AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Del Skrevet 30. mai 2017 Heihei. Jeg har blitt kompis igjen med en fyr. Vi datt ganske hardt ut i nesten to år, pga han hadde en dame som ikke taklet av vi var venner. For to uker siden ordnet vi opp. Han la seg langflat og beklaget seg veldig, og det aksepterte jeg, selvom disse to årene var ganske vonde for meg. Mistet bestekompisen min, og det var akkurat som hjertet mitt knuste. Han la meg til på facebook og snapchat. Men siden to uker siden har vi ikke hatt kontakt. Det synes jeg er utrolig merkelig, siden han sa at han ville besøke meg på studie stedet sitt, og ville gjerne ha bilde med meg o.l. Prøvde å sende en snap isted, og han svarte ikke på den. Helt ærlig gjør dette litt vondt, og jeg savner å ha bestekompisen min. Har noen vært borti noe lignende? Anonymkode: 926bd...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Del Skrevet 30. mai 2017 Kanskje han tror du vil noe mer, og fikk kalde føtter? Evt er tilbake med hun dama igjen? Anonymkode: aa415...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Del Skrevet 30. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han tror du vil noe mer, og fikk kalde føtter? Evt er tilbake med hun dama igjen? Anonymkode: aa415...0f3 Han er definitivt ikke tilbake med dama igjen. Det sa bestekompisen hans for noen par dager siden. Han vil ikke noe mer med meg, jeg prøvde meg før han ble sammen med eksen hans, og da ga han meg avslag. Anonymkode: 926bd...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå