AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Del Skrevet 7. juni 2017 Hvordan er det å ha en søster som er mye penere enn deg? Ble du sjalu eller brydde du deg ikke om det? Viste folk det åpenbart? Anonymkode: 7472e...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 7. juni 2017 #2 Del Skrevet 7. juni 2017 lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #3 Del Skrevet 7. juni 2017 Dette må du spørre søstera mi om. Anonymkode: 02fd9...bf0 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #4 Del Skrevet 7. juni 2017 IDKAnonymkode: de310...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 8. juni 2017 #5 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det å ha en søster som er mye penere enn deg? Ble du sjalu eller brydde du deg ikke om det? Viste folk det åpenbart? Anonymkode: 7472e...db9 Nei jeg blir ikke sjalu, men håper de klarer å fordele oppmerksomheten i mellom oss søstre. For ellers sier det mye om de. At utseendet går før alt annet. Ikke det sjelelige. Da kan det være det samme hvis de mener at mine søstre er penere enn meg. Ingen av oss tre søstre hadde brydd oss noe om det for vi får samme type oppmerksomhet i fra mamma, pappa og brødrene våre. Jeg har ingen konkurranse til søstrene mine. Det hørtes litt klisje-aktig ut men sånn er det faktisk for oss. Når det er sagt så blir jeg bare glad for at søstrene mine er penere enn meg for det er jo sant. 🙂 Endret 8. juni 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #6 Del Skrevet 8. juni 2017 Jeg syns søsteren min er penere enn meg. Hun har fregner, grønne øyne, langt lyst hår. Mens veldig mange mener at hun ikke har noe spesielt utseende, mange mener at jeg er penest. Alt er relativt. Jeg derimot har ikke fregner, langt tykt mørkt hår og isblå øyne. Tror man bare ønsker seg noe man ikke selv har. Så å vokse opp med henne er vel som å vokse opp med hvemsomhelst søster. Mest irriterende var ikke hvor pen jeg syns hun er, men alle gangene hun tjuvlånte mine klær! 😂 Anonymkode: 74270...169 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. juni 2017 #7 Del Skrevet 8. juni 2017 Nei, det har jeg ingen anelse om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skay Skrevet 8. juni 2017 #8 Del Skrevet 8. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns søsteren min er penere enn meg. Hun har fregner, grønne øyne, langt lyst hår. Mens veldig mange mener at hun ikke har noe spesielt utseende, mange mener at jeg er penest. Alt er relativt. Jeg derimot har ikke fregner, langt tykt mørkt hår og isblå øyne. Tror man bare ønsker seg noe man ikke selv har. Så å vokse opp med henne er vel som å vokse opp med hvemsomhelst søster. Mest irriterende var ikke hvor pen jeg syns hun er, men alle gangene hun tjuvlånte mine klær! 😂 Anonymkode: 74270...169 Du har hvertfall penest øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #9 Del Skrevet 8. juni 2017 Det var ganske fælt for meg fordi min søster var svært undervektig og min mor alltid sammenlignet oss. Jeg fikk konstant høre at jeg ikke var tynn nok. Nå har imidlertid min søster lagt litt på seg, og blitt større enn meg, så nå er det hun som får høre at hun ikke er tynn nok. Anonymkode: 06090...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #10 Del Skrevet 8. juni 2017 3 minutter siden, Skay skrev: Du har hvertfall penest øyne. Jeg syns grønne øyne er penere uansett! 😊 Anonymkode: 74270...169 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #11 Del Skrevet 8. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ganske fælt for meg fordi min søster var svært undervektig og min mor alltid sammenlignet oss. Jeg fikk konstant høre at jeg ikke var tynn nok. Nå har imidlertid min søster lagt litt på seg, og blitt større enn meg, så nå er det hun som får høre at hun ikke er tynn nok. Anonymkode: 06090...43f Fælt når man absolutt skal være så tynn hele tiden! Anonymkode: 74270...169 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 8. juni 2017 #12 Del Skrevet 8. juni 2017 Hun var vel alltid den baben sånn sett, blondt hår, blå øyne og brun hud, mens jeg hadde mørkt hår, blek hud og isblå/grå øyne. Brydde meg ikke særlig om det, men alltid kjipt når hun ble invitert med ut på ting fordi folk ville være rundt hun, mens meg ignorerte de fint. Som en beskytelsesform, sa jeg vel alltid (og sier, selv om det har jevnet seg ut noe nå, hun har slitt hår, mitt ser svært sunt ut) jeg var den som var den tøffe og turte mye mer, at jeg hadde hjernen. Men som nevnt av andre, det var som å vokse opp med hvilken som helst søster/tvilling, det at hun tok mine klær og mine ting etc. Typisk tvillingjenter rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #13 Del Skrevet 8. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fælt når man absolutt skal være så tynn hele tiden! Anonymkode: 74270...169 Ja. Særlig når idealet er å være undervektig. Anonymkode: 06090...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skay Skrevet 8. juni 2017 #14 Del Skrevet 8. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg syns grønne øyne er penere uansett! 😊 Anonymkode: 74270...169 Det var dumt for du har veldig pene øyne. Jeg hadde gjort hva som helst for den fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #15 Del Skrevet 8. juni 2017 59 minutter siden, Skay skrev: Det var dumt for du har veldig pene øyne. Jeg hadde gjort hva som helst for den fargen. Kjenner du henne? Anonymkode: b299e...14c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skay Skrevet 8. juni 2017 #16 Del Skrevet 8. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner du henne? Anonymkode: b299e...14c Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #17 Del Skrevet 8. juni 2017 Min søster er MYE penere enn meg og jeg er bare stolt. Hun er hun og meg er meg Hun er vakker og jeg hører det hele tiden. De som sier det skal absolutt trekke ned meg. Men jeg lar dem ikke. Roser de min søs 1 gang, roser jeg henne 10 ganger <3 Anonymkode: 4b3f8...0c8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #18 Del Skrevet 8. juni 2017 Har fått høre et par ganger at søstera mi er den pene Og mamma bruker alltid å fortelle om at alle syntes at hun var så pen da hun vae liten. Hun har også vært veldig tynn, mens jeg har vært den lubne. Syns hun er pen, mens jeg får derimot alltid høre at jeg er så sjarmerende. Så jeg antar at man kan være "pen" på forskjellige måter. Har aldri vært noe sjalusi mellom oss. Vi er rause med komplimenter Anonymkode: 30a8a...9c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 8. juni 2017 #19 Del Skrevet 8. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ganske fælt for meg fordi min søster var svært undervektig og min mor alltid sammenlignet oss. Jeg fikk konstant høre at jeg ikke var tynn nok. Nå har imidlertid min søster lagt litt på seg, og blitt større enn meg, så nå er det hun som får høre at hun ikke er tynn nok. Anonymkode: 06090...43f Dette må være grusomt. Jeg har også blitt sammenlignet med broren min, selv om det er ganske mye aldersforskjell mellom oss. Ikke rettferdig, det kan få konsekvenser... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #20 Del Skrevet 8. juni 2017 Synes søstrene mine er vakre og pene på hver sin måte <3 Ikke så rart, med en såpass vakker mor. Anonymkode: b7ba5...d0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå