AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #41 Skrevet 8. juni 2017 Jeg har møtt de fleste av Norges rikeste, så jeg er veldig klar på mitt nei til å date rike menn. Mye søppel der. Men så har man møtt noen nøkterne menn, som ikke skryter av sine materielle "goder" og falt. Slike menn er bra uansett hvor mye/lite de har. Anonymkode: ea3bc...c86 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #42 Skrevet 8. juni 2017 Hvorfor tror dere at menn som Donald Trump og Hugh Hefner har damer som er mye yngre enn dem selv? Tror ikke det er på grunn av sjarm eller personlighet der altså. Anonymkode: 7ef04...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #44 Skrevet 8. juni 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Om kjemien og alt stemte mellom dere? Anonymkode: 7af44...caf Så klart Kunne du datet en pen dame/mann om kjemien og alt stemte mellom dere? Nå droppet jeg faktisk nylig en rik mann for "normal" mann som egentlig er verdens beste mann da Anonymkode: 57026...41f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #45 Skrevet 10. juni 2017 Jeg er singel og har alle muligheter åpne. Ønsker å date litt ulike menn før jeg slår meg til ro. Denne uka har jeg hatt kontakt med en mann flashet pengene sine, så jeg blokket han (skype). Men så tok han kontakt på ny (forum) - og det viste seg at da vi ble bedre kjent, så har han fine verdier så langt (selv om han liker å flashe pengene sine - haha). Jeg tenker vi får ta en date og se hva som skjer videre. Det er jo mannen og ikke pengene hans som er interessant. Jeg tjener mine egne penger, men vil han ha meg med på ting jeg ikke har råd til, så må han betale. For eksempel. Hvis jeg skulle vært sammen med en person med god råd, som medførte reising og festligheter som jeg normalt ikke ville gjort, fikk han betale. Og hvis han vil treffe meg på andre tidspunkt enn da jeg har tenkt å reise dit han bor, får nesten han betale mine reisekostnader eller vente til jeg skal dit (senere i sommer). Anonymkode: a246d...4de
I Grosny Skrevet 10. juni 2017 #46 Skrevet 10. juni 2017 (endret) På 8.6.2017 den 2.10, AnonymBruker skrev: Om kjemien og alt stemte mellom dere? Anonymkode: 7af44...caf Problemet er at jeg aldri får den riktige kjemi med menn. Det er også fullstendig uaktuelt å bytte ut dama mi. Partnerikdom har fordeler og ulemper. Fordelen er soleklar. Ressurser, penger. Ulempen er maktskjevhet i forholdet. Penger gir makt, og dersom denne makten blir misbrukt, så er det dårlig for den fattigere partneren. Rike menn har blitt rike av en grunn. Det kan ha vært arv, hardt arbeid eller hensynsløshet. Den siste kategorien er det usunt å gå inn i forhold med som en part med mindre makt (penger), ja faktisk er slike usunne uansett makt-/pengeforhold. De hardtarbeidende kan også by på utfordringer. De kan ha lite tid til hus, hjem, familie og kone. Endret 10. juni 2017 av I Grosny Tillegg om hardt arbeid 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #47 Skrevet 10. juni 2017 4 minutter siden, I Grosny skrev: Problemet er at jeg aldri får den riktige kjemi med menn. Det er også fullstendig uaktuelt å bytte ut dama mi. Partnerikdom har fordeler og ulemper. Fordelen er soleklar. Ressurser, penger. Ulempen er maktskjevhet i forholdet. Penger gir makt, og dersom denne makten blir misbrukt, så er det dårlig for den fattigere partneren. Rike menn har blitt rike av en grunn. Det kan ha vært arv, hardt arbeid eller hensynsløshet. Den siste kategorien er det usunt å gå inn i forhold med som en part med mindre makt (penger), ja faktisk er slike usunne uansett makt-/pengeforhold. Ah, men nå tenker du rasjonelt, Grosny. Kvinner tenker ikke rasjonelt når de ser bling-bling. Anonymkode: d743f...5bd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #48 Skrevet 10. juni 2017 Tar denne som anonym. Jeg er gift inn i en av landets rikeste familier. Gamle, stødige verdier både økonomisk og sosialt. Min mann er hovedarving og har allerede overtatt store deler av formuen. Men dette er aldri noe tema for oss. Greit at vi har et større hus enn de fleste, har hjelp både i huset og ute mm. Men vi er likevel en helt vanlig familie med barn som får skrubbsår og alt annet. Vi har ingen økonomiske bekymringer, men lever et ganske så normalt liv. Anonymkode: d33f1...e31 3
I Grosny Skrevet 10. juni 2017 #49 Skrevet 10. juni 2017 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, men nå tenker du rasjonelt, Grosny. Kvinner tenker ikke rasjonelt når de ser bling-bling. Anonymkode: d743f...5bd Noen kvinner blir veldig rasjonelle når de ser store økonomiske muligheter. Noen kvinner blir veldig irrasjonelle når de ser vakre menn. Det som er bling-bling for ei dame, trenger ikke være det for hun andre. Kvinner er ganske forskjellige. Endret 10. juni 2017 av I Grosny 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #50 Skrevet 10. juni 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah, men nå tenker du rasjonelt, Grosny. Kvinner tenker ikke rasjonelt når de ser bling-bling. Anonymkode: d743f...5bd Jeg liker ikke bling-bling. Jeg hadde blitt skuffa om jeg fikk en diamantring. Hva skal jeg med det? Den har ingen verdi for meg. Gi meg heller et par ski eller et telt. Det ville gitt meg glede. Anonymkode: ea3bc...c86 2
I Grosny Skrevet 10. juni 2017 #51 Skrevet 10. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke bling-bling. Jeg hadde blitt skuffa om jeg fikk en diamantring. Hva skal jeg med det? Den har ingen verdi for meg. Gi meg heller et par ski eller et telt. Det ville gitt meg glede. Anonymkode: ea3bc...c86 Dama mi ble veldig glad for ett perlekjede, og skiene hun fikk har bare blitt brukt to ganger, og den andre gangen var det av hennes datter. Hun ble nok litt glad for skiene også, men de er skumle og glatte.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #52 Skrevet 10. juni 2017 10 minutter siden, I Grosny skrev: Dama mi ble veldig glad for ett perlekjede, og skiene hun fikk har bare blitt brukt to ganger, og den andre gangen var det av hennes datter. Hun ble nok litt glad for skiene også, men de er skumle og glatte. Se der. Skulle du ha sett. Vi er jo jaggu forskjellige vi med innovertiss gitt Anonymkode: ea3bc...c86 1
Cata Skrevet 10. juni 2017 #53 Skrevet 10. juni 2017 Under sterk tvil. Mulig jeg hadde gjort det dersom "alt" annet hadde stemt, men ellers ikke. Jeg tror jeg ville følt meg underlegen av at han hadde såpass mye mer penger enn jeg og råd til masse ting som jeg ikke ville ha råd til. I en datingsituasjon ville det sikkert gått noenlunde greit, men hadde det blitt et forhold av datingen så hadde det vært mer stress. Liker best noenlunde like vilkår -både finansielt og ellers. 1
jabx Skrevet 10. juni 2017 #54 Skrevet 10. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar denne som anonym. Jeg er gift inn i en av landets rikeste familier. Gamle, stødige verdier både økonomisk og sosialt. Min mann er hovedarving og har allerede overtatt store deler av formuen. Men dette er aldri noe tema for oss. Greit at vi har et større hus enn de fleste, har hjelp både i huset og ute mm. Men vi er likevel en helt vanlig familie med barn som får skrubbsår og alt annet. Vi har ingen økonomiske bekymringer, men lever et ganske så normalt liv. Anonymkode: d33f1...e31 Et normalt liv, bortsett fra at dere lever i luksus, har tjenere, osv. Andre må gjøre alt husarbeidet og lignende, mens dere bare overlater det til arbeidere. Greit nok det altså, men ikke lat som det er et liv som tilsvarer det den jevne familie har. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #55 Skrevet 10. juni 2017 På 8.6.2017 den 8.42, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d743f...5bd På 8.6.2017 den 11.29, AnonymBruker skrev: Penger skaper veldig god kjemi for kvinner flest. Selvfølgelig finnes det unntak, det finnes fantastiske gode kvinner som ikke lar seg bestikke. Men de er i et veldig lite mindretall. Anonymkode: d743f...5bd På 8.6.2017 den 12.08, AnonymBruker skrev: Personangrep fordi du er bitter? Sexy. Jeg vet at damer ser på penger som et stort pluss. Jo mer penger, jo mer veier det opp for hans negative sider. Veldig mye penger og ei dame kan være sammen med omtrent hvem som helst. Anonymkode: d743f...5bd På 8.6.2017 den 12.10, AnonymBruker skrev: Med andre ord så blendet bling-blingen hans deg så veldig at du glemte å reflektere over personligheten hans først. Godt du ble litt klokere! Da er du i fremtiden ikke en av alle de som lar seg bruke for pengenes skyld. Anonymkode: d743f...5bd På 8.6.2017 den 17.51, AnonymBruker skrev: Anonymkode: d743f...5bd 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ah, men nå tenker du rasjonelt, Grosny. Kvinner tenker ikke rasjonelt når de ser bling-bling. Anonymkode: d743f...5bd Litt morsomt at "sannhetsbevisene" dine er et bilde av John Fredriksen med døtrene og bilder fra en amerikansk sit com. Anonymkode: 7af7f...dd3 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #56 Skrevet 10. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt morsomt at "sannhetsbevisene" dine er et bilde av John Fredriksen med døtrene og bilder fra en amerikansk sit com. Anonymkode: 7af7f...dd3 Haha herlig sitert Han har antagelig ikke flust med penger på bok, og en crappy personlighet, men skylder på penga for at han er singel Anonymkode: ea3bc...c86 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå