Gå til innhold

Kunne du datet en rik mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, se på Trump! Tror neppe det er hms vakre utseende og flotte personlighet Melania falt for:fnise:

Anonymkode: 64333...1cb

Ville aldri hatt kjemi eller klaff med Trump. 

Anonymkode: 11d7f...032

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville aldri hatt kjemi eller klaff med Trump. 

Penger skaper veldig god kjemi for kvinner flest. Selvfølgelig finnes det unntak, det finnes fantastiske gode kvinner som ikke lar seg bestikke. Men de er i et veldig lite mindretall.

Anonymkode: d743f...5bd

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penger skaper veldig god kjemi for kvinner flest. Selvfølgelig finnes det unntak, det finnes fantastiske gode kvinner som ikke lar seg bestikke. Men de er i et veldig lite mindretall.

Kvinner har integritet. Så der har du bomma. 

Men unge og usikre jenter kan nok kanskje bry seg om det materielle. 

Anonymkode: ea3bc...c86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Butthurt? Sexy.

Penger er et pluss. At du sammenligner Trump og dama hans med resten av befolkningen er jo bare uinteressant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som tar frem Trump i slike tråder, gjør det fordi han vet at Trump ikke trekker lange kort når det kommer til kvinner. Så han tenker at "Hvis jeg nevner Trump, vil det sikkert ikke være noen normale og oppegående menn i tankene deres som er rike og bedre enn meg"

Anonymkode: 3247b...378

Skrevet

Nei. Vil ha en som er på samme nivå som meg selv. Dvs. ingen arvede penger og max normal norsk lønn.

Enda ikke møtt en "rik" mann som ikke forsøkte å bruke overtaket i penger til å forsøke å få meg til å føle meg liten og i takknemlighetsfella. Det finnes ikke sexy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Date kunne jeg alltids. Gifte meg med, det spørs på mannen og mannen alene. Den personen jeg har vært nærest med som har vært rikest (nå snakker vi veldig mye, veldig gamle penger), var så nøktern og samtidig så overklasse at det faktisk var et potensielt problem pga forskjellig livsstil. Type jaktslott, seilbåter og hushjelper, men gamle utslitte klær og litt pinlig gnien med tanke på alminnelig forbruk, sterke familietradisjoner som ikke kan brytes: ferier på forskjellige landsteder etter dato som ikke kan endres, barn på kjipe kostskoler i utlandet uavhengig av barnets vilje, meget konservativt og lite likestilt miljø. Det hadde blitt lite plass til meg og min familie og mine tradisjoner eller rom for å lage nye, det ville blitt konflikter med hensyn til barn, og JEG som meg selv ville ikke hatt tilgang på de pengene overhodet, annet enn i egenskap av dyre boliger og slikt (ikke sikkert jeg kunne innredet slik jeg ville en gang, mye arvegods der i gården), men selvfølgelig en sikkerhet for meg/barna/familien. Pengene hans var både attraktivt og en stor ulempe på en gang, jeg syns jeg så at de ga ham stor frihet og gjorde ham veldig bunden. Den unge mannen selv var fri nok og hyggelig nok til å date alminnelige middelsklassejenter som meg, og han hadde veldig mange gode kvaliteter, men det ble faktisk litt på tross av pengene, ikke på grunn av. Og noen egenskaper som at han ikke unnet seg selv noen (spontan-)innkjøp (nye sko når han trengte det, middag på dyr restaurant hvis jeg betalte min del), gjorde ham mindre attraktiv, han ville liksom ikke satse såpass som en alminnelig student ville gjort (gjort seg pen i tøyet for en date, ønsket å imponere med en fin restaurant). Jeg tror han (absolutt kanskje med rette) var redd for golddiggere og derfor gikk litt inn for kjipe dater og flashet lavt forbruk. Forståelig, men slitsomt i lengden, jeg betalte for meg selv, men ønsket enn annen hverdag enn det han kunne tilby faktisk. Vi var enige om at det ikke var den store kjærligheten. Hadde det vært det, ville jeg nok fortsatt på tross av pengene hans, ikke på grunn av dem.

Anonymkode: 9105e...e8a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Butthurt? Sexy.

Penger er et pluss. At du sammenligner Trump og dama hans med resten av befolkningen er jo bare uinteressant.

Personangrep fordi du er bitter? Sexy.

Jeg vet at damer ser på penger som et stort pluss. Jo mer penger, jo mer veier det opp for hans negative sider. Veldig mye penger og ei dame kan være sammen med omtrent hvem som helst.

af230409-40_0.jpg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Nuith skrev:

Nei. Vil ha en som er på samme nivå som meg selv. Dvs. ingen arvede penger og max normal norsk lønn.

