AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #21 Skrevet 30. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tenner på anoreksi? At folk sulter seg ihjel? Anonymkode: 69958...007 Ja. gjerne de med selvmordstanker også. Så klart er jeg ik frisk selv, derfor jeg tenner på disse. Jeg liker at jeg kan være deres håp og glede, eller mer som en som er grunnen for at de vil leve. Does it make sense? Er en rar fetish sry, men er fantastisk Anonymkode: 97ec6...4ee
XXL50 Skrevet 30. mai 2017 #22 Skrevet 30. mai 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mennesker har fantasier...og fantasiene kan noen ganger ikke gjennomføres pga flere ting..for eksempel at man ikke tør å fortelle sin partner...at man tenker at det er unormalt...kleint...osv osv osv.. Fortell en seksuell fantasi du har som du aldri har fortalt din partner........ Jeg kan begynne. Jeg drømmer om å ha sex med flere...altså gruppesex... dette er noe jeg aldri kunne fortelle min partner... trur han hadde blitt veldig veldig skuffet..... Anonymkode: b7459...3e4 Jeg også drømmer om felles sex men jeg kjener ikke så mange folk som liker samme som meg . Aldri prøvt
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #23 Skrevet 30. mai 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva eksagt tenner deg med anoreksia syke? Og med deprimerte selvskadere? Spør fordi jeg tilhører begge kategorier og tenker at det er det siste noen vil tenne på (meg) Anonymkode: 98ee7...657 Eneste som er vanskelig er å møte på disse, de er en sjelden art uti hverdagen.... Fleste har jo angst og er aldri ute blant folk... Jeg vet dette er sykt, men jeg har flere ganger lagt meg inn frivillig på akkutmottak for å møte på disse. Blitt kjent med flere og har enda kontakt win-win? Anonymkode: 97ec6...4ee
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #24 Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min fantasi er absurd. Jeg mener det. Den er HELT på trynet. Jeg fantaserer om at jeg blir tatt så hardt i analen at jeg får endetarmsprolaps, men jeg vil beføles og knullet i prolapsen, liksom... Jeg ser selv at det er ekkelt og sært, likevel fantaserer jeg om det. Anonymkode: 3685c...630 Anonymkode: 10eb9...574
Katten.2.0 Skrevet 31. mai 2017 #25 Skrevet 31. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Eneste som er vanskelig er å møte på disse, de er en sjelden art uti hverdagen.... Fleste har jo angst og er aldri ute blant folk... Jeg vet dette er sykt, men jeg har flere ganger lagt meg inn frivillig på akkutmottak for å møte på disse. Blitt kjent med flere og har enda kontakt win-win? Anonymkode: 97ec6...4ee Wow. Snakker om dedikasjon. 9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #26 Skrevet 31. mai 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg singel, men jeg har mange ideer. At jenta dominerer i senga og tisser meg i ansiktet og tar seg friheter som å lugge, trykke ansiktet mitt inn mot underlivet hennes, gjerne ta meg i ørene og kommandere meg til å slikke seg og være hard og tydelig/bestemt, gjerne litt lekesint ala "slik gjør du!!" Litt fiking i ansiktet er også ønskelig. Dette er da egentlig et rollespill som kun foregår i senga, og ikke i det daglige livet. Hun må også gjerne ta lettere strupetak nå og da, men ikke så hard stramming, men med tydelig knyttnevetak. Hun må også helst sette seg på meg slik at jeg må slikke henne, og gjerne bøye seg bakover med jevne mellomrom så jeg også må slikke henne i rumpa. Jeg vil også at hun spytter meg i ansiktet under akten. Jeg synes av en eller annen grunn at alt dette er veldig opphissende og spennende. Noe av det mest spennende er f.eks en inneforstått avtale om at jenta kan vekke meg om morgenen ved å tisse meg i ansiktet. Det er for meg veldig seksuelt opphissende å våkne på denne måten. Dette med tissing på partner betrakter ikke jeg som en perversitet, snarere noe man virkelig gjør når man elsker hverandre og er fullstendig trygge på hverandre. Jeg har ingen interesse selv av å tisse på partneren, interessen er utelukkende for mottak og ikke leveranse. En annen opphissende idè er at vi lekesloss først og så taper liksom jeg slåsskampen av utmattelse, at vi liksom "slåss" lenge, og så mister jeg kreftene slik at hun vinner, og så følger gjerne alt det jeg har nevnt lengre oppe etter "slåsskampen." Kanskje litt "spesielle" tanker, men jeg er altså helt normal til vanlig, men med interesse for mye spesielt krydder i sexlivet. Jeg har ingen spesiell interesse av å være dominerende ovenfor jenta, det er kun interessant å bli dominert av en eller annen grunn. Det er også spennende hvis alt jeg nevnte blir en slags selvfølge, det er spennende å tenke på. Men jeg kan selvsagt også ha helt vanlig sex. Anonymkode: 8acfc...31f Anonymkode: 10eb9...574
Ian Skrevet 31. mai 2017 #27 Skrevet 31. mai 2017 Dominanse og bondage. Vil at hun skal være lydig og bruke korsett og støvletter. Forventer å se henne på alle fire med en gag i munnen klar til å rises.
Morten35 Skrevet 1. juni 2017 #29 Skrevet 1. juni 2017 21 minutter siden, Blod skrev: Jeg har en greie for eldre menn Ska sei 👍
Katten.2.0 Skrevet 1. juni 2017 #30 Skrevet 1. juni 2017 22 minutter siden, Blod skrev: Jeg har en greie for eldre menn Synd du ikke er mann, da hadde jeansmannen vært overlykkelig! 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #31 Skrevet 1. juni 2017 26 minutter siden, Blod skrev: Jeg har en greie for eldre menn Nå har du gjort det... Og du som ikke klarer å si ordentlig nei.. Hvordan skal dette gå? Anonymkode: f7770...0af 4
Blod Skrevet 1. juni 2017 #32 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå har du gjort det... Og du som ikke klarer å si ordentlig nei.. Hvordan skal dette gå? Anonymkode: f7770...0af Haha, hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #33 Skrevet 1. juni 2017 Min fantasi er at hun binder meg fast. For å sakte men sikkert vippe opp en negl på hånden min, mens hun veksler mellom å trøste meg og være nådeløs krass. Etter seansen, knyter hun løs armen som hun dro av neglen på og ber meg knyte opp resten selv, kaller meg taper og stikker. Anonymkode: cf541...cdf 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #34 Skrevet 1. juni 2017 Dominere dominante damer. Anonymkode: 57345...6a0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #35 Skrevet 1. juni 2017 På 31.5.2017 den 2.24, Katten.2.0 skrev: Wow. Snakker om dedikasjon. For ikke å snakke om å oppta plasser på akutten! Anonymkode: 9aec4...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #36 Skrevet 2. juni 2017 Ok, jeg har en gift mann med barn, men ønsker å være med på en orgie. Helst med maskene på, så ingen kjenner meg igjen. Hadde vært fett med et slikt treff. Møtes i en leilighet hvor lyset et dempet. Alle har på masker og knuller som f! Anonymkode: 4c9fa...f66 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #37 Skrevet 2. juni 2017 16 timer siden, Blod skrev: Jeg har en greie for eldre menn 65 + ? Anonymkode: 5c706...aaa
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #38 Skrevet 2. juni 2017 Jeg vil ha trekant. Men jeg drømmer også om å knulle en venn av meg. At han slikker meg til jeg kommer, jeg suger ham, og så knuller vi i forskjellige stillinger til han spurter inne i meg. Så kåt jeg ble nå Anonymkode: 53bc1...7de
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #39 Skrevet 4. juni 2017 Helt fra ungdomstiden har jeg fantasert om å bli forført av en voksen og eldre kvinne for opplæring av alt jeg trenger å lære. Nå som jeg er voksen, fantaserer jeg fortsatt om kvinner en del eldre enn meg selv - er i 40 årene og kunne godt hatt meg med en dame på 50-60.... Er gift så helt greit at fantasier forblir fantasier. Anonymkode: 2cd6c...f38 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #40 Skrevet 4. juni 2017 Jeg blir bundet fast av en streng dame, Dom dame. Selv er jeg mann ja. Enten bindes jeg i en stol eller opp mot en vegg eller noe. Jeg blir kåt av å bli behandlet sånn av en streng dame. Jeg får ereksjon. Det som skjer videre er at hun vinker inn en mann. Han begynner å slikke meg på brystet og videre nedover, og jeg har fortsatt kjempestå. Det ender med at han suger meg og jeg greier ikke å holde tilbake, jeg er bundet og kommer ingen vei. Til slutt må jeg bare innrømme det til dama; ja, ja... jeg liker dette her. Det ender med at jeg spruter i ansiktet hans. Anonymkode: 153bc...2aa 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå