AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #1 Del Skrevet 7. juni 2017 Mulig et uvant spørsmål, men er det noen her inne som kan spille trekkspill? Pratet med noen om det at det hadde vært moro å lære seg. Er det vanskelig? Hvor lang tid tok det deg å lære å spille melodier? Anonymkode: f30cd...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #2 Del Skrevet 7. juni 2017 Jeg spiller! Lært i voksen alder. Det gikk fort, altså, så du bør hive deg på mens motivasjonen er der Det hjalp meg sikkert at jeg spiller piano, fiolin og flere andre instrumenter fra før. Men det er mange voksne som ikke har bakgrunn innen musikk som lærer det også. Jeg meldte meg på et kurs over noen uker, helt i starten. Det er lurt, tror jeg. Møtte noen andre hyggelige folk der i samme situasjon. Etter hvert fant jeg ut at jeg fikk mer utav å øve alene, så da droppet jeg kurset. Melodier kan man begynne å spille med en gang. Men å få skikkelig "svung" over dem, det tar litt mer tid. Å få bassen til å fungere ordentlig. Du må bestemme deg om du vil spille knappetrekkspill eller pianotrekkspill. Jeg valgte knapper, er veldig fornøyd med det, da jeg føler det er lettere å spille raskt og nå flere toner samtidig, men det er sikkert litt smak og behag. Det er et veldig kult instrument å kunne spille, da du er et helt orkester av deg selv. Jeg spiller av og til med noen andre, opptrer litt i jobbsammenheng sammen noen andre som spiller, hvis noen har 50-årsdag, eller når det er sommerfest o.l.. Nå har slekta funnet ut av hobbyen min også, så da blir jeg bedt om å kompe til allsang eller spille polonese el.l. i bryllup eller slektstreff. Anonymkode: 1c810...fbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå