Gå til innhold

Planlegge bursdag helt uten mat og drikke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ei venninne som for tiden går på en streng diett før operasjon, og hun har bursdag i morgen. Vet hun er veldig sliten, orker ikke gjøre så mye, men vil gjerne avtale å gjøre noe for å markere dagen i morgen! Innser hvor vanskelig det er når hun ikke kan spise vanlig mat eller drikke annet enn vann. Er helt tom for ideer da alt jeg kommer på er kafébesøk, grilltur, eller aktiviteter jeg vet hun ikke klarer nå. Dessuten er det snøvær og kjipt ute:( Noen som har tips til hva vi kan gjøre i morgen formiddag? Blir overlykkelig for alle forslag!!😁

Anonymkode: 04559...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kino? Teater? Bare sitte hjemme å se film, tv-spill osv? Mye man kan gjøre sittende uten mat eller drikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja tenkte på kino, men må være før kl 16 da hun må hente sønnen i barnehagen. Går ingen filmer før da.. Kan være noe hjemme, men burde være noe litt spesielt siden hun har bursdag😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se en film eller skravle hjemme. Lettbrus og kanskje grønnsaker + dipp (dersom hun kan spise det). Eller gå en lett tur-runde? Gi henne en liten gave? 
Men samtidig...kommer hun til å orke? Kan hende det blir mer ork for henne enn kos. Kanskje heller gi en gave + "gavekort" på middag ute e.l. når hun er ferdig operert og har kommet seg?

Endret av Luckiness
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massasje?

Ellers ville jeg ha feiret når hun er klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare treffes for å skravle? Man må ikke gjøre noe enormt stort utav det selv om det er en bursdag :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun går på pulverdiett så ingen unntak, selv i morgen:) Hun opereres om 14 dager, og da vil hun være ganske mye verre ei stund. Derfor tenkte jeg i morgen kunne være en fin dag å gjøre noe før operasjon. 

Men ja massasje var ikke så dumt, kan jo sjekke andre spabehandlinger, bare informere om ingen servering av frukt og vin😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sette stor pris på å gjøre minst mulig. Om noen hentet sønnen min og stakk innom med en film, så ville det vært storslagent.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SPA! :) Det er jo perfekt å gjøre på dagen! Og her er det jo heller ikke vanlig å spise. 

Anonymkode: d7b03...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun går på pulverdiett så ingen unntak, selv i morgen:) Hun opereres om 14 dager, og da vil hun være ganske mye verre ei stund. Derfor tenkte jeg i morgen kunne være en fin dag å gjøre noe før operasjon. 

Men ja massasje var ikke så dumt, kan jo sjekke andre spabehandlinger, bare informere om ingen servering av frukt og vin😋

Å ja, hun skal slankeopereres. Da er det best å ikke gi henne matting til etter opr heller da. 

Gi henne tid og omtanke, det er den beste gaven av alle ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask/kur/hodebunnsmassasje napping/farging av bryn hos frisør. Er ofte mye annet enn klipp og farging man kan gjøre hos frisøren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Endte rett og slett opp med å spørre henne selv, like greit! Vi skal gå en liten tur i nærområdet og kanskje slappe av med en god serie etterpå😁

Takk for hjelp allikevel!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor streng den dietten er og hvor slapp/sulten/irritabel hun er. På den ene siden har hun vel lite overskudd til å gjøre stort, på den andre siden kan det være godt med atspredelse. Jeg tror uansett noe innendørs i snøvær. Hent ungen, kjøp en god film (du vet hva hun liker men ikke har sett?) og en god kaffe/te. Bursdagen dette året er allerede ganske spesiell, jeg tror hun aller mest vil sette pris på omtanken, ingen store fanfarer.

Sent ute der ja... Var nok lurt at du hørte med bursdagsbarnet :)

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...