Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #1 Del Skrevet 31. juli 2002 Hei alle sammen! Nå om ca 2 uker begynner skolen (GRØSS OG GRU) Skal gå allmennfaglig påbygning på videregående og gruer meg forferdelig...grunnen til det er at jeg er så forferdelig dårlig på skolen! Forstår ikke matte, snakker dårlig engelsk og hater å lese/snakke høyt for klassen... :oops: Er veldig sjenert og har tvunget meg selv gjennom disse to vgs-årene... Hvordan skal jeg klare det siste, og har noen et godt råd til hvordan jeg skal få bedre selvtilitt på skolen??? Vær så snill å hjelpe meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sola Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 synes det er fælt jeg at noen skal måtte grue seg for å ta fått på et skoleår, det burde ikke være sånn.. prøv å sett deg mål når det gjelder fagene, forbered deg godt på det faglige og si til deg selv at dette klarer du strålende! et godt råd som fungerer iallefall for meg er bruk av studieteknikk - det er kjempe nyttig. hvis du ikke kan så mye om det så er det flere bøker om det på biblioteket. sett av masse tid til alle fag - det er viktigere enn du tror og så er jo dette siste året ditt på videregående. ønsker deg lykke til :blunke: klem fra sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå