Gå til innhold

Han mistet plutselig interessen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering fra TS:

Dette står i fare for å bli en lang trist tråd om ei jente løper etter en gutt som ikke vil ha henne, men jeg må fortelle dette til noen, og være ærlig .

Kontakten tok seg plutselig opp. Han skal på et arrangement i byen i juli, så jeg vet at jeg sannsynligvis treffer på han da. Det er et lite sted. Jeg er overrasket over at han kommer, ettersom han VET han treffer meg der. Han ga meg plutselig smått mer oppmerksomhet. 

Men de siste dagene har det dødd ut igjen. :'( 

Føler meg utrolig teit. Bytter på å bestemme meg for å være ferdig med han, og å drømme om han, tenke på han, og ønske at han ville være kjæresten min. 

Anonymkode: 80629...98f

Videoannonse
Annonse
Gjest rayon de soleil
Skrevet

Høres nesten ut som at han har blitt kjent med ei annen eller at du ikke har vært så interessant for han.

AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2017 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Oppdatering fra TS:

Dette står i fare for å bli en lang trist tråd om ei jente løper etter en gutt som ikke vil ha henne, men jeg må fortelle dette til noen, og være ærlig .

Kontakten tok seg plutselig opp. Han skal på et arrangement i byen i juli, så jeg vet at jeg sannsynligvis treffer på han da. Det er et lite sted. Jeg er overrasket over at han kommer, ettersom han VET han treffer meg der. Han ga meg plutselig smått mer oppmerksomhet. 

Men de siste dagene har det dødd ut igjen. :'( 

Føler meg utrolig teit. Bytter på å bestemme meg for å være ferdig med han, og å drømme om han, tenke på han, og ønske at han ville være kjæresten min. 

Høres ut som han er varm og kald om hverandre. Les om push and pull og hvordan gutter får jenter hektet ved å veksle på denne måten. Ikke sikkert han gjør det bevisst, men det tyder i alle fall på at han ikke er spesielt interessert. Var han det, ville han opprettholdt kontakten med deg 🙁 Vet det er vanskelig, men prøv å gå videre!

Anonymkode: c1fbc...cb5

AnonymBruker
Skrevet
På 6/6/2017 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Det skjedde over natten. 

Han var interessert i et år før jeg ble singel, og når jeg ble singel begynte vi å date. Han var ganske sjenert på å gå noen vei, men prøvde av og til å definere forholdet vårt litt. Vi var ikke ordentlig sammen, men det lå i kortene at vi var ekslusive. Slik var det i 7 måneder, før han plutselig "forsvant". Vi bor litt fra hverandre pga studier, og traff hverandre sjeldent. Sjeldent mer enn 1, maks 2 ganger i måneden. Avstanden er ikke mer enn halvannen time med bil, og vi er fra samme by opprinnelig. 

Nå har det seg slik at sist jeg traff han, var I APRIL..! Traff han i påsken, og deretter var begge opptatt med eksamener. I månedsskifte rundt mai skiftet han plutselig helt. Han sluttet å ta kontakt, men svarer på alt jeg sender. Nå er det alltid jeg som starter samtaler eller begynner å snappe. Han svarer på snap ofte, men så svarer jeg tilbake, og i stedet for å plukke opp ballen legger han den død.

Jeg har flere ganger spurt når vi skal treffes, forsøkt å flørte osv, men får nykterne svar tilbake. "Det er litt mye jobb om dagen, mye som skjer" osv. 

Jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke dette. Han virket kjempeinteressert, men plutselig forsvant det. Det forsvant ila 2-3 dager. Han kjenner ikke så mange i byen der han bor, så jeg tviler på at han har truffet noen andre, men jeg er selvfølgelig redd for det. Syntes det er vanskelig å skjønne om han er interessert når vi ikke treffes i virkeligheten. I kveld gjorde jeg enda et forsøk for å høre om han skulle komme hit i helga, men fikk bare svar "Kan ikke det, dessverre." 

Siden vi aldri definerte oss syntes jeg det er pinlig å spørre rett ut hva som har skjedd. Hvis det ikke skal bli noe av vil jeg gjerne fortsette å være venner og ikke at det skal bli pinlig.

Hjelp :( Har blitt skikkelig forelsket i fyren, og prøvd å fortelle han det, siden jeg holdt igjen en del på begynnelsen, og savner han :( Har skikkelig kjærlighetssorg, og vil bare treffe han. Samtidig kan jeg ikke vente i all evighet. Nå er det snart to måneder siden jeg så han sist.. Vi er i juni, og jeg traff han i april..

Lurer på om det er noe jeg har gjort eller sagt galt. 

Trenger innspill fra dere! 

Som mann selv så kan det godt hende at han har  begynt å spille hard to get. Noe jeg selv pleier å gjøre litt før vi blir kjærester. Noe annet kan være at han har det travelt med skole. Hadde han ikke vært intressert hadde han ikke svart i det hele tatt. Kan godt hende han har mistet litt interesse. Men siden han svarer deg forsatt er det håp. Hadde jeg vørt deg så hadde jeg tatt initiativet og ledet det ann resten vist du virkelig liker ham. Kvinner er livredde for å gi for mye av seg selv og ta initiativ 100 prosent selv i fare for at hun skal se dum ut. Men mange menn liker det. Ta initiativ selv og inviter ham på filmkveld med overnatting

Anonymkode: 99a02...718

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 26.6.2017 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Som mann selv så kan det godt hende at han har  begynt å spille hard to get. Noe jeg selv pleier å gjøre litt før vi blir kjærester. Noe annet kan være at han har det travelt med skole. Hadde han ikke vært intressert hadde han ikke svart i det hele tatt. Kan godt hende han har mistet litt interesse. Men siden han svarer deg forsatt er det håp. Hadde jeg vørt deg så hadde jeg tatt initiativet og ledet det ann resten vist du virkelig liker ham. Kvinner er livredde for å gi for mye av seg selv og ta initiativ 100 prosent selv i fare for at hun skal se dum ut. Men mange menn liker det. Ta initiativ selv og inviter ham på filmkveld med overnatting

Anonymkode: 99a02...718

Tror du det? Han svarer på mye mer enn nødvendig av de snappene jeg sender, og sender selv også, men han har sluttet å ta initiativ på personlige snapper, eller samtaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...