Gå til innhold

Orgasme på treningssenter!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk meg en utrolig merkelig opplevelse i dag. icon_eek.gif Var på trening, og skulle prøve et nytt apperat - et for magemsuklene.

Greit nok - trodde jeg. Men etter jeg hadde tatt noen få av disse øvelsene, kjente jeg det krible "der nede". Jeg burde selvsagt avsluttet, men dette fikk meg til å være enda mer utholdende - og jeg tok flere og flere av disse øvelsene. Tok ikke lange stunden før jeg kjente orgamsen kom i meg icon_eek.gificon_eek.gificon_eek.gif Selvsagt ingen lyd fra min side, og ingen merket det (håper jeg da).. Men saken er den, at jeg vil jo ikke ha det slik! Vil jo ikke risikere å få orgasmer bare ved å trene magemusklene - på et offentlig sted! Pinlig dette. Men dette apperatet er et jeg vil fortsette med - da jeg trenger å trene magen min!

Er det noen som har opplevd liknende? Og kanskje har noen råd til meg, slik at jeg kan unngå dette! (prøvde en gang til - mot slutten av treningen. Samme følelsene da også, men jeg stoppet selvsagt noe før icon_biggrin.gif)

Slik var det forresten da jeg var liten også - det kom jeg på nå.. Da jeg var en 7-8 år og tok sit-ups. Husker jeg kjente det krible i underlivet. Er dette normalt???? Jeg har aldri hørt om slikt før, og føler meg jo tennelig dum. Da kan forresten også nevnes at jeg ikke klarer å oppnå orgasme bare ved å "ligge der" - men magemusklene må strammes også ved samleie.. *fortviler litt over dette* - ser jo litt dumt ut, når jeg gjør slikt sammen med eventuelle sexpartnere.

*oppgitt jeg* trenger råd - er jeg alene? :?

---

Fast bruker i forumet, men anonym denne gang icon_biggrin.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette var jo flott!! Tren både mage- og underlivsmuskler på en gang icon_smile.gif Mange sliter jo med for slappe muskler nedentil. Kan ikke si annet enn at du er bra heldig. Har aldri hørt om lignende før.

• Liker 1
Skrevet

Gir ingen råd for å unngå det! Tren - og nyt det!!!

*må kanskje finne meg et helsestudio*

icon_smile.gif Klem fra12

• Liker 1
Skrevet

Skulle likt å vite mer om det treningsapparatet, he he! Det er ikke unormalt det der. Og det er helt vanlih å bruke både magemuskler ,og kniping for å oppnå orgasme. Du kan trøste deg med at du nok har gode muskler der nede. Det kan komme godt med ved barnefødsler, og når du blir eldre. Fortsett å trene du,og ta orgasmene som en ekstra bonus!!12

• Liker 1
Skrevet

Jeg er misunnelig, hadde jeg fått til det der, skulle jeg trent hele tiden icon_biggrin.gif

• Liker 1
Skrevet

Tusenfryd og vil!!!!

icon_biggrin.gif skjønner det kan bli litt pinlig for deg, men det må da være deilig og pirrende...?

På min trening har vi ikke sånne apparater icon_frown.gif12

Skrevet

Nå er jeg riktignok gutt, men husker fra jeg var ganske liten at det å klatre i tauer i gymmen ga meg en svært så behagelig følelse nedentil. Jeg var jo så liten da, at jeg ikke visste noe om seksuelle følelser etc., men jeg har senere lest et sted at ved slik tauklatring bruker man noen muskler der nede (PC-musklene?) som ellers kun er "aktive" ved seksuell aktivitet, og der jeg leste sto et også at mange har fått sine første seksuelle stimuli nettopp i klatre-tauene på skolen.

Kanskje trenings-apparatet du brukte ga omtrent samme bevegelser som vet tauklatring? I så fall er visst ikke dette så uvanlig.12

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, jeg har opplevd akkurat det samme!! men selvsagt ikke delt det med så mange..Jeg var tidligere en ivrig trener, og la inn dette apparatet som en bonus/gulrot til meg selv helt til slutt. Du verden så sterk jeg ble i magen. Jeg har sett etter dette apparatet på mitt nåværende treningssenter, men dessverre ikke funnet det. Det var et sånt apparat der du henger fra armene og løfter knærne opp mot brystet. Og jeg husker en gang jeg var liten og klatret i tauene på skolen - da dukket denne deilige følelsen i magen opp.

Kan du ikke bare fortsette å kose deg på trening,da?

Hilsen Trill

Skrevet

Det er ikke helt ukjent for meg eller det der icon_smile.gif

Klatring i tau var veldig populært en periode icon_wink.gif12

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Treningsapparatet der man trener innsiden av musklene i lårene.... *puuuh*12

Skrevet

Jenter bruker ofte å ha problemer med orgasmen, men har virker det som de produseres mekanisk på løpende bånd, trengs det ikke en fantasi samtidig, når man får en "egen-orgasme"? Slik er ihvertfall vi menn..

Gjest Anonymous
Skrevet

har det som deg! går i retning orgasme når jeg trener magemuskulaturen.. også ved vanlige situps. Moro:)

Gjest Silje
Skrevet

er jo ikke SÅ moro da, hva om de andre på senteret ser deg? icon_biggrin.gif

Synes det nesten er pinlig jeg..

Gjest Silje
Skrevet

1212[ Dette Innlegg er endret av: Silje den 2002-05-08 01:37 ]

Skrevet

Hihi, det var faktisk sånn jeg fikk min første orgasme! Skjønte selvsagt ikke hva det derre greiene der nede var, som var bare helknæll!

Det skjedde ved bare vanlig sit-ups, og gjett om jeg hadde stram mage etter et par uker...!!12

Skrevet

Jeg vil ååå ha!! Hvorfor er det sånn at enkelte jenter kan få orgasme bare ved å omtrent tenke på sex, mens andre må jobbe hardt for å få det?? icon_frown.gif

Heldig du! Ikke prøv å finne noen måte å unngå det, er mitt råd! hihi.. icon_wink.gif

|Maria| icon_razz.gif

Skrevet

Luksusproblem !

Hva heter dette apparatet, du ?

icon_biggrin.gif

• 10 år senere...
Skrevet

Hvorfor er det et problem at man får orgasme på treningssenter? Jeg ville sett på det som en ren bonus. Bare å nyte!

Anonym poster: 96f850315dc1cb74137a54ad47ce646c

Skrevet

Har det samme jeg og...

Anonym poster: b4ab9cf7a6cd6523dbdd94c9682bf333

Skrevet

Kjernegasmer kalles det. Når du trener nedre magemuskel kan det hende. Øvelsen som "pirrer" dette frem mest er beinhev, men veldig individuelt. Men bare å fortsette. Å trene Pelvic floor muskelen vil hjelpe deg i å nå en bedre oragsme i senga ;) Grunnen til at du får en såkalt kjernegamse: Når du trener nedre del av muskulaturen i magen så vil bloded pumpes ekstra der musklene må arbeide. Iblant kommer det da også ekstra mye blod til genitalene dine som fører videre til kjernegasme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...