Arkana Skrevet 8. juni 2017 #21 Skrevet 8. juni 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker bøker og liker også å ha store bokhyller. Men så har livet tatt en annen vinkling enn jeg håpet på, så jeg blir student igjen og må bo på hybel. Derfor er loftet til foreldrene mine eneste mulighet om jeg skal beholde dem, noe jeg virkelig vil(uansett ingen som vil kjøpe brukte bøker). Ts Anonymkode: 76fbc...2f6 Jeg skjønner det. Det var ingen kritikk altså, bare et uttrykk for kjærlighet til bøker.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #22 Skrevet 8. juni 2017 47 minutter siden, Arkana skrev: Jeg skjønner det. Det var ingen kritikk altså, bare et uttrykk for kjærlighet til bøker. Det vet jeg :-) var mer til den litt før i tråden som lurte på hvorfor jeg skullle oppbevare de på loftet og ikke kvitte meg med dem. Glemte bare sitere den personen. Kjærlighet til bøker har jeg også, kan bare ikke blakke meg på å leie større hybel for at jeg vil ha med meg 10kasser med bøker :-p Anonymkode: 76fbc...2f6
Arkana Skrevet 8. juni 2017 #23 Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjærlighet til bøker har jeg også, kan bare ikke blakke meg på å leie større hybel for at jeg vil ha med meg 10kasser med bøker :-p Anonymkode: 76fbc...2f6 Det er nok gjenkjennelig for mange. Og dessverre (eller heldigvis) betyr mer plass bare enda flere bøker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå