bor på 34 kvm.

Mye av bøkene våre er fagbøker, for vi har valgt yrker med stort literaturbehov, men uten noe overlapp.

Ja foresten har vi noen i tv-skapet også, for dekoderen fyller ikke hele høyden i skapet.

Anonymkode: af585...58c

Skrevet

De fleste er i bokhyller på stua, men vi har også flere både i kjellerstua og på vårt soverom og barna har selvsagt egne bokhyller på sine rom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...