AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #1 Del Skrevet 8. juni 2017 Noen her inne med artige/pinlige historier fra en gang på fylla? Kan begynne med min egen. En gang kastet jeg opp over hele badet til de nye svigerforeldrene mine. Dette var mitt første møte med dem, og vi begynte med et par glass vin som ende med en hel kartong.. De oppdaget ikke dette før dagen etterpå, og kjæresten min fikk en ganske sint telefon fra dem om at jeg hadde "rasert" det nyoppusedde badet demmes.. Anonymkode: 206ba...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #2 Del Skrevet 8. juni 2017 Men hvem har skylla for fylla? Anonymkode: c98e2...a8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #3 Del Skrevet 8. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvem har skylla for fylla? Anonymkode: c98e2...a8e du Anonymkode: 206ba...4ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #4 Del Skrevet 9. juni 2017 Skylden, ikke skylka Anonymkode: 34d6c...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2017 #5 Del Skrevet 9. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skylden, ikke skylka Anonymkode: 34d6c...8d3 Evt skylda. Anonymkode: c0cd8...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå