Gå til innhold

Orgasme på treningssenter!!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mon noen av de som skrev i denne tråden fra 2002 er her enda. ;)

Anonym poster: ecb9ca00887b7bb167f436cba950462d

Skrevet

Hvorfor er det et problem at man får orgasme på treningssenter? Jeg ville sett på det som en ren bonus. Bare å nyte!

Anonym poster: 96f850315dc1cb74137a54ad47ce646c

... Du er klar over at denne tråden ble startet for elleve år siden, sant? :P

Skrevet

Er ikke så fantastisk når jeg ikke klarer trene fordi beina mine blir for svake og svikter av orgasmen. :P

Anonym poster: b4ab9cf7a6cd6523dbdd94c9682bf333

Skrevet

Fikk meg en utrolig merkelig opplevelse i dag. icon_eek.gif Var på trening, og skulle prøve et nytt apperat - et for magemsuklene.

Greit nok - trodde jeg. Men etter jeg hadde tatt noen få av disse øvelsene, kjente jeg det krible "der nede". Jeg burde selvsagt avsluttet, men dette fikk meg til å være enda mer utholdende - og jeg tok flere og flere av disse øvelsene. Tok ikke lange stunden før jeg kjente orgamsen kom i meg icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif Selvsagt ingen lyd fra min side, og ingen merket det (håper jeg da).. Men saken er den, at jeg vil jo ikke ha det slik! Vil jo ikke risikere å få orgasmer bare ved å trene magemusklene - på et offentlig sted! Pinlig dette. Men dette apperatet er et jeg vil fortsette med - da jeg trenger å trene magen min!

Er det noen som har opplevd liknende? Og kanskje har noen råd til meg, slik at jeg kan unngå dette! (prøvde en gang til - mot slutten av treningen. Samme følelsene da også, men jeg stoppet selvsagt noe før icon_biggrin.gif)

Slik var det forresten da jeg var liten også - det kom jeg på nå.. Da jeg var en 7-8 år og tok sit-ups. Husker jeg kjente det krible i underlivet. Er dette normalt???? Jeg har aldri hørt om slikt før, og føler meg jo tennelig dum. Da kan forresten også nevnes at jeg ikke klarer å oppnå orgasme bare ved å "ligge der" - men magemusklene må strammes også ved samleie.. *fortviler litt over dette* - ser jo litt dumt ut, når jeg gjør slikt sammen med eventuelle sexpartnere.

*oppgitt jeg* trenger råd - er jeg alene? :?

---

Fast bruker i forumet, men anonym denne gang icon_biggrin.gif

Slapp av, det er normalt. Får det hele tiden. Det er intet du kan gjøre med det.........

Anonym poster: 7b69f3a1e22586d63bf02c7abcc828e0

Skrevet

Å klatre i tau som liten gav meg akkurat den følelsen! Og så skjedde det noe vanvittig her for et par måneder siden. Jeg satt å skrev på en oppgave som skulle inn til kl 12 på dagen, men pga syke barn gikk natta og formiddagen med til dem. Fikk barnevakt en time før innlevering, og skrev som en gal person. tre minutter før innlevering var jeg enda ikke helt ferdig, og kavet meg så vanvittig opp. Jeg satt med føttene under meg på stolen, altså med leggene ned på skolen og rumpa på hælene om dere skjønner. Jeg pustet dypt inn, og for hvert dype innpust kjente jeg "den følelsen".. Jeg ble mer oppkavet, pustet inn, følelsen kom.. Og tilslutt kom jeg! :fnise::vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Ta det som en fin opplevelse. Du bruker sannsynligvis musklene "der nede" når du også strammer magemusklene. Det er ulikt hos alle hva man må gjøre for å oppnå orgasme. Se på dette noe positivt, hopp over øvelsen når du er på trening dersom det sjenere deg og når andre er tilstede. Det er ikke noe gale å gi seg selv en aldri så liten orgasme med andre tilstede dersom de ikke finner ut av det. Kun en bonus dette her. Vær glad, vær seksuell, vær et menneske :) hilsen glad mann

Anonym poster: 8fb667622333ac6d67daf9cedc39fb2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...