Gå til innhold

Når tar dere alt vekk igjen?

Angelica

Anbefalte innlegg

Når setter dere vekk julestjerner (i vinduet), sjuarmede lystestaker og resten av julepynten? Bare lurte litt, jeg har ikke tatt vekk noe, men det blir nok ikke lenge før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pleier å ta det vekk 13-dager jul, men tror jeg pakker det vekk i dag.Treet drysser sånn.Og har hatt pyntet fremme siden 1.advent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket alt vekk i dag. Det eneste som får stå en liten stund til er utelysene .. synes det er så koselig med lys i hekken etc.

(Har også tatt av "julebena" mine .. så her er det hverdag igjen) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag REGNER det her - og plena begynner å bli grønn...

Jepp, jula er definitivt over!

Tror pynten blir borte i løpet av uka. Skal ha gjester tirsdag kveld, så det er jo litt koselig med litt "lun" stemning da. Men nå lengter jeg bare mot VÅÅÅR!!!

Og folkens; om 2 og en halv måned er det jo påske! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynten skal stå framme en uke til.

Juletreet har ikke begynt å drysse ennå. Hadde det gjort det, så hadde nok treet vært ute av huset idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Når setter dere vekk julestjerner (i vinduet)' date=' sjuarmede lystestaker og resten av julepynten? Bare lurte litt, jeg har ikke tatt vekk noe, men det blir nok ikke lenge før.[/quote']

13 eller 20 dag jul. Litt begge helger tenker jeg.

Har edelgran og den drysser ikke en nål enda. Normalt

blir treet tørt og grenene begynner å henge litt mer,

men det drysser veldig lite.

I fjor hadde jeg røde blader på julestjernen min til

ca 1 mai - så jula varte jo en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jepp, neste helg. Skal til mamma på siste julemiddagen på søndag, og når vi kommer hjem skal jula være borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et lite "anfall" i stad - og plukket vekk alt i dag!! Hadde ikke tenkt det, men... Deilig å rydde bort, pusse støv og ha på rene duker.

Og - jeg har også ny avatar - vekk med vinter`n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det neste helg. Synes jula har vært så kort i år og så skal jeg ha en pinnekjøtt-middag som jeg vil ha til julepyntet leilighet :) Men alt godteriet tar jeg med på jobb i morgen slik at jeg slipper å kaste noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok juletreet blir stående til 13. dag jul; vi har edelgran og det er såååå fint! Kan ikke hive det ut enda!

Vi har det egentlig ikke så ekstremt "julete" hjemme hos oss, det er ikke så mange nisser og sånt. Noen gullstjerner i vinduene, men de kan godt henge litt lengre. Englene plager heller ingen. Så har jeg to "vinterbarn" figurer (Carl Larsson) som bare MÅ få være litt til...

Nissene og det som er rødt pleier å være det første som forsvinner - sammen med det som måtte være igjen av julestjerner uten grønne blader! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok vekk alt i dag.. :Nikke:

Syns nesten det er like deilig å pakke jula vekk som det er å pynte jeg :sjenert:.

Julen hører desember til synes jeg, i januar har jeg fått nisser og glitter opp i halsen, så da åker de ut, hadde ikke fikset å måtte vente mange dager til.

Koser meg mer med julepynten før jul jeg, så jeg vil heller pynte noen dager før lille julaften og glede meg over julepynten da.

Svigermor og svigerfar var helt forferdet over at jeg ryddet vekk julen allerede da :roll:

Det er vel kanskje mer vanlig blant de som er litt eldre å ta bort jula 13 dag eller 20 dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det feires til Kyndelsmesse!!!

Men så begynte jeg ikke med jul i adventen, heller, så det, så! :nisse::nissevink::nisseblunk: :nissekone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok vekk pynten selv i dag, det var godt å få det vekk. Jula er jo over, synes det er bedre å heller ta den fram litt tidlig i desember. Nå har jeg bare noen juleduker og julegardinene igjen, og det skal vekk imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...