Enda ikke møtt en "rik" mann som ikke forsøkte å bruke overtaket i penger til å forsøke å få meg til å føle meg liten og i takknemlighetsfella. Det finnes ikke sexy.

Med andre ord så blendet bling-blingen hans deg så veldig at du glemte å reflektere over personligheten hans først. Godt du ble litt klokere! Da er du i fremtiden ikke en av alle de som lar seg bruke for pengenes skyld.

Gjest Solomon Grundy
Skrevet

De fleste kvinner går ikke etter penger, men man må være ekstremt naiv om man tror at det ikke finnes kvinner som går etter penger.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at damer ser på penger som et stort pluss. Jo mer penger, jo mer veier det opp for hans negative sider. Veldig mye penger og ei dame kan være sammen med omtrent hvem som helst.

af230409-40_0.jpg

Det er døtrene hans.

Anonymkode: 9105e...e8a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om kjemien og alt stemte mellom dere? 

Anonymkode: 7af44...caf

Et menneske er et menneske enten det går kledd i filler eller gullmynter. Det er personligheten en skal date ikke pengene. Med mindre en er "hodeløs" og bare opptatt av jordisk gods og gull. 

Anonymkode: 4b1a1...542

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

af230409-40_0.jpg

De damene der er døtrene hans da:fnise: Eller trodde du det er elskerinnene hans?

• Liker 3
Skrevet
Om jeg fant en rik mann, di-del-du-del- di-del  dig-ge dig-ge bi-di  bi-di bank.
Drev jeg bare di-del du-del dank, om jeg fant en holden mann.
Slapp det tunge slitet, di-del-du-del- di-del  dig-ge dig-ge bi-di  bi-di bank.
Om jeg fant en bi-di bi-di rik, dig-ge dig-ge di-del du-del mann.

Fritt etter Om eg var ei rik mann fra Spellemann på taket.
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

af230409-40_0.jpg

Du vet at han står sammen med sine døtre og ikke noen groupies her? 

Han har ellers ingen drag på damer. Jeg har selv vært såpass i disse miljøene at jeg ser slike som han sliter med å få rette oppmerksomhete fra kvinner. 

Anonymkode: ea3bc...c86

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord så blendet bling-blingen hans deg så veldig at du glemte å reflektere over personligheten hans først. Godt du ble litt klokere! Da er du i fremtiden ikke en av alle de som lar seg bruke for pengenes skyld.

Har datet 1 slik mann, vi var sammen i flere år før han arvet nok penger til å kjøpe en toroms leilighet, og lot meg aldri glemme at jeg bodde der "på hans nåde" selv om jeg betalte markedsleie til ham. 

Han ble "rik" lenge etter at jeg så personligheten hans, men så lenge han ikke hadde penger, så var ikke den delen et problem.

Kan ikke si at golfen fra -85 eller klærne fra H&M "blendet meg", hvis det var det du mente med bling-bling?

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om kjemien og alt stemte mellom dere? 

Anonymkode: 7af44...caf

Nei.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, se på Trump! Tror neppe det er hms vakre utseende og flotte personlighet Melania falt for:fnise:

Men nå har han sannsynligvis en ganske selvsikker (muligens dominant) personlighet privat, og det noe som pleier å pirre kvinner.

Skrevet

Jeg vet ikke. Man må først og fremt være tiltrukket av person. Det har sine fordeler og ulemper og avhenger av mannen og hans venner og familie. Det finnes rike folk som er veldig jordnære og det finnes det motsatte. Jeg har ikke møtt mange rike mennesker men de som jeg mener var rike, var de mest snille, støttende og høflige mennesker jeg har møtt. Men de som ikke var rike men hadde veldig lyst til å bli det eller var på vei dit var helt grusomme.

Man kan si hva man vil men penger gir en del makt og fører til at folk som er rike blir mer populære. Og jeg hadde virkelig ikke gidder å slåss med andre damer for en mann.

Hvis det hadde vært en god mann som har gode verdier i livet og ønsker samme eller lignende livstil som jeg, ja. Jeg kunne ha datet ham. Hvis det hadde vært en slask uten personlighet som bare byttet damer som hansker og ikke brydde seg om andre mennesker og hadde hatt lyst på en helt annen livstil, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsmessig har jeg lite til felles med veldig rike menn, og da er ikke tiltrekningen der... 

Har opplevd at menns rikdom har stresset meg, fordi min livsstil er nøktern, og jeg liker ikke å "leve på andre". 

Om det er "gamle penger" så er forskjellig livsstil klart et problem. Om det er rikdom han har jobbet hardt for å oppnå så har han sannsynligvis også et annet syn enn meg på veldig mye...

Men kanskje om det var en lottomillionær med omtrent samme sosioøkonomiske utgangspunkt som meg 😅

Anonymkode: b44ba...48a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...