AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Del Skrevet 1. juni 2017 brukt den minste tampongen, selv om du vet at hun blør mye. (og det var dag 2 av mensen) Anonymkode: a311b...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 1. juni 2017 #2 Del Skrevet 1. juni 2017 Nei. Hvorfor lurer du på dette? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #3 Del Skrevet 1. juni 2017 Har ingen anelse om hvor mye bestevenninna mi blør eller hva slags tamponger hun bruker. Og hva i all verden skulle jeg brukt den informasjonen til?! Anonymkode: 005ea...c12 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #4 Del Skrevet 1. juni 2017 1 minutt siden, Blod skrev: Nei. Hvorfor lurer du på dette? fordi det er veldig merkelig at hun bruker den minste da? vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg når jeg skal spørre hvorfor Anonymkode: a311b...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 1. juni 2017 #5 Del Skrevet 1. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: fordi det er veldig merkelig at hun bruker den minste da? vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg når jeg skal spørre hvorfor Anonymkode: a311b...04d Du kan spørre om hun ikke må bytte ofte når hun bruker den størrelsen, neste gang du ser hun bytter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 1. juni 2017 #6 Del Skrevet 1. juni 2017 Så mye peiling på mine venners mens har jeg ikke, ei eller ønsker jeg å ha det. Har nok med min egen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 1. juni 2017 #7 Del Skrevet 1. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: fordi det er veldig merkelig at hun bruker den minste da? vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg når jeg skal spørre hvorfor Anonymkode: a311b...04d Det er vel hennes avgjørelse uansett, hun har nok sine grunner, skjønner ikke hvorfor du skal spør? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #8 Del Skrevet 1. juni 2017 For en tråd! Anonymkode: eb791...4ee 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #9 Del Skrevet 1. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: fordi det er veldig merkelig at hun bruker den minste da? vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg når jeg skal spørre hvorfor Anonymkode: a311b...04d Hvorfor i all verden skal du spørre venninnen din om hennes tampongbruk? Du virker utrolig rar. Anonymkode: 72523...2fc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
domimik Skrevet 1. juni 2017 #10 Del Skrevet 1. juni 2017 Kanskje hun hadde glemt sine egne og lånte av noen andre. Gidd å bry deg, med mindre du steller henne nedentil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 1. juni 2017 #11 Del Skrevet 1. juni 2017 Det var også noe å gå rundt og lure på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #12 Del Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: fordi det er veldig merkelig at hun bruker den minste da? vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg når jeg skal spørre hvorfor Anonymkode: a311b...04d Sannsynligvis fordi hun syntes den mellomste blir ubehagelig da. Jeg bruker heller en behagelig str og skifter ofte enn å gå rundt å kjenne tampongen i fitta hele dagen. Anonymkode: cd753...d0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. juni 2017 #13 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg aner ikke hvilke tamponger venninne mine bruker. Håper ikke de bryr seg om hva jeg bruker heller... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #14 Del Skrevet 2. juni 2017 Anonymkode: c3380...a7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 2. juni 2017 #15 Del Skrevet 2. juni 2017 Nei, kan ikke påstå at jeg har oversikten over slike ting. Ikke bryr jeg meg om venninner sine preferanser når det kommer til sanitetsprodukter heller. Hvorfor er det interessant for deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cassie* Skrevet 2. juni 2017 #16 Del Skrevet 2. juni 2017 Hadde venninna mi lagt seg opp i hvilken tampongstørelse jeg bruker hadde jeg klappet henne på hodet og sagt: «Så så, lille venn. Det går nok bra til slutt» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #17 Del Skrevet 2. juni 2017 Det kan jo faktisk hende at hun tror det har noe med str. på vagina å gjøre. Anonymkode: b0aea...31e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #18 Del Skrevet 2. juni 2017 Nei, men jeg vet om ei som hadde en venninne en kort periode som satte fyr på et helt hus samt flere eiendommer. Anonymkode: 6e68d...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #19 Del Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg vet om ei som hadde en venninne en kort periode som satte fyr på et helt hus samt flere eiendommer. Anonymkode: 6e68d...e59 Samme her. Hun ble tatt av politiet dagen etter, da. Lurer på om de sendte henne på galehus Anonymkode: 88331...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Springfjær Skrevet 2. juni 2017 #20 Del Skrevet 2. juni 2017 Hvorfor i alle dager bryr du deg om venninnen din sin tampong bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå