Gå til innhold

Tok silikon i dag - forskjellig størrelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei damer!

Jeg skriver her i håp om at noen har erfaring med silikonbryster. Jeg opererte i dag og et veldig fornøyd med både klinikken og de ansatte, men dessverre har jeg oppdaget en ting som stresser meg mye.

Fra tidligere hadde jeg forskjellig størrelse på brystene, derfor ble vi enige om å legge inn implantater i forskjellig størrelse for å jevne ut forskjellen. Da jeg våknet fra operasjonen og kirurgen kom for å ta en titt sier han "det er ikke så stor forskjell".

Jeg var ganske i ørska og tenkte ikke noe mer over det, men da jeg kommer hjem legger både jeg, samboer og hans søster merke til at brystene mine fortsatt er i forskjellig størrelse. Det ene brystet, som fra naturens side var minst, er veldig spisst og det synes veldig godt.. Det er ikke like "rundt" som mitt andre bryst, noe som synes spesielt godt på undersiden av puppen. I tillegg fyller den ikke hånden like mye som mitt andre bryst og ovenfra ser jeg (så vidt) at brystet er flatere. 

Jeg blir virkelig stresset og lei meg. Har jeg betalt så mye penger og gått gjennom en operasjon for å få større, men fortsatt tydelig forskjellige bryster?

Jeg er veldig, veldig klar over at jeg er helt nyoperert og at brystene er påvirket av hevelser og at de vil falle mer naturlig etterhvert. Men, jeg tenker at "spissheten", altså at den ene har så litr volum og rundhet på undersiden, fortsatt vil være til stede etter at hevelser har gått ned.

Så kjære damer, er dette vanlig og vil det rettes opp, eller er jeg rett og slett vært utrolig uheldig og fått operert inn et for lite implantat? :( 

Jeg håper på saklige svar og legger ved bilder så dere kan se. Brystet til høyre er altså det som er minst og spisst.

1496344932998.jpg

1496344626154.jpg

Anonymkode: 4158d...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså du kan ikke  se på formen eller störrelsen förste dagen, ting tar tid. Mine så VELDIG rare ut i over en mnd. Etter det ble det bedre og bedre. Vet om flere som fikk helt angst etter operasjonen fordi det ikke var som de hadde tenkt! 

Det kommer til å bli bedre 😊

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer mest sannsynlig til å bli atskillig bedre.

Jeg ville allikevel henvendt meg skriftlig til klinikken i morgen, slik at du har noe å vise til dersom det mot formodning ikke skulle bli slik du ble anmodet.

God bedring - vet av erfaring at det kan være smertefullt dagene etter operasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De blir ikke som de skal før det har gått mange uker :) 

Anonymkode: 8c24e...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper for din del at de ikke blir så spisse som dette. Synes ikke det var merkbart stor forskjell uten at jeg gransket bildene. Men tar vel ganske lang tid før de blir normale. 

Anonymkode: a4915...041

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være hevelser som gjør forskjellen nå, og der trenger ikke kroppen være symmetrisk. Symmetri er dog plastikkirurg sitt spesialfelt og de har nok vært veldig like under operasjonen, og mest sannsynlig blir de det også når hevelsen har gitt seg. Det tar bare litt tid og krever litt tålmodighet :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper for din del at de ikke blir så spisse som dette. Synes ikke det var merkbart stor forskjell uten at jeg gransket bildene. Men tar vel ganske lang tid før de blir normale. 

Anonymkode: a4915...041

Ts her. 

Det håper ikke jeg heller. Ser bilder av andre som har støttebh og der er brystene runde.. Hva kan det komme av at mine er spisse? Kjenner jeg er skikkelig nervevrak nå.. :-(

Men tusen takk for behjelpelige kommentarer, alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts igjen, bumper denne opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jevner seg helt sikkert ut :)

Tok du gjennom areola eller armhulen? Hvordan smertenivå vil du si det var etter operasjon og nå? :)
Er på nippet til å bestille time jeg også!

Anonymkode: 9da0c...6f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Går nok seg til :) Kan du ikke høre med kirurgen om dette er normalt? 

Anonymkode: 35cd4...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine stod også rett ut med en gang, så falt de naturlig etter en stund.

Anonymkode: 8c24e...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...