Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 6.6.2017 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Føler dette var en ganske god beskrivelse. Jeg har stemt venstre ved de fleste valg, men og stemt MDG og SV. Og dette fordi man er ikke enig i alt. Jeg har høyere utdanning, jeg er veganer, har ikke bil og jobber som frivillig.

Anonymkode: 5dcbc...56f

Du er veldig opptatt av miljø, men ønsker samtidig å hente tusenvis av mennesker fra lavutslippland til høyutslippland?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Relativt velstående "kunstnere" av diverse slag som liker rødvin og hasj. Ingen formell kompetanse til å kunne uttale seg om politiske spørsmål.

Anonymkode: df274...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Høyt utdannet, men håpløst naiv og med liten forståelse for økonomisk teori. Arrogant og mangler grunnleggende folkeskik.

Anonymkode: 30e06...0d0

Skrevet
8 timer siden, Z.Z skrev:

Jeg ser. Som vanlig er det mange utsprang fra en ideologi, men det var vel drøyt å kalle noen i Venstre for libertarianere? Det kan jeg ikke tenke meg. Og i tillegg så er vel Høyre vel så politisk korrekte, strengt tatt? Det kan hende Frp holder dem i tøylene til en viss grad, og de er nødt til å gjøre noen kompromisser.

Det er faktisk noen libertarianere i Venstre, men de har ikke klart å påvirke politikken noe særlig. Det er et par tidligere Fridemokrater og noen i ungdomspartiet. De virker faktisk mer akseptert i Unge Venstre enn i Unge Høyre. Ja, Høyre er også politisk korrekte men ikke så ille som Venstre. Høyre er vel muligens verdens nest mest politisk korrekte "store høyreparti" med unntak av tyske CDU?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...