Gjest RosieM Skrevet 8. juni 2017 #1 Del Skrevet 8. juni 2017 Hei! Jeg er ei rolig jente som sjelden tar meg en fest, men når jeg først gjør det så gjør jeg det med venner som jeg er trygg på. Jeg liker ikke å dra på byen eller ville fester. Sist helg var det lenge siden jeg hadde drukket vin og jeg var på fest hos ei venninne. Vi hadde jentekveld. Det ble en del alkohol utover kvelden og jeg ble ganske så bedugget. Igår ringer ei venninne som var på denne festen og fortalte at hun hadde møtt på en kamerat som hadde sett film av meg på Snapchat. Jeg lurte på hva hun mente. Jo, hun hadde snappet meg da jeg var full og sendt det til hele Snapchat listen sin, svarte hun. Hun fortalte dette som om det ikke skulle være så big deal siden snappen uansett blir slettet etter noen sekunder. I tillegg hadde jeg sagt ja til at hun kunne filme meg. Jeg var jo full og kan ikke en gang huske dette! Selv var hun edru denne kvelden og drakk ikke en dråpe alkohol. Hun fortalte at kameraten hennes hadde spurt hva i all verdens slags menneske jeg var, han hadde spurt hvem jeg var for en tulling! Jeg føler at hun har gjort meg til latter ( og dette er heller ikke første gang ), mens hun selv mener det ikke er noen big deal. Hun har ingenting med å filme meg full og dele det med hele Snapchatten sin! Er jeg hårsår eller hadde dere også reagert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #2 Del Skrevet 8. juni 2017 Gjesp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 8. juni 2017 #3 Del Skrevet 8. juni 2017 Kjerring. Dump! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #4 Del Skrevet 8. juni 2017 Dårlig venninne. En ting er å legge ut sånt når man selv er full og ikke tenker gjennom ting, men å gjøre dette når man er edru er rett og slett slemt. Anonymkode: 04f81...b80 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 8. juni 2017 #5 Del Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dårlig venninne. En ting er å legge ut sånt når man selv er full og ikke tenker gjennom ting, men å gjøre dette når man er edru er rett og slett slemt. Anonymkode: 04f81...b80 Dette! Og så lad jeg er for at jeg ikke fikk filmet ungdomstiden - og ikke minst russetiden min - for at såkalte venner gjorde slike ting. Så slemme folk er med hverandre! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 8. juni 2017 #6 Del Skrevet 8. juni 2017 5 minutter siden, Kim skrev: Gjesp. Hvorfor kommer du inn her og gjesper? Du må gå å legge deg istedenfor å sitte her å kjede forumet med gjespingen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #7 Del Skrevet 8. juni 2017 Ganske respektløst, særlig når hun ikke legger seg flat i etterkant. I fremtiden ville jeg nok ha vært litt forsiktig med å innta alkohol med henne i nærheten. Jeg lurer også på hva hun får ut av å fortelle deg at vennene hennes lurte på hva slags tulling du er. Høres ut som hun ville latterliggjøre deg. Anonymkode: 9a5d9...4ac 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #8 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Snuppi skrev: Hvorfor kommer du inn her og gjesper? Du må gå å legge deg istedenfor å sitte her å kjede forumet med gjespingen din. Nei kan ikke det, got stuff 2 do Jeg bare synes det var en typisk storm i vannglass problemstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #9 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg syns dette kommer veldig an på hva du faktisk gjorde på den snappen? Anonymkode: 0fc1c...115 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 8. juni 2017 #10 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Kim skrev: Nei kan ikke det, got stuff 2 do Jeg bare synes det var en typisk storm i vannglass problemstilling. Du trenger ikke å svare om dette kjeder deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #11 Del Skrevet 8. juni 2017 Kan ikke sånt faktisk anmeldes? Anonymkode: c28dc...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #12 Del Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, Snuppi skrev: Du trenger ikke å svare om dette kjeder deg. Det kjeder meg ikke, det er bare av liten viktighet. Jeg er sikker på at TS egentlig har noe mye bedre å bruke tiden på en å gruble over noe som skjedde på en fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RosieM Skrevet 8. juni 2017 #13 Del Skrevet 8. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns dette kommer veldig an på hva du faktisk gjorde på den snappen? Anonymkode: 0fc1c...115 Hei! Jeg var kun ikledd bikini, sang og snakket tull. Jeg har ikke sett snappen selv, men dette var hva venninnen min fortalte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 8. juni 2017 #14 Del Skrevet 8. juni 2017 Det du skriver her føler jeg er blitt en skikkelig uting de siste årene! Man kan jo ikke dra på fest uten å bli ''sniksnappet''. Synes absolutt ikke det er noe greit, og det at hun var edru gjør det jo bare verre. Ville nok sagt i fra til henne og bedt om å ikke gjøre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #15 Del Skrevet 8. juni 2017 15 minutter siden, RosieM skrev: Hei! Jeg er ei rolig jente som sjelden tar meg en fest, men når jeg først gjør det så gjør jeg det med venner som jeg er trygg på. Jeg liker ikke å dra på byen eller ville fester. Sist helg var det lenge siden jeg hadde drukket vin og jeg var på fest hos ei venninne. Vi hadde jentekveld. Det ble en del alkohol utover kvelden og jeg ble ganske så bedugget. Igår ringer ei venninne som var på denne festen og fortalte at hun hadde møtt på en kamerat som hadde sett film av meg på Snapchat. Jeg lurte på hva hun mente. Jo, hun hadde snappet meg da jeg var full og sendt det til hele Snapchat listen sin, svarte hun. Hun fortalte dette som om det ikke skulle være så big deal siden snappen uansett blir slettet etter noen sekunder. I tillegg hadde jeg sagt ja til at hun kunne filme meg. Jeg var jo full og kan ikke en gang huske dette! Selv var hun edru denne kvelden og drakk ikke en dråpe alkohol. Hun fortalte at kameraten hennes hadde spurt hva i all verdens slags menneske jeg var, han hadde spurt hvem jeg var for en tulling! Jeg føler at hun har gjort meg til latter ( og dette er heller ikke første gang ), mens hun selv mener det ikke er noen big deal. Hun har ingenting med å filme meg full og dele det med hele Snapchatten sin! Er jeg hårsår eller hadde dere også reagert? Det er faktisk ulovlig uten ditt samtykke. Uansett. Anonymkode: bf1ee...ba5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RosieM Skrevet 8. juni 2017 #16 Del Skrevet 8. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske respektløst, særlig når hun ikke legger seg flat i etterkant. I fremtiden ville jeg nok ha vært litt forsiktig med å innta alkohol med henne i nærheten. Jeg lurer også på hva hun får ut av å fortelle deg at vennene hennes lurte på hva slags tulling du er. Høres ut som hun ville latterliggjøre deg. Anonymkode: 9a5d9...4ac Det er det jeg føler også, at hun vil latterliggjøre meg og det er ikke første gang. Hun er hyggelig når det bare er oss to, men så fort vi er flere og spesielt hvis det er menn til stedet, så snur hun om. Det er trist, for hun er en veldig hyggelig jente når det kun er oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #17 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, RosieM skrev: Hei! Jeg var kun ikledd bikini, sang og snakket tull. Jeg har ikke sett snappen selv, men dette var hva venninnen min fortalte meg. Jeg har gjort verre ting. Hvis det er alt som skal til for at noen skal se på deg som en "tulling" så er den personen ekstremt firkantet og kjedelig. Mest sannsynligvis sjalu også... Du hadde det gøy og artig! Ingenting å skamme seg for. Anonymkode: c6702...3ec 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 8. juni 2017 #18 Del Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, Kim skrev: Det kjeder meg ikke, det er bare av liten viktighet. Jeg er sikker på at TS egentlig har noe mye bedre å bruke tiden på en å gruble over noe som skjedde på en fest. Tydeligvis opptar dette ts da hun føler seg krenket av denne snappvideoen. Hva med å ta hennes perspektiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 8. juni 2017 #19 Del Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, RosieM skrev: Hei! Jeg var kun ikledd bikini, sang og snakket tull. Jeg har ikke sett snappen selv, men dette var hva venninnen min fortalte meg. Men er dette så viktig da RosieM? Den snapen er jo borte for lengst og bikini er jo helt innafor. Var du toppløs eller naken, så hadde jeg kunne forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #20 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, Kim skrev: ?? Hadde du opplevd å en gang ha vært ungdom ville du ha vært fullstendig klar over at slikt faktisk oppleves og føles ganske viktig. Anonymkode: c6702...3ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå