latterbolla Skrevet 3. juni 2017 #1 Del Skrevet 3. juni 2017 Sikker et veldig dumt spm. Men kan en orgasme hindre eller gjøre at livmoren avviser et befruktet egg? Er 8 dpo i dag og fikk en blenda test i dag tidlig. Men puppene har blir svære og vonde! Når burde jeg evt teste igjen? har lyst til å kose meg litt, men redd det ødelegger noe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 3. juni 2017 #2 Del Skrevet 3. juni 2017 Orgasme kommer der og da. Det befruktede egget fester seg ett døgn eller mer senere. Så nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #3 Del Skrevet 3. juni 2017 Ingen fare. Anonymkode: d0ae2...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #4 Del Skrevet 3. juni 2017 8 dpo er som regel for tidlig. Testet selv negativt 9 dpo, neste gg jeg tester var 14 dpo og da var den positiv. Anonymkode: 22750...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #5 Del Skrevet 3. juni 2017 5 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Orgasme kommer der og da. Det befruktede egget fester seg ett døgn eller mer senere. Så nei! Det er ikke det hun spør om. Hun har hatt EL for flere dagee siden, spmålet er om irgasme nå kan forhindre el ødelegge festing i livmor. Ts, dette har det neppe vært forsker på men det er høyst tvilsomt. Anonymkode: 22750...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #6 Del Skrevet 3. juni 2017 Nå MÅ jeg spørre, hva står dpo for?? Anonymkode: 740e4...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 3. juni 2017 #7 Del Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke det hun spør om. Hun har hatt EL for flere dagee siden, spmålet er om irgasme nå kan forhindre el ødelegge festing i livmor. Ts, dette har det neppe vært forsker på men det er høyst tvilsomt. Anonymkode: 22750...410 Ååja. Da misforsto jeg. Men har vanskelig for å tro at det ødelegger likevel. Heller tvert i mot fordi orgasme gjør at blod strømmer til og gjør vel dermed livmorveggen mer 'hoven' og egget finner lettere feste. Tenker jeg men dette er bare mine tanker 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #8 Del Skrevet 3. juni 2017 Dpo betyr days past ovulation. Altså vêr 8. dag etter eggløsning. Ikke intuitivt på norsk nei, har visst vært for lenge på graviditetsforumer 😊 Anonymkode: 22750...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 3. juni 2017 #9 Del Skrevet 3. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå MÅ jeg spørre, hva står dpo for?? Anonymkode: 740e4...366 Days past ovulation - dager etter eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latterbolla Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 3. juni 2017 Haha føler meg litt dum men vil ikke ødelegge noe! Får håpe jeg klarer å vente med å teste på noen dager da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #11 Del Skrevet 4. juni 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Dpo betyr days past ovulation. Altså vêr 8. dag etter eggløsning. Ikke intuitivt på norsk nei, har visst vært for lenge på graviditetsforumer 😊 Anonymkode: 22750...410 Hver 8.dag etter eggløsning?? Hva i all verden er det du snakker om?! Anonymkode: 24fa5...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #12 Del Skrevet 4. juni 2017 20 timer siden, latterbolla skrev: Sikker et veldig dumt spm. Men kan en orgasme hindre eller gjøre at livmoren avviser et befruktet egg? Er 8 dpo i dag og fikk en blenda test i dag tidlig. Men puppene har blir svære og vonde! Når burde jeg evt teste igjen? har lyst til å kose meg litt, men redd det ødelegger noe 😂 Ikke bekymre deg for orgasme. :-) (Dersom man er gravid, skal man ikke bruke vibrator, men ellers går orgasme helt fint.) Tenkte jeg bare skulle kommentere det med puppene: Mine pupper blir monsterstore og kjempevonde mellom 6 og 9 dpo når jeg er gravid (har mistet fire ganger det siste året, så har litt erfaring med tidlig graviditet). Jeg har da fått svakt positive tester mellom 10 og 13 dpo, så ville prøvd å teste igjen om noen dager. Lykke til! Anonymkode: f5f69...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latterbolla Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #13 Del Skrevet 4. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bekymre deg for orgasme. :-) (Dersom man er gravid, skal man ikke bruke vibrator, men ellers går orgasme helt fint.) Tenkte jeg bare skulle kommentere det med puppene: Mine pupper blir monsterstore og kjempevonde mellom 6 og 9 dpo når jeg er gravid (har mistet fire ganger det siste året, så har litt erfaring med tidlig graviditet). Jeg har da fått svakt positive tester mellom 10 og 13 dpo, så ville prøvd å teste igjen om noen dager. Lykke til! Anonymkode: f5f69...9f2 Ånei 😮 jeg brukte jo vibrator 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #14 Del Skrevet 4. juni 2017 Mannens orgasme er vital for at befruktning skal skje, kvinnens orgasme har ikke noe å si fra eller til. Så ikke bekymre deg du, om du får orgasme eller ei har ingenting å si for om egget fester seg eller ikke. Anonymkode: 5d33c...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #15 Del Skrevet 4. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hver 8.dag etter eggløsning?? Hva i all verden er det du snakker om?! Anonymkode: 24fa5...658 Ts tok test 8 dpo, dvs 8 dager etter eggløsning. Er det virkelig så vanskelig å resonnere seg frem til? Der står vêr og ikke hver og enhver skjønner vel at det er en typo..... Anonymkode: 22750...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå