AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Del Skrevet 4. juni 2017 Jeg sluttet med pillen tre måneder siden, etter å ha gått på den i 1-2 år, og føler jeg egentlig har fått tilbake en normal syklus. Men jeg har lang syklus, ca 32-34 dager (har alltid hatt det) og merker ingenting til EL! Kan dere forteller meg hvordan dere vet dere har EL uten å bruke EL-test? Anonymkode: 4aa87...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #2 Del Skrevet 4. juni 2017 Mange merker aldri at de her EL, da kan det være lurt å teste for å få en pekepinn. Merket aldri noe til EL før etter jeg hadde født, først nå har jeg slim og merker at det stikker ved venstre eller høyre eggstokk. Det er ikke hver syklus jeg har like klare tegn på EL heller Anonymkode: 9e0a0...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2017 #3 Del Skrevet 5. juni 2017 Følg med på utfloden din. Når du får EL-slim (utflod som ligner rå eggehvite) er EL sannsynligvis nært forestående. Men verken EL-slim eller EL-tester beviser at du faktisk har eggløsning. Den beste måten å bekrefte EL på, er å måle basaltemperaturen i noen sykluser. Det er mindre styrete enn det kanskje høres ut som, og en fin måte å bli kjent med syklusen på. Anonymkode: 14208...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå