AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Skrevet 7. juni 2017 Hva synes dere om det?! Anonymkode: 8b1b2...79a
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Skrevet 7. juni 2017 2 minutter siden, Newroz skrev: Veldig overraskende Hvorfor det ? Anonymkode: 5b5ca...192
Gjest Newroz Skrevet 7. juni 2017 #5 Skrevet 7. juni 2017 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det ? Anonymkode: 5b5ca...192 Iran har svært lite/ingen terrorangrep, og utrolig god sikkerhet. Det er vel første gang siden revulusjonen. Det er egentlig veldig trygt, så lenge du følger alle reglene vel og merke. Videre, hvis det er Saudi som trekker i tråene her, er det et ganske "modig" og farlig trekk. Saudi brøyt nettopp med Qatar, og en av begrunnelsen er forsi Qatar samarbeider med Iran. Jeg ville ikke vekket våpenarsenalet til Iran, men Saudi står ikke alene. Iran sin utenriksminister satt faktisk i Egypt i dag for å diskutere Qatar-krisen. Det skjer vel mye på kort tid nå. Du kan også lese mer her https://www.nrk.no/urix/midtosten-ekspert_-angrepet-i-iran-setter-saudi-arabia-i-en-limbo-situasjon-1.13549122 Endret 7. juni 2017 av Newroz
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #6 Skrevet 7. juni 2017 Dette var jo utenfor vesten også var det muslimer som ble rammet så da bryr vi oss ikke. Anonymkode: 96e00...d30 1
Gjest Newroz Skrevet 7. juni 2017 #7 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette var jo utenfor vesten også var det muslimer som ble rammet så da bryr vi oss ikke. Anonymkode: 96e00...d30 Nja! Når Iran er sure så tror jeg faktisk vesten bryr seg. De skal hevne seg, men om det betyr å intensivere krigføringen i Syria mot Isil eller om de går etter Saudi gjenstår jo å se da.
debatant Skrevet 7. juni 2017 #8 Skrevet 7. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette var jo utenfor vesten også var det muslimer som ble rammet så da bryr vi oss ikke. Anonymkode: 96e00...d30 Helt riktig. Det er et muslimsk anliggende. La dem ordne opp i rotet sitt selv. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #9 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, debatant skrev: Helt riktig. Det er et muslimsk anliggende. La dem ordne opp i rotet sitt selv. Idioti! Muslimer er også mennesker, muslimer er også ofre, de ønsker også fred. De ønsker også at barna deres skal ha trygge omgivelser å vokse opp i og en god fremtid. Er så drittlei over å høre at alle muslimer blir tatt under en kam. IS er ikke alle muslimer! Dere som har slike holdninger er jo som IS! Anonymkode: 64b4c...bd3
debatant Skrevet 7. juni 2017 #10 Skrevet 7. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Idioti! Muslimer er også mennesker, muslimer er også ofre, de ønsker også fred. De ønsker også at barna deres skal ha trygge omgivelser å vokse opp i og en god fremtid. Er så drittlei over å høre at alle muslimer blir tatt under en kam. IS er ikke alle muslimer! Dere som har slike holdninger er jo som IS! Anonymkode: 64b4c...bd3 Du kan bare slutte å projektere deres muslimske problemer på oss i vesten. Terror var så godt som ukjent her før visse folk flytta hitover. Hvem mener du sår bak angrepene i Iran da eller London eller Paris eller Nice eller Berlin eller Tyrkia eller Stockholm. Hva med å feie for egen dør????? Ikke bland meg eller mine fredelige holdninger inn i dette. Legg merke til at jeg ikke var involvert på noen måte 2
Gjest Newroz Skrevet 7. juni 2017 #11 Skrevet 7. juni 2017 19 minutter siden, debatant skrev: Du kan bare slutte å projektere deres muslimske problemer på oss i vesten. Terror var så godt som ukjent her før visse folk flytta hitover. Hvem mener du sår bak angrepene i Iran da eller London eller Paris eller Nice eller Berlin eller Tyrkia eller Stockholm. Hva med å feie for egen dør????? Ikke bland meg eller mine fredelige holdninger inn i dette. Legg merke til at jeg ikke var involvert på noen måte Sannheten er vel at vi ikke hadde så mye terror fra ISIL før vi begynte med aktiv krigføring mot ISIL. Vi kriger mot ISIL, og derfor er vesten et hatobjekt. Jeg mener ikke at vi ikke skal krige mot ISIL eller være med på å bekjempe diktaturer, men vår krigføring fører til at vi er et yndet mål. Denne her er ganske god: https://www.minervanett.no/etter-london-og-oss/
Z.Z Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 Jeg skal ta en liten vri her. Iran er det muslimske landet jeg respekterer mest, og er det folket som er mest likt oss i regionen. Dessverre har presteskapet bestemt at vi er fienden. Så selv om de har massive problemer med sin kultur, sitt lederskap og sin ideologi så er det deres problem som de må takle selv. Jeg håper på det beste for Iran og at ikke vesten destabiliserer enda et land i Midtøsten. Dette er likevel shiamuslimer som er hatet av den overlegne sunnigrenen, så jeg blir ikke populær i vesten, eller stort sett i resten av den muslimske verden av å uttale et kontroversielt tema på denne måten. Men jeg gir blanke uansett. Iran. Sørg for eget folk og sørg for at vi kommer nærmere, så er jeg fornøyd. Dere er alltid velkommen på besøk, uten å måtte utvandre. Kanskje vi kan være framtidige allierte. Husk det. 2
NordicViking Skrevet 8. juni 2017 #13 Skrevet 8. juni 2017 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om det?! Anonymkode: 8b1b2...79a Terror må fordømmes på det sterkeste, uansett hvor det skjer. Når det er sagt, så har jeg ikke mye sympati til overs for det iranske regimet. De har aktivt støttet terrorgrupper opp gjennom årene, og nå får de smake sin egen medisin. Karma is a bitch! Endret 8. juni 2017 av NordicViking
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #14 Skrevet 8. juni 2017 1 time siden, NordicViking skrev: Terror må fordømmes på det sterkeste, uansett hvor det skjer. Når det er sagt, så har jeg ikke mye sympati til overs for det iranske regimet. De har aktivt støttet terrorgrupper opp gjennom årene, og nå får de smake sin egen medisin. Karma is a bitch! Det har også vesten, Er nok av terrorgrupper og diktaturer som har blitt støttet av vesten. Men når vesten støtter terrorgrupper så kaller vi de frihetskjempere. Anonymkode: 96e00...d30
debatant Skrevet 9. juni 2017 #16 Skrevet 9. juni 2017 På 8.6.2017 den 14.55, AnonymBruker skrev: Det har også vesten, Er nok av terrorgrupper og diktaturer som har blitt støttet av vesten. Men når vesten støtter terrorgrupper så kaller vi de frihetskjempere. Anonymkode: 96e00...d30 Så hva gjør du i vesten, om det er så fælt her?
I Grosny Skrevet 9. juni 2017 #17 Skrevet 9. juni 2017 4 minutter siden, debatant skrev: Så hva gjør du i vesten, om det er så fælt her? Jeg er også født i Norge, og jeg tar også avstand fra at vi støtter Jihadistene sin kamp mot Syria. Jeg er såpass nasjonalistisk at jeg mner at Norges forsvar skal være for Norge, og at disse krigsprosjektene som våre "venner " I Saudi-Arabia og USA kjører er noe vi skal ligge langt unna. Jeg skammer meg over at mitt land sender soldater til Jordan for å krigstrene Jihadister eller leiesoldater. Jeg skammer meg over norsk militærutstyrseksport til Saudi-Arabia. Jeg stemte selv på Jens Stoltenberg en gang, og skammer meg. Jeg skammer meg over hans bombetokter over Libya og hans ledelse av Nato. Å flytte til utlandet er ikke noe alternativ. Jeg bor og jobber I Norge og har slekt og venner her.
debatant Skrevet 9. juni 2017 #18 Skrevet 9. juni 2017 28 minutter siden, I Grosny skrev: Jeg er også født i Norge, og jeg tar også avstand fra at vi støtter Jihadistene sin kamp mot Syria. Jeg er såpass nasjonalistisk at jeg mner at Norges forsvar skal være for Norge, og at disse krigsprosjektene som våre "venner " I Saudi-Arabia og USA kjører er noe vi skal ligge langt unna. Jeg skammer meg over at mitt land sender soldater til Jordan for å krigstrene Jihadister eller leiesoldater. Jeg skammer meg over norsk militærutstyrseksport til Saudi-Arabia. Jeg stemte selv på Jens Stoltenberg en gang, og skammer meg. Jeg skammer meg over hans bombetokter over Libya og hans ledelse av Nato. Å flytte til utlandet er ikke noe alternativ. Jeg bor og jobber I Norge og har slekt og venner her. Om du ikke vil integrere deg så ikke klandr Norge for det....
I Grosny Skrevet 9. juni 2017 #19 Skrevet 9. juni 2017 (endret) 22 minutter siden, debatant skrev: Om du ikke vil integrere deg så ikke klandr Norge for det.... Hæ? Jeg skal ikke integreres, jeg er urnorsk. Og om jeg skulle integrere meg, hadde jeg blitt mer integrert dersom jeg hadde støttet Norsk støtte til jihadister og militære operasjoner i utlandet? Ikke engang i vikingetiden støttet vi Jihad. Norske politikere er integrert inn i lomma på krigskrefter fra USA og Saudi-Arabia. Jeg anser det for illojalt. Deres lojalitet skal ligge hos Norge og det norske folk. Der skal lojaliteten ligge, og der skal forsvarsbudsjettet også ligge. Jeg klandrer ikke Norge, men jeg klandrer våre politikere, og da i første rekke Jens, Erna, Ine-Marie, Jonas og Børge. Jeg klandrer også Norges folk for å akseptere Norges politikeres jihadstøttende rolle i midt-østen. Jeg klandrer politikerne for å gi pengestøtte til jihadi-støttende trossamfunn. Endret 9. juni 2017 av I Grosny 1
I Grosny Skrevet 9. juni 2017 #20 Skrevet 9. juni 2017 (endret) På 7.6.2017 den 22.25, Newroz skrev: Sannheten er vel at vi ikke hadde så mye terror fra ISIL før vi begynte med aktiv krigføring mot ISIL. Vi kriger mot ISIL, og derfor er vesten et hatobjekt. Jeg mener ikke at vi ikke skal krige mot ISIL eller være med på å bekjempe diktaturer, men vår krigføring fører til at vi er et yndet mål. Denne her er ganske god: https://www.minervanett.no/etter-london-og-oss/ Jeg mener at vi skal slutte å krige mot, eller late som vi kriger mot ISIL i Syria. Vestlige styrker har sammen med jihadister/leiesoldater flere ganger angrepet Syria, Syrisk lovlig milits og Syrisk hær i Juni. Å drepe og ødelegge Syrias forsvar er direkte hjelptil ISIS, og våre 60 militærrådgivere er i denne Syriske sonen der disse koalisjonsangrepene på Syria skjer. Norge og koalisjonen skal trekke seg ut av Syria og la Syria selv , sammen med de hjelperene Syria offisielt inviterer, ta seg av ISIL i Syria. Jeg mener altså at vi IKKE skal krige mot ISIL. Endret 9. juni 2017 av I Grosny
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå