Gå til innhold

Ensom kvinne og over 55?

marri1987

Anbefalte innlegg

Hei,

Takk for at du tar deg tid til å titte innom her da. Da ee du kanskje litt ensom som meg?

Jeg er en hjemmeværende mann på 61 og har masse tid til overs, men ingen å dele den med.  Dette etter et langt ekteskap som endte for 3 år siden,  savner jeg noen å ha en fin samtale med, nyte ett godt måltid (noe som jeg er svært glad i å lage selv), , kanskje gå på kino og reise. 

Jeg bor på Nordmøre, men om du bor ett stykke unna er ikke det noe problem. Vi kan skrive brev, snakke i telefonen og kanskje treffes etter hvert.

Håper på å høre fra en kvinne i alder 55-62.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er min datter sin profil, så ta kontakt igjennom denne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2017 den 13.50, marri1987 skrev:

Hei,

Takk for at du tar deg tid til å titte innom her da. Da ee du kanskje litt ensom som meg?

Jeg er en hjemmeværende mann på 61 og har masse tid til overs, men ingen å dele den med.  Dette etter et langt ekteskap som endte for 3 år siden,  savner jeg noen å ha en fin samtale med, nyte ett godt måltid (noe som jeg er svært glad i å lage selv), , kanskje gå på kino og reise. 

Jeg bor på Nordmøre, men om du bor ett stykke unna er ikke det noe problem. Vi kan skrive brev, snakke i telefonen og kanskje treffes etter hvert.

Håper på å høre fra en kvinne i alder 55-62.

Hei jeg er en man ønsker blir venn med deg , jeg liker å gå på kino og lage mat liker å reise har campingvogn , ønsker ringe deg snakk med deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...