AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #1 Del Skrevet 1. juni 2017 Selv merker jeg at jeg tiltrekker meg andre typer mennesker etter at jeg lærte å sette ord på følelsene mine.Vi har lengre, dypere og mye mere meningsfulle samtaler enn tidligere. Også har du de vennene som løper bare jeg sier ordet psykolog. Anonymkode: 971dc...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #2 Del Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selv merker jeg at jeg tiltrekker meg andre typer mennesker etter at jeg lærte å sette ord på følelsene mine.Vi har lengre, dypere og mye mere meningsfulle samtaler enn tidligere. Også har du de vennene som løper bare jeg sier ordet psykolog. Anonymkode: 971dc...6a7 Og beklager skrivefeil i overskriften. Ts Anonymkode: 971dc...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 1. juni 2017 #3 Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg har nesten ikke venner igjen etter et forhold jeg var i.. jeg har ei bestevenninne som har vært på samme stien som meg psykisk, bare at hun hadde det noen hakk verre. Vi snakker som før og kan snakke om absolutt alt. Men ja, jeg føler at jeg tiltrekkes mer av mennesker man kan snakke om seriøse ting med, som ikke ler det bort når man kommer inn på f.eks psykolog, depresjoner, angst etc. Tidligere har mine venner (som ikke er venner mer) snakket masse dritt om folk som sliter psykisk og spesielt hvis de har vært såpass dårlig psykisk at de har vært sykemeldt eller mistet jobben og derfor får stønader fra nav. Alle skulle ha det til at de bare faket for å få penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 1. juni 2017 #4 Del Skrevet 1. juni 2017 vel... de kutter meg ut når jeg har nevnt at jeg sliter. Familie også... Kanskje utenom broren min, men regner med han er aksepterende siden han sliter selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Del Skrevet 1. juni 2017 Tidligere ble jeg fortalt, av mange, at jeg var så vanskelig å komme innpå. Nå er jeg mere tilfreds med meg selv og ikke så anspent. Åpner meg ikke for hvem som helst men prater generelt mer uanstrengt og har null problem med å si at jeg har gått til psykolog til feks nære familiemedlemmer og venner jjeg stoler på. Feks min tante. Vi hadde en plan sammen i sommer.Men da ble det taust gitt. Jeg sliter ikke lenger.Det er det hun som gjør. Anonymkode: 971dc...6a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. juni 2017 #6 Del Skrevet 2. juni 2017 Ja, jeg vil si det. Jeg har opplevd det samme som deg, at jeg ikke tiltrekker meg så mange rare folk lenger, men mer normale. Det kan ha noe med hvordan jeg oppfører meg nå vs tidligere, men også med hvordan jeg oppfatter og tolker andre mennesker. Jeg har blitt kvitt sosial angst, og mennesker virker både mer vanlige og mer spennende/sammensatte, samtidig som jeg også føler meg mer vanlig og aksepterer mine egne indre konflikter bedre. Jeg er ikke lenger redd for å snakke om personlige ting med andre, når det passer seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå