AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #61 Del Skrevet 9. juni 2017 Er man full bryr man seg ikke, når man blir edru så er det noe helt annet og det vet de fleste. Jeg synes at snap kan gå litt for langt! Får så ofte snapp fra min søster og hun filmer slik som den situasjonen du beskrev. En gang ei jente som skrek inn i kamera "jeg er sår I fitta!" Tviler på at hun var lite blid dagen etter når hun så på snapstory.. Neste gang så kan du si ifra før du blir full at du ikke vil at folk skal snappe deg. Anonymkode: 72af3...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #62 Del Skrevet 10. juni 2017 Bare å anmelde...orker ikke lese hele tråden... Anonymkode: bc521...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #63 Del Skrevet 10. juni 2017 Hadde venninnen din også drukket, hadde det for så vidt vært en annen sak. Jeg synes ikke det er greit å sende snap av noen på den måten, så jeg synes ikke du er hårsår eller overreagerer. Anonymkode: ccdec...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #64 Del Skrevet 10. juni 2017 På 8.6.2017 den 16.53, Kim skrev: Gjesp. Håper virkelig du er singel og forblir singel. Å bagatelisere eller latterligjøre noen for det de føler er vondt, er skikkelig dårlig oppførsel. Vitner om at du er utrolig umoden og ikke forstår deg på kvinner i det hele tatt. Anonymkode: cc487...a5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2017 #65 Del Skrevet 11. juni 2017 jævla kjerring" Anonymkode: 87af5...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. juni 2017 #66 Del Skrevet 11. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde venninnen din også drukket, hadde det for så vidt vært en annen sak. Jeg synes ikke det er greit å sende snap av noen på den måten, så jeg synes ikke du er hårsår eller overreagerer. Anonymkode: ccdec...1e6 Enig. Ts sa ja, men hun var jo full. Venninnen var edru og burde ikke gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå