Gå til innhold

Hvordan er det å ha en søster som er mye penere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri tenkt over det å sammenlikne utseendet vårt. Hun er vakker og jeg er fornøyd med meg selv, så jeg skal ikke klage. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vokst opp med en stesøster som er ubeskrivelig pen! Blanding av hele seks land, langt krøllete hår, lysebrune øyne rett og slett perfekt. 

Hun har vært barnemodell og hele pakka. Som ung var jeg sjalu og snakket stygt om henne. Hun fikk alltid oppmerksomhet, var alltid likt. hun var alltid snill mot meg, så min sjalusi ødela noe som kunne vært et godt vennskap! Hun ga aldri opp håpet på at jeg en gang skulle like henne. 

En gang kom hun full hjem, og begynte å gråte og trygla meg om å fortelle henne hva hun gjorde galt. Da fortalte jeg henne sannheten, og hun ga meg en klem og sa at i hennes øyne var jeg vakker. Hun hadde alltid sett på meg som selvstendig og sterk person som hun beundret, hun fortalte meg alle hadde komplekser med noe og at hennes svakhet var at hun følte seg svak. Og at hun så gjerne ville at vi skulle få et bedre vennskap, det var alt hun ønsket. 

Etter dette skjerpet jeg meg, og hun ble ettervert min bestevenn. Seks år senere fikk hun kreft og døde. Ikke la utseende ødlegge.. Jeg angrer så fryktelig på at jeg lot sjalusien min ødlegge. 

Anonymkode: 0e8b2...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...