Gå til innhold

Ta med hjem fra USA


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Svigerinnen min bor i perioder i USA og nå kommer hun hjem og lurer på hva vi vil ha fra USA..

Noen tips? og evt pris ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dermalogica- produkter! Eller hårprodukter, redken, kms. Egentlig i det hele tatt alt sånn der er billigere der borte.

Hvis du har en krem du bruker eller uansett.

Ellers er jo også St tropez og fake bake og alle de selvbruningsmerkene også mye billigere der borte.

Som regel er det faktisk halve prisen av hår-, hud- og sminkeprodukter som opprinnelig er produsert i usa i forhold til prisen hjemme.

Vet ikke om det var noe slikt som dette du tenkte på, men kom ikke på noe annet. med mindre dere er på utkikk etter dyrere ting da, da er elektronikk svaret. Er skikkeli billig for alt elektrisk, men man må jo også huske på at man må bruke adapter med produkter som som krever strøm (digitalkameraer når det skal lades, krølltenger osv. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Sminke fra Benefit!!! Stila!!! MAC!!! Bobbi Brown!! Parfymer fra Fresh, osvosv. Sjekk ut nettsteder som sephora.com, drugstore.com og gloss.com, så ser du hva man kan få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sephora er den beste butikken jeg noen gang har vært inne på!!

Av typen sminkebutikker, men de har ALT!

Skikkelig stilig butikk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allium

Var i USA i november. Kom hjem med:

Mini iPod. 249 USD. Kjøpte ladersett til hele verden i tillegg, men den kan lades via USB kabelen også.

MASSE shampoo. Eks. pakke med Redken shampoo, balsam og to typer kur, 15 USD.

Patagonia fleece og superundertøy. 30 USD for en superundertrøye, det finnes billigere i Norge, men ikke i den kvaliteten.

MAC sminke.

OshKosh barnetøy. Vanvittig dyrt her i landet, jeg regner med å kunne selge det brukt for det samme som jeg betalte for det i USA.

Sjokoladebiter og mini M&M's til å ha i cookies. Konsentrerte konditorfarger.

Så bodde jeg rett ved en Gap outlet. I say no more...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilith: Har du bestilt fra nettstedet Sephora? De hadde så mye fint, og så lurte jeg på hvor mye de tar i porto? om du kan fortelle meg litt om hvordan det virker (har erfaring med strawberrynet, er det noenlunde det samme?) Hva er ulikt? Når det gjelder service, avgifter (toll, frakt osv), refundering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Sephora sender ikke til Norge, dessverre. :-?

Og det er LETT å finne ut av hvis du leser litt på siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinnen min bor i perioder i USA og nå kommer hun hjem og lurer på hva vi vil ha fra USA..

Noen tips? og evt pris ?

Så heldig du er... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA har de reseptfrie piller som heter Cold Relief og Flu Relief fra ulike produsenter (feks Motrin, Tylenol, Advil). Det er piller som rett og slett fjerner alle symptomer på forkjølelse og/eller influsensa, og finnes i beroligende og oppkvikkende varianter (til hhv kveld og morgen). Et rent vidundermiddel de dagene du er sjuk men ikke KAN la være å møte på jobb/skole uansett. Feks eksamen, superviktige møter med klienter langveisfra, når du alene skal gi en viktig presentasjon o.l. De må selvsagt tas med måte og ikke så ofte, men det er utrolig kjekt å ha en pakke eller to liggende.

Det er lov å ta inn i Norge til personlig bruk selv om det ikke er lov å selge her. Det er som ekstra kraftige smertestillende med piff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke fra Benefit!!! Stila!!! MAC!!! Bobbi Brown!! Parfymer fra Fresh, osvosv. Sjekk ut nettsteder som sephora.com, drugstore.com og gloss.com, så ser du hva man kan få tak i.

JA!! og sminke fra Nars!

Jeg liker veldig godt pudderet fra Benefit som heter Daandilion og Benefits geniale highlighter High Beam, Orgasmrougen fra Nars og lipglossene og øyenskyggene til MAC.

Jeg vil også til USA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...