Gå til innhold

Hvor har du plassert bøkene ?

Fremhevede innlegg

Gjest Solomon Grundy
Skrevet

Så hvor i ditt hjem har du plassert bøkene dine ?

Jeg har mine i stua

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bokhylle i stua :) Den/de jeg leser på har jeg litt overalt. I vesken, ved sengen, osv :) De som venter på å bli lest/ferdig lest, står i bokhyllen :) Skal snart ordne meg stor bokhylle til stuen og ha bøkene i. Som et lite bibliotek :) 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Bokhyller i stua, mitt eget lille bibliotek.

AnonymBruker
Skrevet

donerte nesten 150 bøker før jul. Nå har jeg bare litt over 20 igjen, og de står pent i en hylle på stua, bortsett fra en som er på badet og en annen som er på nattbordet.

Anonymkode: e3c2c...d2a

Skrevet

I bokhylle i stua. Og noen på et lite bord ved siden av godstolen :ac: Og de jeg har planer om å lese snart, under salongbordet :fnise:

Skrevet

Har en stor bokhylle i stua som er ganske full av bøker. Har ikke plass til alle bøkene mine fremme, så har vel 4-5 banankasser fulle av bøker under senga også. Gleder meg til jeg en gang får plass til fler bokshyller ❤️

AnonymBruker
Skrevet

I stua, i alle soverommene,  på loftet og i boden. Jepp,  totalt mistet oversikten 😉

Anonymkode: 9d814...99d

AnonymBruker
Skrevet

Har endelig fått samlet alle bøkene i hyller på loftstuen. Eneste er barnebøker som er på barnas rom, etter alder. Har og 2-3bøker nede. De er litt på stua, litt på kjøkken etc, alt etter hvor de ble lest sist. :) 

Anonymkode: 273f6...0fb

AnonymBruker
Skrevet

Bokhylle i stua. Har ikke plass til så veldig mange, har 140-150 bøker nå, gav rundt 400-500 til fretex da jeg downsized leilighet. Men nå har jeg plass til å kjøpe noen nye :) jippi :) 

Anonymkode: 8c594...f21

AnonymBruker
Skrevet

Foreløbig i to (alt for fulle) bokhyller i stua :fnise: Når vi en vakker dag får råd til å pusse opp enda mer, skal soverommet omgjøres til bibliotek/kontor :jepp:

Anonymkode: 9a8a9...6c7

Skrevet

Overalt!

Har bokhyller på arbeidsrommet/kontoret. Men i tillegg har jeg stabler av bøker ved sengen, uner stuebordet, på kjøkkenbordet etc.

Skrevet

Mesteparten i en hylle som dekker en hel vegg i spisestuen. Noe på det ene soverommet og den jeg leser i stuen. En del i esker i på loftet.

AnonymBruker
Skrevet

Har noe i en halvhøy bokhylle i stua (mest fordi jeg elsker "stemningen" bøker gir til en stue), men det meste har vi i kjellerstua. Der har vi en lang vegg med fem billy-bokhyller på rad.

Anonymkode: 782fc...fe3

Gjest NotNaomi
Skrevet

De ligger over alt. Blir beroliget av synet. Derfor:-)

AnonymBruker
Skrevet

Kallax hyller i stua. Pga plassmangel måtte vi bytte ut bokhyllene og gikk da for 4 kallax som nå er kombinert tvbenk og bokhylle.

En liggende som tven står på, med en på høykant på hver side og en enkel som henger over tven. Stappfult så nå har mannen fått shoppestop til han har lest alle bøkene han har. Har og mange bøker på loftet men det er mine krimbøker som jeg ikke syns er like fine å ha på utstilling.

Anonymkode: 07bea...802

AnonymBruker
Skrevet

Der vi bodde før hadde vi dem i stuen. Nå har vi byttet ut liten leilighet med stort hus, og har laget "bibliotek" i kjellerstuen. Det er litt rart å ikke ha bøker synlig i stuen, men samtidig gjør det at stuen ser mye ryddigere ut, og det blir mindre støv. 

Anonymkode: ab873...d33

• Liker 1
Skrevet

Eh.. i bedrollere under senga. I hyller i stua. I oppbevaringsesker som jeg forsøker å få satt ut i kjelleren. I pappesker.

For...mange...bøker

AnonymBruker
Skrevet

Kvittet meg med alt utenom faglitteratur. De er på stua.

Anonymkode: bfa0e...bf6

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

I bibliotekstua, pluss en reol på soverommet og en reol på hytta. 
Dessuten har alle kokebøkene fått en egen hylle på kjøkkenet. 

Skrevet

Jeg laget meg faktisk et stuebord som jeg fikk til såpass at jeg fikk bøkene mine inn på ene siden der! Ble ganske kult egentlig!:) 

synlig, men ikke de første en ser!:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...