AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #21 Del Skrevet 31. mai 2017 Akkurat nå, Snuppi skrev: Å bli spurt om å bli med ut og spise er betyr ikke at jeg betaler for maten din! Du sier selv at blir en spurt om å bli med ut og spise skal en spleise! Ta å les en gang til og prøv å få med deg det jeg prøver å poengtere. Anonymkode: 2535e...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 31. mai 2017 #22 Del Skrevet 31. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta å les en gang til og prøv å få med deg det jeg prøver å poengtere. Anonymkode: 2535e...05b Du er den eneste her som ikke skjønner hovedinnlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 31. mai 2017 #23 Del Skrevet 31. mai 2017 Hadde du invitert henne på date er det heller ikke selvfølge at hun slipper å betale. Dere er "bare" venner, selvsagt skal hun betale for sin mat og drikke. Du spurte jo kun om hun ville bli med, aldri "jeg spanderer på deg, blir du med?". Nei, si til henne at det er hun som var uhøflig. Vis henne tråden og si at du vil ha tilbake minst 200,-! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #24 Del Skrevet 31. mai 2017 2 minutter siden, Snuppi skrev: Du er den eneste her som ikke skjønner hovedinnlegget! Fordi jeg mener at det kanskje har vært en misforståelse mellom venninnen og TS? Anonymkode: 2535e...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 31. mai 2017 #25 Del Skrevet 31. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg mener at det kanskje har vært en misforståelse mellom venninnen og TS? Anonymkode: 2535e...05b Fordi du antar at du ikke skal betale for maten som du selv spiser på restaurant. Rart at du er den eneste som innbiller deg dette.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #26 Del Skrevet 31. mai 2017 Hvis noen spør om jeg vil bli med ut å spise går jeg alltid ut fra at jeg skal betale selv! Så får jeg heller bli positivt overrasket over å bli spandert på! Jeg får egentlig mest dårlig samvittighet når folk spanderer på meg - jeg synes jo ikke de skal trenge bruke penger på meg! Anonymkode: 5e2ad...07b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #27 Del Skrevet 31. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske vanlig å skrive det. Det er et utrykk. Anonymkode: c03de...445 Hei, du blander faktisk to uttrykk. Det heter: det kunne ikke falt meg inn/det kunne ikke ha slått meg Anonymkode: f43b6...908 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss-Lina Skrevet 31. mai 2017 #28 Del Skrevet 31. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis noen spør om jeg vil bli med ut å spise går jeg alltid ut fra at jeg skal betale selv! Så får jeg heller bli positivt overrasket over å bli spandert på! Jeg får egentlig mest dårlig samvittighet når folk spanderer på meg - jeg synes jo ikke de skal trenge bruke penger på meg! Anonymkode: 5e2ad...07b Enig. Er jeg i tvil spør jeg om jeg skal betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #29 Del Skrevet 31. mai 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg, hvis man blir invitert er det vanlig at folk forventer at man skal betale, hvis jeg blir spurt om jeg vile være med spise (ikke invitert) forventer jeg at jeg at jeg må betale selv. Anonymkode: 2535e...05b Tror du det er mest sannsynlig at TS spurte "vil du være med ut og spise?" eller "kan jeg få invitere deg på middag?" Seriøst, hva tror du? Anonymkode: a7ac5...6b7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #30 Del Skrevet 31. mai 2017 2 minutter siden, Snuppi skrev: Fordi du antar at du ikke skal betale for maten som du selv spiser på restaurant. Rart at du er den eneste som innbiller deg dette.. Igjen så må du lære deg å lese, det har jeg aldri skrevetm faktisk snarest motsatte. Anonymkode: 2535e...05b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #31 Del Skrevet 31. mai 2017 1 minutt siden, Liss-Lina skrev: Enig. Er jeg i tvil spør jeg om jeg skal betale. Samme her, men jeg reagere på i hi, at TS foreslår når regningen kommer at de skal spleise.. Hvorfor må man forelså det om det var klart og tydelig at man skulle betale hver for seg? Det er jo noe de fleste gå utifra før man går på resturanten. Så jeg kan skjønne venninnen om hun trodde hun ble invitert og spandert på middag. Anonymkode: 2535e...05b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss-Lina Skrevet 31. mai 2017 #32 Del Skrevet 31. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme her, men jeg reagere på i hi, at TS foreslår når regningen kommer at de skal spleise.. Hvorfor må man forelså det om det var klart og tydelig at man skulle betale hver for seg? Det er jo noe de fleste gå utifra før man går på resturanten. Så jeg kan skjønne venninnen om hun trodde hun ble invitert og spandert på middag. Anonymkode: 2535e...05b Ja, synes folk bør øve seg på å bli mer tydelig i kommunikasjonen. Ikke gå rundt grøten, avtal ting på forhånd. Da ville mye ufred vært unngått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #33 Del Skrevet 31. mai 2017 Hun spurte om de skulle spleise for å slippe å regne ut hva hver av dem betalte. Hun gadd vel ikke være så pirkete på tierne. Anonymkode: a7ac5...6b7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 31. mai 2017 #34 Del Skrevet 31. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen så må du lære deg å lese, det har jeg aldri skrevetm faktisk snarest motsatte. Anonymkode: 2535e...05b ? Det nytter ikke å debattere med et menneske som ikke husker hva vedkommende sier. Utrolig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #35 Del Skrevet 31. mai 2017 3 minutter siden, Liss-Lina skrev: Ja, synes folk bør øve seg på å bli mer tydelig i kommunikasjonen. Ikke gå rundt grøten, avtal ting på forhånd. Da ville mye ufred vært unngått. Helt enig Anonymkode: 2535e...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #36 Del Skrevet 31. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her, men jeg reagere på i hi, at TS foreslår når regningen kommer at de skal spleise.. Hvorfor må man forelså det om det var klart og tydelig at man skulle betale hver for seg? Det er jo noe de fleste gå utifra før man går på resturanten. Så jeg kan skjønne venninnen om hun trodde hun ble invitert og spandert på middag. Anonymkode: 2535e...05b Som i å splitte regninga i to, heller enn å regne ut hvem som skulle betale hva. Anonymkode: 125a4...a70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #37 Del Skrevet 31. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her, men jeg reagere på i hi, at TS foreslår når regningen kommer at de skal spleise.. Hvorfor må man forelså det om det var klart og tydelig at man skulle betale hver for seg? Det er jo noe de fleste gå utifra før man går på resturanten. Så jeg kan skjønne venninnen om hun trodde hun ble invitert og spandert på middag. Anonymkode: 2535e...05b Ts skriver jo at venninnen spiste for mer enn henne, så hun foreslo sikkert å spleise for å slippe å regne ut hva hvem skulle betale hvis det bare var 10-20 kr forskjell uansett. Anonymkode: 1eccf...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #38 Del Skrevet 31. mai 2017 djevelen ligger i detaljene. Akkurat som trollene her som skriver om at ts har skylda hvis hun ikke tok juridiske forutsetninger i avtaleinngåelsen før handlingen ble utført. Akkurat som om vanlige folk snakker slikt tull. Men; ikke inviterer ut gjerrigknarker ut. Du blir bare sittende med regninga selv. Anonymkode: 3cb2d...b96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #39 Del Skrevet 31. mai 2017 Her er det helt klart TS som har rett. Noen mennesker har ikke sosiale antenner. Anonymkode: c03de...445 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #40 Del Skrevet 31. mai 2017 Slått meg inn. Anonymkode: bb74f...8cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå