Gå til innhold

Kan barna gå uten klær på stranda i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi kle av småbarna og la dem gå nakne på badestranda i sommer, eller må de ha klær på? 

Anonymkode: c4e2d...717

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du er småbarn? Jeg synes det er helt greit om barna er små nok. En 10-åring? Nei :P 

Anonymkode: 1f719...cec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

tror faktisk ikke jeg ville vært komfortabel med å la hvem som helst sitte å glo på et nakent barn. Snikfotografering osv. Tiden er ikke som før. 

Anonymkode: 0e7be...63d

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du er småbarn? Jeg synes det er helt greit om barna er små nok. En 10-åring? Nei :P 

Barn godt under skolealder. 

AnonymBruker
Skrevet

En ting til, JEG mener ikke at barn er noe seksualisert. Jeg tenker på alle pedoene som er rundt om kring.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes nok at de bør ha en liten badebukse/truse. Ikke fordi nakenhet er et problem, men for å forhindre evnt fotografering/uønsket oppmerksomhet. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Barn godt under skolealder. 

Det synes jeg ikke er noe problem. Om pedofile vil seksualisere barn så stopper ikke en liten badetruse de fra å gjøre det.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg ikke er noe problem. Om pedofile vil seksualisere barn så stopper ikke en liten badetruse de fra å gjøre det.

enig

Anonymkode: 1cc1f...aab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med alle bildene som legges ut i sosiale medier, så er svaret nei. Selv om ikke ditt barn direkte er tatt bilde av, så kan det være med på bildet av f.eks et annet barn eller voksen for den saks skyld. Det legges ut på sosiale medier, blir sett av mange, delt av noen og lagret på egen pc/tlf av andre. Og det er ikke ok. Jeg vil ikke utsette barna mine for det, selv om jeg gjerne skulle latt dem sprade rundt kommando.

Anonymkode: e0ff6...e09

• Liker 2
Skrevet

Spørs heilt kvar ein er... Dersom ein er på ein badeplass med 2-3 andre familiar rundt seg, så trur eg sjangsen er liten for unødvendig kikking, eventuelt snikfotografering (men for all del, ein skal aldri føle seg for trygg!).
Dersom er ein er på ein badeplass med mykje andre folk rundt, så tenkjer eg at ei badetruse hadde vert tryggast.

Dessverre så finne set sjuke mennesker i denne verden, og ein veit aldri kven det er... :angry:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Rødtoppen skrev:

Spørs heilt kvar ein er... Dersom ein er på ein badeplass med 2-3 andre familiar rundt seg, så trur eg sjangsen er liten for unødvendig kikking, eventuelt snikfotografering (men for all del, ein skal aldri føle seg for trygg!).
Dersom er ein er på ein badeplass med mykje andre folk rundt, så tenkjer eg at ei badetruse hadde vert tryggast.

Dessverre så finne set sjuke mennesker i denne verden, og ein veit aldri kven det er... :angry:

Enig i den. En liten avsides strand med et par andre familier er litt annerledes en de store strendene hvor du ikke har oversikt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok hatt på barna mine en liten badetruse/badedrakt. Kun forde jeg ikke hadde følt meg komfortabel med å ha de nakne på en stor badeplass med mye folk. Er vi for oss selv så gjør det nok ikke noe. 

Anonymkode: 831fa...86a

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Verste jeg ser er barn som går nakne på stranden, eller ved bassenget! Ha på en badedrakt eller badebukse :) 

Anonymkode: 9e80d...e97

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker badebleie. 

Anonymkode: 8557a...d9d

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amen. 

• Liker 3
Gjest Dorey
Skrevet

Selvsagt. Ungene elsker å være nakne.

Dere er jo helt skrullete...

Skrevet
1 minutt siden, Dorey skrev:

Selvsagt. Ungene elsker å være nakne.

Dere er jo helt skrullete...

Fordi?

Gjest Dorey
Skrevet
Akkurat nå, fannyfab skrev:

Fordi?

Fordi det liksom skal ligge pedofile i buskene med kamera. (Men det var ikke deg jeg mente :) )

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å gjøre det lettere for dem!

Dersom barnet går nakent, trenger ikke en pedo å gjøre noe jobb eller photoshoppe det!

Anonymkode: 19cc8...de0

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt burde små barn kunne gå nakne på stranda om sommeren, bare pass på at du smører de godt med solkrem.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...