Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker bøker og liker også å ha store bokhyller. Men så har livet tatt en annen vinkling enn jeg håpet på, så jeg blir student igjen og må bo på hybel. Derfor er loftet til foreldrene mine eneste mulighet om jeg skal beholde dem, noe jeg virkelig vil(uansett ingen som vil kjøpe brukte bøker). 

Ts

Anonymkode: 76fbc...2f6

Jeg skjønner det. Det var ingen kritikk altså, bare et uttrykk for kjærlighet til bøker. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Arkana skrev:

Jeg skjønner det. Det var ingen kritikk altså, bare et uttrykk for kjærlighet til bøker. :)

Det vet jeg :-) var mer til den litt før i tråden som lurte på hvorfor jeg skullle oppbevare de på loftet og ikke kvitte meg med dem. Glemte bare sitere den personen. 

Kjærlighet til bøker har jeg også, kan bare ikke blakke meg på å leie større hybel for at jeg vil ha med meg 10kasser med bøker :-p 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet til bøker har jeg også, kan bare ikke blakke meg på å leie større hybel for at jeg vil ha med meg 10kasser med bøker :-p 

Det er nok gjenkjennelig for mange. Og dessverre (eller heldigvis) betyr mer plass bare enda flere bøker. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...