AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #1 Skrevet 3. juni 2017 Tusen takk alle troll som lager slike uinteressante tråder. Dere ga meg sparket til å komme meg vekk herfra. KG ble en tidstyv. Anonymkode: 58373...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2017 #2 Skrevet 3. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk alle troll som lager slike uinteressante tråder. Dere ga meg sparket til å komme meg vekk herfra. KG ble en tidstyv. Anonymkode: 58373...f9d Og likevel skriver du innlegg på KG.. Anonymkode: a7f0a...ae3 1
Gjest NotNaomi Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 På Saturday, June 03, 2017 den 10.43, AnonymBruker skrev: Tusen takk alle troll som lager slike uinteressante tråder. Dere ga meg sparket til å komme meg vekk herfra. KG ble en tidstyv. Anonymkode: 58373...f9d Ok. Trollene får jo fram det beste i andre iblant da. Tenkte det var det du skulle skrive :-) uten det ene så er ikke det andre! Heier på de usympatiske,for de får fram det gode i andre nemlig:-D godt å se det da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå