Kaori Skrevet 3. januar 2005 #1 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva er vanligst i norge? Hørte nettopp på en dokumentar fra usa, at de fleste guttene/mennene i USA er omskjært, men at det ikke var noe galt i å ikke være det og at det kanskje kom til å bli mer populært fremover å ikke omskjære sønnen sin. Da ble jeg ganske overrasket, for jeg trodde usa var så likt norge. Er det ikke slik at flertallet i Norge ikke er omskjært? Eller tar jeg veldig feil her? Og forresten, når vi er inne på omskjærte menn, hvordan ronker disse egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 3. januar 2005 #2 Del Skrevet 3. januar 2005 Flertallet i Norge er IKKE omskjært! Dette gjøres av religiøse grunner! De som er omskjært må finne andre måter å tilfredstille seg selv på enn den obligatoriske høyrehånda..hehe.. Tror jeg da.... Kjenner ingen omskjærte nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 3. januar 2005 #3 Del Skrevet 3. januar 2005 Flertallet i Norge er IKKE omskjært! Dette gjøres av religiøse grunner! De som er omskjært må finne andre måter å tilfredstille seg selv på enn den obligatoriske høyrehånda..hehe.. Tror jeg da.... Kjenner ingen omskjærte nemlig.. omskjærte tilfredstiller seg selv på lik måte som de som ikke er omskjært. dessuten er det rett og slett mye penere med en omskjært penis enn masse død-hud som henger og slenger. omskjærte holder ut mye lenger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaori Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #4 Del Skrevet 3. januar 2005 Flertallet i Norge er IKKE omskjært! Dette gjøres av religiøse grunner! De som er omskjært må finne andre måter å tilfredstille seg selv på enn den obligatoriske høyrehånda..hehe.. Tror jeg da.... Kjenner ingen omskjærte nemlig.. Det er det jeg også alltid har trodd, at det kun ble gjort av religiøse grunner, men siden flertallet i usa er omskjært må det jo være flere grunner, rett og slett at det er blitt vanlig? Jeg synes omskjærte og ikke omskjærte peniser er like pene, og ville neppe beskrevet forhuden som masse død-hud som henger og slenger Men at de holder ut lengre er vel ganske klart, men dette er jo ikke BARE positivt da, for hodet må jo være mindre sensitiv for all slags berøring da, i tillegg til oral- sex? Er vel både + og minus både ved det å være omsjært og det å ikke være det vil jeg tro Ikke vet jeg, har aldri vært sammen med en som har vært omskjært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. januar 2005 #5 Del Skrevet 3. januar 2005 I USA er det vanlig av to grunner spesielt; det er mange jøder i USA og de omskjæres, den andre gruppen er de som gjør det fordi de tror det er mer renslig sånn. Er gift med en som er omskjært og må si jeg synes det ser penere ut uten forhud.. Ellers er det fint lite forskjell, jeg merker i allefall ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. januar 2005 #6 Del Skrevet 3. januar 2005 dessuten er det rett og slett mye penere med en omskjært penis enn masse død-hud som henger og slenger. Når den først er stiv så er det vel ikke så mye som henger og slenger uansett vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 3. januar 2005 #7 Del Skrevet 3. januar 2005 Det er fint med en omskjært penis. Men bortsett fra det kan jeg ikke se så mange fordeler? Vaske seg må man jo uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. januar 2005 #8 Del Skrevet 3. januar 2005 Er gift med en som er omskjært og må si jeg synes det ser penere ut uten forhud.. Ellers er det fint lite forskjell, jeg merker i allefall ingenting. Ikke jeg heller. Samboeren min er også omskåret, og jeg merker ikke noe til det. Men det er nok litt enklere å vaske, man "kommer bedre til" på en måte. Ellers er det pent lite som skiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 3. januar 2005 #9 Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm, skal vi kommentere slappe/dvaske fittelepper i samme omgang her, NOT....Kunne aldri tenke meg å leve uten den kjære forhuden min. Det er så godt når den glir bak i "ferdig posisjon"....Synes den har gjort en utmerket jobb med å passe på kukhodet mitt så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 3. januar 2005 #10 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg syns omskjærte pikker er stygge jeg og det kunne ikke falle meg inn å ha sex med en omskjært... :S Men forhuden må heller ikke være for lang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #11 Del Skrevet 3. januar 2005 Forhud er primitivt, stygt, møkkete og harry. Takke meg til omskjærte menn, det er best mht. sex også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. januar 2005 #12 Del Skrevet 3. januar 2005 Forhud er primitivt, stygt, møkkete og harry. Takke meg til omskjærte menn, det er best mht. sex også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 3. januar 2005 #13 Del Skrevet 3. januar 2005 Har kun hatt sex med min sambo og han er omskjært. Det er i allefall helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spikey_ Skrevet 3. januar 2005 #14 Del Skrevet 3. januar 2005 JA til at alle gutter skal omskjære seg. så slipper vi å bekymre oss for å svelge ***ost, også slipper vi å bekymre oss for å få forhuden i halsen!! OG vi vil få menn til å bli mer utholdene i senga! Null forhud, null forhud, go go go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaori Skrevet 4. januar 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 4. januar 2005 JA til at alle gutter skal omskjære seg. så slipper vi å bekymre oss for å svelge ***ost, også slipper vi å bekymre oss for å få forhuden i halsen!! OG vi vil få menn til å bli mer utholdene i senga! Null forhud, null forhud, go go go Hæ? Hvordan har du tenkt å klare å få forhuden i halsen?? Den er da ikke løs og når penis er stiv er den jo dratt tilbake, høres ut som du tror den ikke sitter helt fast eller noe? Hvor har du vært i naturfags/biologi- timene?? Og om du har opplevd å støte på en penis som ikke var helt ren når du skulle suge, siden du bekymrer deg for det også, er det mannen som må vaske seg, men en omskjært mann har også behov for å vaske seg vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #16 Del Skrevet 4. januar 2005 JA til at alle gutter skal omskjære seg. så slipper vi å bekymre oss for å svelge ***ost, også slipper vi å bekymre oss for å få forhuden i halsen!! OG vi vil få menn til å bli mer utholdene i senga! Null forhud, null forhud, go go go ENIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 32 Skrevet 4. januar 2005 #17 Del Skrevet 4. januar 2005 JA til at alle gutter skal omskjære seg. så slipper vi å bekymre oss for å svelge ***ost, også slipper vi å bekymre oss for å få forhuden i halsen!! OG vi vil få menn til å bli mer utholdene i senga! Null forhud, null forhud, go go go Slik snakker kun en person som ikke har den minste kunnskap om hva en omskjæring kan bety for en gutt :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #18 Del Skrevet 4. januar 2005 Slik snakker kun en person som ikke har den minste kunnskap om hva en omskjæring kan bety for en gutt :-( jeg har ligget med masse gutter og er vel det man kan kalle et ludder. ingen av de har hatt problemer med sine omskjærte peniser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 32 Skrevet 4. januar 2005 #19 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg har ligget med masse gutter og er vel det man kan kalle et ludder. ingen av de har hatt problemer med sine omskjærte peniser.Vel, ludder betegnelsen for stå for din regning, jeg har ikke påstått noe slikt. Jeg tror neppe du har ligget med så mange omskjærte gutter, men noen er det sikkert. Men så er det engang slik, at omskjæring kan gi forskjellig resultat, og det kan oppleves svært så forskjellig fra gutt til gutt. Så selv om de få sexpartnerne du har hatt er fornøyde, ja så betyr ikke det at omskjæring er bra for alle. Det finnes mange gutter i dette landet som kan fortelle deg at omskjøring ikke er noe å hige etter. Jeg syns derfor jenter bør tenke seg litt mer om før de jubler over omskjæringsspørsmålet av gutter, når de ikke har annet en renslighet som argument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #20 Del Skrevet 4. januar 2005 Omskjæring er kulere og bedre. Menn fra land der omskjæring står sterkt er mer sexy enn slappe,møkkete norske menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå