AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 Det skjedde over natten. Han var interessert i et år før jeg ble singel, og når jeg ble singel begynte vi å date. Han var ganske sjenert på å gå noen vei, men prøvde av og til å definere forholdet vårt litt. Vi var ikke ordentlig sammen, men det lå i kortene at vi var ekslusive. Slik var det i 7 måneder, før han plutselig "forsvant". Vi bor litt fra hverandre pga studier, og traff hverandre sjeldent. Sjeldent mer enn 1, maks 2 ganger i måneden. Avstanden er ikke mer enn halvannen time med bil, og vi er fra samme by opprinnelig. Nå har det seg slik at sist jeg traff han, var I APRIL..! Traff han i påsken, og deretter var begge opptatt med eksamener. I månedsskifte rundt mai skiftet han plutselig helt. Han sluttet å ta kontakt, men svarer på alt jeg sender. Nå er det alltid jeg som starter samtaler eller begynner å snappe. Han svarer på snap ofte, men så svarer jeg tilbake, og i stedet for å plukke opp ballen legger han den død. Jeg har flere ganger spurt når vi skal treffes, forsøkt å flørte osv, men får nykterne svar tilbake. "Det er litt mye jobb om dagen, mye som skjer" osv. Jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke dette. Han virket kjempeinteressert, men plutselig forsvant det. Det forsvant ila 2-3 dager. Han kjenner ikke så mange i byen der han bor, så jeg tviler på at han har truffet noen andre, men jeg er selvfølgelig redd for det. Syntes det er vanskelig å skjønne om han er interessert når vi ikke treffes i virkeligheten. I kveld gjorde jeg enda et forsøk for å høre om han skulle komme hit i helga, men fikk bare svar "Kan ikke det, dessverre." Siden vi aldri definerte oss syntes jeg det er pinlig å spørre rett ut hva som har skjedd. Hvis det ikke skal bli noe av vil jeg gjerne fortsette å være venner og ikke at det skal bli pinlig. Hjelp Har blitt skikkelig forelsket i fyren, og prøvd å fortelle han det, siden jeg holdt igjen en del på begynnelsen, og savner han Har skikkelig kjærlighetssorg, og vil bare treffe han. Samtidig kan jeg ikke vente i all evighet. Nå er det snart to måneder siden jeg så han sist.. Vi er i juni, og jeg traff han i april.. Lurer på om det er noe jeg har gjort eller sagt galt. Trenger innspill fra dere! Anonymkode: 80629...98f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Beklager å si det, men det første jeg tenker er at han har truffet noen andre. Når en mann bare blir borte sånn, er det gjerne det... Anonymkode: 82a13...cec 14
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Beklager å si det, men det første jeg tenker er at han har truffet noen andre. Når en mann bare blir borte sånn, er det gjerne det... Anonymkode: 82a13...cec er sykt redd for det får skikkelig klump i magen. Han begynte å prate med noen, og jeg la merke til at kompisene hans "ertet han" på facebook når hun kommenterte på ting. Skrev ting som "bra du er der han trenger en søt jente", og de vet jo om meg osv. Men han virket skikkelig interessert, det bare blåste bort på to dager. hvorfor kan han ikke bare fortelle meg det? Gjøre det skikkelig slutt. Si det ikke går pga avstanden eller noe. Akkurat nå føler jeg meg fanget og med bare masse spørsmål. Men siden han ikke holder på meg for sex, så skjønner jeg ikke hvorfor han gidder å holde på meg sånn likevel? For å være venner som bare glir ut i ingenting? Følt meg skikkelig dritt i en måned nå, men kommer meg ikke videre. Er redd for å prøve å finne noen andre, også viser det seg at jeg har overtenkt, og at han egentlig bare har vært skikkelig opptatt som han sier, også har jeg vært "utro". Men han har sluttet å sende nattasnaps, kaller meg ikke søte ting, sier ikke at han er glad i meg, og ignorer all "sexting". Før flørtet vi masse på snap, nå bare tuller han det bort. Blir skikkelig såret og lei meg, og syntes det er flaut å bli droppet sånn. Vi har masse felles venner som tuller med meg om han, men jeg kan ikke si vi holder på, og kan ikke si det er over, for vi prater jo ikke sammen lenger Jeg prøver HVER DAG på alle mulig kreative måter, men han responderer dårlig. Han svarer helhjertet, men bare høflig. Er som å få et slag i trynet hver gang. Anonymkode: 80629...98f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Kan være så mangt. At han har truffet noen andre, at noe har skjedd i livet hans som gjør at han ikke får prioritert å ha flere i livet sitt nå, at han har blitt psyk på noe vis og trukket seg sosialt tilbake fra generelt alle, at han var lei av å gå på vent i et forhold som aldri ble definert (han hadde jo trossalt ventet på deg et år allerede, så datet deg i 7 mnd og prøvd å gjøre dere ekslusive men du ville ikke) ... Skjønner du er forvirret og lei deg, men det går over. Tror nok det beste er å la han få være i fred, så om det er noe håp for dere , så vil han starte å savne deg når du sluttet å gi lyd fra deg , eller evn når han blir bedre psykisk eller hva som er årsaken. (Med mindre han har gått videre med en annen ) Anonymkode: 0cf20...577
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 Skjønner det er veldig vondt! Mitt aller beste tips er å ufølge han på sosiale medier så han ikke dukker opp i feeden din. Ikke stalk han på SoMe, da påminnes du han om igjen og om igjen, og du begynner å overanalysere. Tro meg, det funker. Prøv også å finne en annen. Da har du en annen å være frustrert over istedet, hehe. Det er vondt nå, men det vil gå over med tid. Jeg har vært der. Og mitt aller beste tips er å slette/ignorere han, da glemmer du han fortere. Anonymkode: 1b6fe...072 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Jeg er litt i samme situasjon. For min del så forsvant interessen for han sakte men sikkert, og det at jeg aldri visste hvor jeg hadde han. Anonymkode: 23d82...a5a
Mousj Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: er sykt redd for det får skikkelig klump i magen. Han begynte å prate med noen, og jeg la merke til at kompisene hans "ertet han" på facebook når hun kommenterte på ting. Skrev ting som "bra du er der han trenger en søt jente", og de vet jo om meg osv. Men han virket skikkelig interessert, det bare blåste bort på to dager. hvorfor kan han ikke bare fortelle meg det? Gjøre det skikkelig slutt. Si det ikke går pga avstanden eller noe. Akkurat nå føler jeg meg fanget og med bare masse spørsmål. Men siden han ikke holder på meg for sex, så skjønner jeg ikke hvorfor han gidder å holde på meg sånn likevel? For å være venner som bare glir ut i ingenting? Følt meg skikkelig dritt i en måned nå, men kommer meg ikke videre. Er redd for å prøve å finne noen andre, også viser det seg at jeg har overtenkt, og at han egentlig bare har vært skikkelig opptatt som han sier, også har jeg vært "utro". Men han har sluttet å sende nattasnaps, kaller meg ikke søte ting, sier ikke at han er glad i meg, og ignorer all "sexting". Før flørtet vi masse på snap, nå bare tuller han det bort. Blir skikkelig såret og lei meg, og syntes det er flaut å bli droppet sånn. Vi har masse felles venner som tuller med meg om han, men jeg kan ikke si vi holder på, og kan ikke si det er over, for vi prater jo ikke sammen lenger Jeg prøver HVER DAG på alle mulig kreative måter, men han responderer dårlig. Han svarer helhjertet, men bare høflig. Er som å få et slag i trynet hver gang. Anonymkode: 80629...98f Dette må du absolutt gi deg med. Hvis han har interesse for en annen, SOM fint kan gå over - da fremstår du bare som brysom og klengete. Han er superfeig som ikke bryter skikkelig, men det kan jo hende han ikke er helt sikker. I allefall bør du la det bli stille en stund, og se hva som skjer. Ikke forklar eller klandre, bare slutt å sende noe fra og med NÅ. SÅ ser du hva som skjer. 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: er sykt redd for det får skikkelig klump i magen. Han begynte å prate med noen, og jeg la merke til at kompisene hans "ertet han" på facebook når hun kommenterte på ting. Skrev ting som "bra du er der han trenger en søt jente", og de vet jo om meg osv. Men han virket skikkelig interessert, det bare blåste bort på to dager. hvorfor kan han ikke bare fortelle meg det? Gjøre det skikkelig slutt. Si det ikke går pga avstanden eller noe. Akkurat nå føler jeg meg fanget og med bare masse spørsmål. Men siden han ikke holder på meg for sex, så skjønner jeg ikke hvorfor han gidder å holde på meg sånn likevel? For å være venner som bare glir ut i ingenting? Følt meg skikkelig dritt i en måned nå, men kommer meg ikke videre. Er redd for å prøve å finne noen andre, også viser det seg at jeg har overtenkt, og at han egentlig bare har vært skikkelig opptatt som han sier, også har jeg vært "utro". Men han har sluttet å sende nattasnaps, kaller meg ikke søte ting, sier ikke at han er glad i meg, og ignorer all "sexting". Før flørtet vi masse på snap, nå bare tuller han det bort. Blir skikkelig såret og lei meg, og syntes det er flaut å bli droppet sånn. Vi har masse felles venner som tuller med meg om han, men jeg kan ikke si vi holder på, og kan ikke si det er over, for vi prater jo ikke sammen lenger Jeg prøver HVER DAG på alle mulig kreative måter, men han responderer dårlig. Han svarer helhjertet, men bare høflig. Er som å få et slag i trynet hver gang. Anonymkode: 80629...98f Høres ikke bra ut det du skriver der. Du er ikke utro når det er 2 mnd siden dere har møttes og aldri har hatt noe definert forhold offisielt. At han har sluttet å kalle deg søte ting, ignorerer sexting og flørting og sluttet å si at han er glad i deg tyder på at han har en annen og respekterer henne nok til å ikke drive å sexte med noen andre. Samtidig så vil han ikke være en dust mot deg, tilfelle det går skeis eller blir slutt med hun andre, så han svarer hyggelig og ler det bort istedet for å si det som det er å be deg om å slutte. Kanskje lurt å slutte å kontakte han hver dag, høres bare slitsomt og desperat ut. Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å kontakte han, latt han finne ut av ting på egenhånd, få tid til å eventuelt savne meg, prøvd å gå videre med livet mitt og innsett at "he's just not that into you". Anonymkode: 0cf20...577 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det er veldig vondt! Mitt aller beste tips er å ufølge han på sosiale medier så han ikke dukker opp i feeden din. Ikke stalk han på SoMe, da påminnes du han om igjen og om igjen, og du begynner å overanalysere. Tro meg, det funker. Prøv også å finne en annen. Da har du en annen å være frustrert over istedet, hehe. Det er vondt nå, men det vil gå over med tid. Jeg har vært der. Og mitt aller beste tips er å slette/ignorere han, da glemmer du han fortere. Anonymkode: 1b6fe...072 Takk! Blir dessverre vanskelig å slette han fra sosiale medier, fordi vi var venner en stund før, og det blir nok litt "drastisk" og veldig synlig. Vil ikke fremstå som at jeg er sur eller bitter. Det er jo helt menneskelig å falle for noen andre eller miste interessen. Jeg skulle gjerne funnet noen andre, og det er flere andre gutter som er interessert, som inviterer meg på date. Jeg har til og med gått på noen. Men det føles bare galt. Jeg har ikke det minste interesse eller lyst på noen andre. 2 timer siden, Mousj skrev: Dette må du absolutt gi deg med. Hvis han har interesse for en annen, SOM fint kan gå over - da fremstår du bare som brysom og klengete. Han er superfeig som ikke bryter skikkelig, men det kan jo hende han ikke er helt sikker. I allefall bør du la det bli stille en stund, og se hva som skjer. Ikke forklar eller klandre, bare slutt å sende noe fra og med NÅ. SÅ ser du hva som skjer. Ja.. Prøver virkelig å la det bli stille, men er helt umulig når hele kroppen min bare vil snakke med han. Dessuten er jeg redd for at tausheten bare vil dytte og lenger fra hverandre. Vil bare treffe han, så kan jeg bli stille. Føler han har "glemt" hvor mye han liker meg pga avstanden. Syntes også det er rart at det kom så brått. Hadde vært fint å treffe han hvert fall for å se om jeg faktisk liker han, eller bare er såret av å bli "dumpa". Han er egentlig ikke drømmefyren. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ikke bra ut det du skriver der. Du er ikke utro når det er 2 mnd siden dere har møttes og aldri har hatt noe definert forhold offisielt. At han har sluttet å kalle deg søte ting, ignorerer sexting og flørting og sluttet å si at han er glad i deg tyder på at han har en annen og respekterer henne nok til å ikke drive å sexte med noen andre. Samtidig så vil han ikke være en dust mot deg, tilfelle det går skeis eller blir slutt med hun andre, så han svarer hyggelig og ler det bort istedet for å si det som det er å be deg om å slutte. Kanskje lurt å slutte å kontakte han hver dag, høres bare slitsomt og desperat ut. Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å kontakte han, latt han finne ut av ting på egenhånd, få tid til å eventuelt savne meg, prøvd å gå videre med livet mitt og innsett at "he's just not that into you". Anonymkode: 0cf20...577 Du har nok rett i det siste. Jeg har aldri blitt dumpa før, jeg har alltid vært den som har dumpa. Har aldri opplevd at en gutt bare ikke ville ha meg eller var dødsforelsket. Syntes det er skikkelig vanskelig når jeg ikke har noen erfaring fra "denne siden". Anonymkode: 80629...98f
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 Kanskje en annen jente var mer på og du gjorde han usikker? Og du holdt igjen... Han hadde vært gira på deg 1 år allerede? Forstår du virkelig ikke at en del gutter syntes det er ekstremt turn off? Har du satt deg inn i hans situasjon? Jeg vil tippe at du brant en bra gutt på venting når han sto klar.. Jeg hadde gått videre selv jeg. Selv om det hadde betydd å gå videre til luft, Eller kanskje han fant ut noe om deg som gjorde at interessen falt. (Du sa du hadde vært utro men det har du ikke, men får en gutt som har ventet vite det kan du "deler" bort det han må jobbe for dumpene deg om han har selvrespekt. Anonymkode: 0bc33...e89 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje en annen jente var mer på og du gjorde han usikker? Og du holdt igjen... Han hadde vært gira på deg 1 år allerede? Forstår du virkelig ikke at en del gutter syntes det er ekstremt turn off? Har du satt deg inn i hans situasjon? Jeg vil tippe at du brant en bra gutt på venting når han sto klar.. Jeg hadde gått videre selv jeg. Selv om det hadde betydd å gå videre til luft, Eller kanskje han fant ut noe om deg som gjorde at interessen falt. (Du sa du hadde vært utro men det har du ikke, men får en gutt som har ventet vite det kan du "deler" bort det han må jobbe for dumpene deg om han har selvrespekt. Anonymkode: 0bc33...e89 En fyr som kommer inn i livet mitt og forventer at jeg skal legge alt av livet mitt til siden og stå klar for å inngå et forhold med han i løpet av kort tid, (1 år går faktisk ganske fort), og kaldt meg respektløs og alt det negative du får frem her fordi ting ikke går etter hans bok - og kaller det "satt å venting mens man er klar" (hvem bruker sånt språk med mindre man er usikker og emosjonelt ustabil?)...Vel, han kunne gjerne bare gått sin vei til neste vink. Det er nettopp derfor man bør vente oig BLI ORDENTLIG kjent. Anonymkode: d9a43...d34 5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #12 Skrevet 7. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: En fyr som kommer inn i livet mitt og forventer at jeg skal legge alt av livet mitt til siden og stå klar for å inngå et forhold med han i løpet av kort tid, (1 år går faktisk ganske fort), og kaldt meg respektløs og alt det negative du får frem her fordi ting ikke går etter hans bok - og kaller det "satt å venting mens man er klar" (hvem bruker sånt språk med mindre man er usikker og emosjonelt ustabil?)...Vel, han kunne gjerne bare gått sin vei til neste vink. Det er nettopp derfor man bør vente oig BLI ORDENTLIG kjent. Anonymkode: d9a43...d34 Usikker og emosjonell ustabil... javel tro hva du vil men det har ingen ting med det å gjøre. Mye mulig jeg valgte feil ord men du svarer med angrep isteden for forståelse. har du noe kunnskap om hans side annet en det du har observert? Jeg er helt enig med deg på at man må bli ordentlig kjent. Men mange jenter snakker med 2-3 gutter sammtidig og sier de ikke gjør det osv(selverfart), det jeg prøver å få frem er. kompisene sier han trenger en snill jente som du selv sier og du hadde aldri blitt dumpa men alltid dumpet. Kanskje dine tidligere valg skaper konsekvenser nå? Det er et helt legitimt spørsmål og stille da handlinger ofte har konsekvenser, selv om man ikke vil at det skal telle så teller det. og kanskje det går ikke etter din bok noe som er uvant for deg? Velkommen til realiteten til 70-90% av alle menn. Anonymkode: 0bc33...e89
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #13 Skrevet 7. juni 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje en annen jente var mer på og du gjorde han usikker? Og du holdt igjen... Han hadde vært gira på deg 1 år allerede? Forstår du virkelig ikke at en del gutter syntes det er ekstremt turn off? Har du satt deg inn i hans situasjon? Jeg vil tippe at du brant en bra gutt på venting når han sto klar.. Jeg hadde gått videre selv jeg. Selv om det hadde betydd å gå videre til luft, Eller kanskje han fant ut noe om deg som gjorde at interessen falt. (Du sa du hadde vært utro men det har du ikke, men får en gutt som har ventet vite det kan du "deler" bort det han må jobbe for dumpene deg om han har selvrespekt. Anonymkode: 0bc33...e89 TS her Jeg var veldig klar på at jeg likte han, ga han masse bekreftelse, sa at han var den eneste jeg likte, og fortalte han hvor bra, kjekk, snill og sjarmerende han er. Sa hvor tent jeg ble av han. Han nevnte forhold ved noen få anledninger, uten at vi snakket om det. Jeg burde kanskje tatt iniativ til å prate om hva vi er og hvor vi ville, men jeg er ikke sånn jente som kaster meg ut i et forhold. Jeg vil bli trygg på han og være 100% sikker. Dessuten av respekt for min forrige kjæreste ville jeg ikke kaste meg ut i et nytt forhold selv om jeg ble raskt forelsket. Jeg forstår hvis han hadde tvil fordi jeg fremdeles hadde kontakt med eksen, eller at jeg var for tvetydig, eller at avstanden ble for mye, men jeg skulle gjerne bare hatt muligheten til å forklare meg. og syntes det er pinlig å ta det opp over SoMe. Vil gjerne prate ansikt til ansikt. Men vil ikke spørre for seriøst, i tilfelle det ikke var annet enn et ligg for han. Begynner å bli redd for at han ikke syntes jeg var pen nok, at jeg ikke var nok å vise frem til kompisene osv. At vi hadde sex for fort, osv. Vet det er dumt å tenke sånn, men trenger så veldig å prate med han. Anonymkode: 80629...98f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #14 Skrevet 7. juni 2017 Avstanden gjør ting mye vanskeligere, og jeg tror mer for menn enn for kvinner. Menn er mer visuelle av natur, og trenger å se kvinnen de dater. Både rent seksuelt og som en påminner om henne. Stabiliteten og grunnlaget legges ved at man ser hverandre jevnlig. 1, max 2, ganger i måneden er for lite for å etablere den genuine relasjonen. Dette har jeg observert flere ganger, der jenters interesse forsterkes ved at de sitter og dagdrømmer om fyren de dater og "dyrker" savnet. Sannheten er at du blir ikke kjent med dette mennesket, ordentlig. Du vet ikke hva personen driver med mens de chatter med deg - om de sitter fortapt i skjermen, ser halvt på TV eller sitter med dataspill med den andre hånden. Forholdet blir et "ferieforhold", der du ser en side av personen, ikke hele. Og det blir lett å falle for noen andre. Jeg sier ikke at det er tilfelle her, men interessen har sannsynligvis dalt når dere ikke deler hverdagen sammen. Hverdagen er menneskene du treffer hver dag. Anonymkode: a5a2c...5aa
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #15 Skrevet 7. juni 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avstanden gjør ting mye vanskeligere, og jeg tror mer for menn enn for kvinner. Menn er mer visuelle av natur, og trenger å se kvinnen de dater. Både rent seksuelt og som en påminner om henne. Stabiliteten og grunnlaget legges ved at man ser hverandre jevnlig. 1, max 2, ganger i måneden er for lite for å etablere den genuine relasjonen. Dette har jeg observert flere ganger, der jenters interesse forsterkes ved at de sitter og dagdrømmer om fyren de dater og "dyrker" savnet. Sannheten er at du blir ikke kjent med dette mennesket, ordentlig. Du vet ikke hva personen driver med mens de chatter med deg - om de sitter fortapt i skjermen, ser halvt på TV eller sitter med dataspill med den andre hånden. Forholdet blir et "ferieforhold", der du ser en side av personen, ikke hele. Og det blir lett å falle for noen andre. Jeg sier ikke at det er tilfelle her, men interessen har sannsynligvis dalt når dere ikke deler hverdagen sammen. Hverdagen er menneskene du treffer hver dag. Anonymkode: a5a2c...5aa De gangene jeg virkelig har vært interessert i noen, genuint, har ikke følelsene gått over av de tingene du nevner. Anonymkode: bb141...f4c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #16 Skrevet 7. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gangene jeg virkelig har vært interessert i noen, genuint, har ikke følelsene gått over av de tingene du nevner. Anonymkode: bb141...f4c Selvsagt er det alltid unntak, men regelen er at avstandsforhold havarerer. Anonymkode: a5a2c...5aa
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #17 Skrevet 7. juni 2017 TS her Det er nettopp det jeg er redd for :'( Kommer ikke mer over han heller. Vanligvis "glemmer" jeg de jeg dater hvis jeg ikke treffer de, men jeg savner han bare mer for hver dag som går. Tenker bare på han. Vil ta kontakt hele tiden. Og jeg sitter ikke bare og sturer, jeg prøver virkelig å holde meg opptatt! Har satt meg opp til å jobbe hele sommeren uten ferie for å holde meg opptatt. Blir så utrolig trist av å tenke på at jeg ikke får se han i sommer. Men han er ALT jeg tenker på!! Anonymkode: 80629...98f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #18 Skrevet 7. juni 2017 Jeg sendte en sms til min date når jeg følte han plutselig trakk seg tilbake. Spurte bare noe sånt som "om han kanskje hadde gått lei siden han hadde blitt så stille, og at det var helt greit men at jeg gjerne ønsket en avklaring sånn at jeg ikke maste på han uønsket", hos han var det jobb og mye stress. Vi har fortsatt kontakt mange mnd senere. Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor du mener du ikke kan spørre han? Tror egentlig innerst inne det er fordi du er redd han skal droppe deg, stemmer det? Anonymkode: d08b9...523 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #19 Skrevet 7. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte en sms til min date når jeg følte han plutselig trakk seg tilbake. Spurte bare noe sånt som "om han kanskje hadde gått lei siden han hadde blitt så stille, og at det var helt greit men at jeg gjerne ønsket en avklaring sånn at jeg ikke maste på han uønsket", hos han var det jobb og mye stress. Vi har fortsatt kontakt mange mnd senere. Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor du mener du ikke kan spørre han? Tror egentlig innerst inne det er fordi du er redd han skal droppe deg, stemmer det? Anonymkode: d08b9...523 Ja, det er riktig. Er redd for å "fremtvinge" å bli droppet. Tror egentlig han liker meg veldig godt. Sist jeg traff han savnet han meg umiddelbart og ville være med meg. Tror avstanden har kjølnet alt, og er redd for å bli droppet fordi det er enkelt nå. Angrer sånn nå på at jeg ikke prøvde hardere tidligere. Alt jeg tenker nå er at "hvis jeg bare", så skulle jeg gjort alt for å få han forelsket i meg. Skulle lagt kortene på bordet og turt å si jeg liker han veldig godt, og gjerne vil prøve ordentlig. Han gir meg bare ikke muligheten.. Anonymkode: 80629...98f
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #20 Skrevet 7. juni 2017 Sitat Begynte vi å date. Han var ganske sjenert på å gå noen vei, men prøvde av og til å definere forholdet vårt litt. Sitat Vi var ikke ordentlig sammen, men det lå i kortene at vi var ekslusive. Slik var det i 7 måneder, før han plutselig "forsvant". Sitat Han begynte å prate med noen, og jeg la merke til at kompisene hans "ertet han" på facebook når hun kommenterte på ting. Skrev ting som "bra du er der han trenger en søt jente", og de vet jo om meg osv. Sitat Men han virket skikkelig interessert, det bare blåste bort på to dager. Hvorfor kan han ikke bare fortelle meg det? Gjøre det skikkelig slutt? For en feig fyr! Det lå i kortene at dere var eksklusive/datet, han gikk like mye frivillig inn i det som deg med samme avstand og samme kunnskap om avstanden. Så feier han seg ut på denne måten med å flørte med andre foran deg på FB, hvor til og med kamerater som vet om dere to sitter å erter han? Du har definitivt ikke gått glipp av en bra fyr ts, og at du klarer å få det til å bli din feil handler nok mest om sårbarhet for øyeblikket. Vent noen måneder og vent til du møter en ordentlig mann. Anonymkode: d9a43...d34 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå