AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #1 Skrevet 5. juni 2017 Er nå 27 år og kjenner litt på den følelsen av å være en taper. En kjedelig person, fordi jeg har aldri prøvd narkotika. Føler meg så alene om å aldri ha prøvd noe. Anonymkode: 9ff0d...d74
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Skrevet 5. juni 2017 Tvert imot. Du er ingen taper! Kudos til deg. Hilsen en annen som aldri har prøvd. Anonymkode: a9a79...f1e 5
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 I alle dager. Er du alvorlig TS? Er det så vanlig å ikke ha prøvd mener du? Det er det heldigvis ikke!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 Utrolig at det går an å føle seg kjedelig av den grunn. Heller noe å være stolt av enn konstant leve i frykt for å bli oppdaget. Bruk av narkotika kan medføre til tap av jobb og kanskje gode venner. Har aldri prøvd, men har ei søster som havna på kjøret etter prøving og prøving av hasj. (Likte rusen, men etter hvert ble ikke rusen av hasj god nok.) Anonymkode: 6e38d...eb4 3
Sirah Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 Du er langt fra en taper TS! Du er det stikk motsatte! Folk som må ha narkotika for å føle seg kule derimot er tapere! 5
jabx Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nå 27 år og kjenner litt på den følelsen av å være en taper. En kjedelig person, fordi jeg har aldri prøvd narkotika. Føler meg så alene om å aldri ha prøvd noe. Anonymkode: 9ff0d...d74 Nei. Hvis du i tillegg ikke har prøvd vanlig røyk så er du enda mindre taper. Beklager til røykere. Det er ikke slemt ment. Jeg bare hater røyk. 3
wintergirl Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 Taper for ikke å ha prøvd stoff...? Nå har jeg hørt det og. De jeg kjenner som bruker sånt, er faktisk ikke så kule som de innbiller seg at de er, tvert i mot. Men for all del,ts, bare prøv hvis du mener det vil gi mer mening til livet ditt.
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 (endret) Merkelig å føle seg som taper av den grunn, klarer ikke å ta deg seriøst, egentlig. Endret 5. juni 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #10 Skrevet 5. juni 2017 Ts her. Jeg har vokst opp i et miljø med mye rus. Hvor kokain og amfetamin ikke er noe. Folk prater om det, som om det er like ufarlig som godteri. Får jeg spørsmål om hva jeg har prøvd sier jeg "ingenting, alkohol, røyk og snus er alt jeg har prøvd". Får da blikk som om at det er noe galt med meg. Så begynner de å ramse opp "jeg har prøvd hasj/marihuana, røyker det nå og da til fest nå også. Har prøvd amfetamin, kokain, ecstasy og div piller". Samtlige jeg kjenner har prøvd noe, bare jeg som aldri har prøvd. Sjansen har jo vært der oppigjennom årene. Blitt tilbud alt det nevnt over, og piller jeg ikke fikk vite hva var. Alltid sagt nei. De fleste sa nei på ungdomskolen, men endte opp med å prøve på videregående allikevel. Jeg vet om ei som var som meg, sa nei til alt. Men hun sa også nei til sigaretter, snus og alkohol også. Var lettere å si nei, da jeg sto midt oppi det. Nå når jeg tenker tilbake så føler jeg at jeg har gått glipp av noe. At jeg er taper som aldri har prøvd. Jeg er en kjedelig person som aldri har ruset meg på annet enn alkohol. De fleste som brukte narkotika som ungdom har jeg droppet som venn. For jeg ønsket ikke å ha dette presset rundt meg. Har to venninner som alltid har godtatt at jeg er imot. De har hjulpet meg i slike gruppepress episoder også. De har prøvd stort sett alt i sin ungdom, men nå holder seg unna. Kom i prat om dette i helgen med noen på fest. Samme reaksjon som alltid, sjokkert fordi jeg aldri har prøvd. Fikk igjen tilbudet om jeg ville prøve amfetamin, de kunne skaffe det. Jeg sa nei takk.. Ei venninne av meg brøt inn og sa "ikke kast bort tid på det, hun sier alltid nei". Det er første gang på snart 10 år at jeg har kjent dette presset. Føler meg som en taper som ikke vil prøve. ts Anonymkode: 9ff0d...d74
wintergirl Skrevet 5. juni 2017 #11 Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg har vokst opp i et miljø med mye rus. Hvor kokain og amfetamin ikke er noe. Folk prater om det, som om det er like ufarlig som godteri. Får jeg spørsmål om hva jeg har prøvd sier jeg "ingenting, alkohol, røyk og snus er alt jeg har prøvd". Får da blikk som om at det er noe galt med meg. Så begynner de å ramse opp "jeg har prøvd hasj/marihuana, røyker det nå og da til fest nå også. Har prøvd amfetamin, kokain, ecstasy og div piller". Samtlige jeg kjenner har prøvd noe, bare jeg som aldri har prøvd. Sjansen har jo vært der oppigjennom årene. Blitt tilbud alt det nevnt over, og piller jeg ikke fikk vite hva var. Alltid sagt nei. De fleste sa nei på ungdomskolen, men endte opp med å prøve på videregående allikevel. Jeg vet om ei som var som meg, sa nei til alt. Men hun sa også nei til sigaretter, snus og alkohol også. Var lettere å si nei, da jeg sto midt oppi det. Nå når jeg tenker tilbake så føler jeg at jeg har gått glipp av noe. At jeg er taper som aldri har prøvd. Jeg er en kjedelig person som aldri har ruset meg på annet enn alkohol. De fleste som brukte narkotika som ungdom har jeg droppet som venn. For jeg ønsket ikke å ha dette presset rundt meg. Har to venninner som alltid har godtatt at jeg er imot. De har hjulpet meg i slike gruppepress episoder også. De har prøvd stort sett alt i sin ungdom, men nå holder seg unna. Kom i prat om dette i helgen med noen på fest. Samme reaksjon som alltid, sjokkert fordi jeg aldri har prøvd. Fikk igjen tilbudet om jeg ville prøve amfetamin, de kunne skaffe det. Jeg sa nei takk.. Ei venninne av meg brøt inn og sa "ikke kast bort tid på det, hun sier alltid nei". Det er første gang på snart 10 år at jeg har kjent dette presset. Føler meg som en taper som ikke vil prøve. ts Anonymkode: 9ff0d...d74 Kanskje du skal snakke med noen oppegående folk, eller flytte til et normalt sted. Aldri hørt at sånt skal være et press. Aldri prøvd selv og skulle noen slenge fra seg sin liste over hva de har prøvd, Så er det vel bare å gratulere dem og fortelle dem hvor tøffe de er. Sånt KAN være farlig, og det er bare fornuftig å holde seg unna,hold deg gjerne unna de som "prøver" på sånt også. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Hvis du har tatt en Paralgin Forte har du tatt narkotika. Smertestillende tabletter av denne typen inneholder kodein som er oppført på narkotikalisten. Det er narkotikalisten som definerer hva som er narkotika. Anonymkode: e93cf...c79
Gjest Sugemerke Skrevet 6. juni 2017 #14 Skrevet 6. juni 2017 På tide å kvitte seg med tapervennene og heller finne noen normale oppegående folk å henge med.
debattanten Skrevet 6. juni 2017 #15 Skrevet 6. juni 2017 Er jo ditt valg det da, du har tydeligvis ikke noe lyst så da gjør du ikke det. Ikke bry deg om hva andre tenker om deg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #16 Skrevet 6. juni 2017 HVerken taper eller vinner for det. Du har aldri prøvd, ikke noe galt med det selvfølgelig Press til å ta rusmiddler får du bare prøve å ignorere. Det er skikkelig idiotisk å drive med slikt. Anonymkode: 2def8...8fc
Salka Skrevet 6. juni 2017 #17 Skrevet 6. juni 2017 Taper fordi man ikke har prøvd narkotika, faktisk. Den var ny. 2
Million Skrevet 6. juni 2017 #18 Skrevet 6. juni 2017 (endret) Normalt pleier det å være motsatt i samfunnet, det er de som tar narkotika og stoffer som er taperne. Hvor på veien greide du å snu dette til at det er de som dropper stoffer som er taperne? Det er litt snodig tankegang, om jeg skal være ærlig og si det rett ut! Jeg har vokst opp på et sted på østkanten i Oslo der veldig mange var bortblandet i en eller annen form for narkotika eller stoffer. Noen ble narkomane. Enkelte ble prostituerte for å finansiere forbruket, til og med. Jeg sa alltid nei når tilbudet kom, og droppet å henge med de vennene som tok sånt. Holdt meg unna, rett og slett. Har aldri røyket hasj engang. Og det gjør at jeg føler meg som en vinner, ikke en taper, med tanke på skjebnen til alle de som ikke greide å si nei og havnet i rennesteinen... Endret 6. juni 2017 av Million 2
palamina Skrevet 6. juni 2017 #19 Skrevet 6. juni 2017 (endret) Høres ikke ut som du omgir deg med spesielt oppegående folk ts. Når man er så gammel som oppimot 30 skal man helst ha funnet andre interesser enn dop. Det mest taperaktige med deg er at du føler deg som en taper på grunn av dette her. Slutt med det! Jeg har prøvd alle rusmidler i alfabetet, men da jeg var 27 var jeg ferdig med det og hadde blitt voksen for lengst. Det er heller ikke noe jeg er stolt av å ha holdt på med og i hvert fall ikke noe jeg noen sinne ville presset på andre. Bytt ut vennekretsen din og vær den du er, med stolthet. Endret 6. juni 2017 av palamina 2
Gjest Solomon Grundy Skrevet 6. juni 2017 #20 Skrevet 6. juni 2017 Jeg har levd helle mit liv som en taper. Og jeg bærer taperstempelet med stolthet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå