marri1987 Skrevet 31. mai 2017 #1 Del Skrevet 31. mai 2017 Hei, Takk for at du tar deg tid til å titte innom her da. Da ee du kanskje litt ensom som meg? Jeg er en hjemmeværende mann på 61 og har masse tid til overs, men ingen å dele den med. Dette etter et langt ekteskap som endte for 3 år siden, savner jeg noen å ha en fin samtale med, nyte ett godt måltid (noe som jeg er svært glad i å lage selv), , kanskje gå på kino og reise. Jeg bor på Nordmøre, men om du bor ett stykke unna er ikke det noe problem. Vi kan skrive brev, snakke i telefonen og kanskje treffes etter hvert. Håper på å høre fra en kvinne i alder 55-62. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marri1987 Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 31. mai 2017 Dette er min datter sin profil, så ta kontakt igjennom denne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XXL50 Skrevet 5. juni 2017 #3 Del Skrevet 5. juni 2017 På 31.5.2017 den 13.50, marri1987 skrev: Hei, Takk for at du tar deg tid til å titte innom her da. Da ee du kanskje litt ensom som meg? Jeg er en hjemmeværende mann på 61 og har masse tid til overs, men ingen å dele den med. Dette etter et langt ekteskap som endte for 3 år siden, savner jeg noen å ha en fin samtale med, nyte ett godt måltid (noe som jeg er svært glad i å lage selv), , kanskje gå på kino og reise. Jeg bor på Nordmøre, men om du bor ett stykke unna er ikke det noe problem. Vi kan skrive brev, snakke i telefonen og kanskje treffes etter hvert. Håper på å høre fra en kvinne i alder 55-62. Hei jeg er en man ønsker blir venn med deg , jeg liker å gå på kino og lage mat liker å reise har campingvogn , ønsker ringe deg snakk med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå