Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #21 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Snuppi skrev: Tydeligvis opptar dette ts da hun føler seg krenket av denne snappvideoen. Hva med å ta hennes perspektiv? Se svaret under @Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalalala3 Skrevet 8. juni 2017 #22 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, RosieM skrev: Det er det jeg føler også, at hun vil latterliggjøre meg og det er ikke første gang. Hun er hyggelig når det bare er oss to, men så fort vi er flere og spesielt hvis det er menn til stedet, så snur hun om. Det er trist, for hun er en veldig hyggelig jente når det kun er oss. Hun er ikke en venninne, jeg anbefaler at du kutter henne ut eller holder en på armlengst avstand som mulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #23 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde du opplevd å en gang ha vært ungdom ville du ha vært fullstendig klar over at slikt faktisk oppleves og føles ganske viktig. Anonymkode: c6702...3ec Selvfølgelig. Det er derfor jeg sier: Hev deg over dette. Du kommer til å gjøre ting i livet som får dette til å bli helt trivielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #24 Del Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, RosieM skrev: Det er det jeg føler også, at hun vil latterliggjøre meg og det er ikke første gang. Hun er hyggelig når det bare er oss to, men så fort vi er flere og spesielt hvis det er menn til stedet, så snur hun om. Det er trist, for hun er en veldig hyggelig jente når det kun er oss. Hun høres falsk ut. Hun vil ikke forandre seg med det første, med mindre det skjer henne noe traumatisk (trenger ikke være "ondt traumatisk", kan også være å oppleve å få barn eller noe annet som snur hennes verden opp ned og på hodet) for først da vil hun oppleve å se livet på en annen måte enn hun gjør idag. Jeg ville holdt henne på en armlengdes avstand og vært skeptisk til henne. Hvis du kan så gjør det, selv om hun er "hyggelig" (jeg synes ikke det hun gjorde var hyggelig, hun visste hun såret deg - ikke hyggelig). Anonymkode: c6702...3ec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #25 Del Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, Kim skrev: Selvfølgelig. Det er derfor jeg sier: Hev deg over dette. Du kommer til å gjøre ting i livet som får dette til å bli helt trivielt. Hadde du vært ungdom ville du ha visst at det er ikke bare til å "heve seg over dette". Når en får ting på avstand kan slikt oppfattes som mindre sårt enn det var den gang da, men i ungdommen så kan slikt oppleves som ganske vondt og viktig. Din måte å trivialisere hennes følelser på er bare stygt. Anonymkode: c6702...3ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 8. juni 2017 #26 Del Skrevet 8. juni 2017 4 minutter siden, Kim skrev: Se svaret under @Snuppi Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #27 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Snuppi skrev: Hvor? "Selvfølgelig. Det er derfor jeg sier: Hev deg over dette. Du kommer til å gjøre ting i livet som får dette til å bli helt trivielt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #28 Del Skrevet 8. juni 2017 3 minutter siden, lalalala3 skrev: Hun er ikke en venninne, jeg anbefaler at du kutter henne ut eller holder en på armlengst avstand som mulig. En armlengdes avstand eller lengst mulig avstand? Noen kilometers forskjell... Anonymkode: 243cd...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 8. juni 2017 #29 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Kim skrev: "Selvfølgelig. Det er derfor jeg sier: Hev deg over dette. Du kommer til å gjøre ting i livet som får dette til å bli helt trivielt" Da tar du ikke hennes perspektiv, Kim. Selv om du ikke synes at dette var en big deal, var det en big deal for ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #30 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Snuppi skrev: Da tar du ikke hennes perspektiv, Kim. Selv om du ikke synes at dette var en big deal, var det en big deal for ts. JA jeg forstår det Snuppi, jeg prøver bare å si at dette er uviktig, ikke bruk tid på det. Det er prisen vi må betale for et teknologisk samfunn der vi villig deler våre opplevelser 24 timer i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RosieM Skrevet 8. juni 2017 #31 Del Skrevet 8. juni 2017 7 minutter siden, Kim skrev: Men er dette så viktig da RosieM? Den snapen er jo borte for lengst og bikini er jo helt innafor. Var du toppløs eller naken, så hadde jeg kunne forstått det. Grunnen til at jeg reagerer på dette er fordi jeg føler det var et grovt overtramp mot meg. I tillegg har jeg hatt flere hendelser hvor jeg har følt denne venninnen har prøvd å dumme meg ut og jeg føler dette var noe hun ville oppnå med Snapchat filmen. Jeg føler hun nok en gang ville gjøre meg til latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #32 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, RosieM skrev: Grunnen til at jeg reagerer på dette er fordi jeg føler det var et grovt overtramp mot meg. I tillegg har jeg hatt flere hendelser hvor jeg har følt denne venninnen har prøvd å dumme meg ut og jeg føler dette var noe hun ville oppnå med Snapchat filmen. Jeg føler hun nok en gang ville gjøre meg til latter. Jeg oppfatter det samme. Hold henne på minimum en armlengdes avstand, samme hvor "hyggelig" hun er. Anonymkode: c6702...3ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. juni 2017 #33 Del Skrevet 8. juni 2017 13 minutter siden, RosieM skrev: Det er det jeg føler også, at hun vil latterliggjøre meg og det er ikke første gang. Hun er hyggelig når det bare er oss to, men så fort vi er flere og spesielt hvis det er menn til stedet, så snur hun om. Det er trist, for hun er en veldig hyggelig jente når det kun er oss. Kutt henne ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RosieM Skrevet 8. juni 2017 #34 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg ser flere anbefaler meg å kutte henne ut og det er også det jeg føler er for det beste. Jeg har tidligere kuttet henne ut som venninne, men jeg ga henne en ny sjanse og etter dette har det vært flere hendelser. Hun endrer seg ikke. Dette med Snapchat var den siste dråpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #35 Del Skrevet 8. juni 2017 24 minutter siden, RosieM skrev: Hei! Jeg var kun ikledd bikini, sang og snakket tull. Jeg har ikke sett snappen selv, men dette var hva venninnen min fortalte meg. Personlig hadde jeg ikke brydd meg, har gjort så mye verre ting på fylla - men tenker det var unødvendig av henne og ville gitt henne klar beskjed. Anonymkode: 0fc1c...115 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #36 Del Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, RosieM skrev: Jeg ser flere anbefaler meg å kutte henne ut og det er også det jeg føler er for det beste. Jeg har tidligere kuttet henne ut som venninne, men jeg ga henne en ny sjanse og etter dette har det vært flere hendelser. Hun endrer seg ikke. Dette med Snapchat var den siste dråpen. Høres veldig fornuftig ut. Det er fint at du kjenner til dine egne grenser og setter foten ned når du føler at noen overskrider dem. Anonymkode: 9a5d9...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #37 Del Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, RosieM skrev: Jeg ser flere anbefaler meg å kutte henne ut og det er også det jeg føler er for det beste. Jeg har tidligere kuttet henne ut som venninne, men jeg ga henne en ny sjanse og etter dette har det vært flere hendelser. Hun endrer seg ikke. Dette med Snapchat var den siste dråpen. Du? Det ER en stor sak! Det var galt av henne, veldig galt. Hun visste det var galt. Jeg er ikke så sikker på at hun spurte. Hun vet du var full, hun vet at om hun sier at hun spurte så vil du være usikker på om du har glemt det. Ikke gi henne noen ny sjanse. Hun har ikke gjort seg fortjent til det. Hun får heller lære seg at med den oppførselen så vil hun ende opp som ganske ensom. Anonymkode: c6702...3ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 8. juni 2017 #38 Del Skrevet 8. juni 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke sånt faktisk anmeldes? Anonymkode: c28dc...6b2 Jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #39 Del Skrevet 8. juni 2017 17 minutter siden, RosieM skrev: Grunnen til at jeg reagerer på dette er fordi jeg føler det var et grovt overtramp mot meg. I tillegg har jeg hatt flere hendelser hvor jeg har følt denne venninnen har prøvd å dumme meg ut og jeg føler dette var noe hun ville oppnå med Snapchat filmen. Jeg føler hun nok en gang ville gjøre meg til latter. Jeg forstår det. Men dette er ikke et grovt overtramp, det er relativt trivielt. Hvor mange fest snaper får du på en måned? Prøv å se det i et større perspektiv. Er hun en dårlig venninne, så kutt henne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 8. juni 2017 #40 Del Skrevet 8. juni 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke sånt faktisk anmeldes? Anonymkode: c28dc...6b2 Det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå