Gå til innhold

Seksuell fantasi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker har fantasier...og fantasiene kan noen ganger ikke gjennomføres pga flere ting..for eksempel at man ikke tør å fortelle sin partner...at man tenker at det er unormalt...kleint...osv osv osv..

Fortell en seksuell fantasi du har som du aldri har fortalt din partner........

Jeg kan begynne. Jeg drømmer om å ha sex med flere...altså gruppesex... dette er noe jeg aldri kunne fortelle min partner... trur han hadde blitt veldig veldig skuffet..... 

Anonymkode: b7459...3e4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantasere om cuckold. At en annen knuller kona mi mens jeg må se på. Helt uaktuelt å gjennomføre. Men tanken liker jeg. 

Anonymkode: 5f62d...972

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle mennesker har fantasier...og fantasiene kan noen ganger ikke gjennomføres pga flere ting..for eksempel at man ikke tør å fortelle sin partner...at man tenker at det er unormalt...kleint...osv osv osv..

Fortell en seksuell fantasi du har som du aldri har fortalt din partner........

Jeg kan begynne. Jeg drømmer om å ha sex med flere...altså gruppesex... dette er noe jeg aldri kunne fortelle min partner... trur han hadde blitt veldig veldig skuffet..... 

Anonymkode: b7459...3e4

Eller veldig tent......

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fantasere om cuckold. At en annen knuller kona mi mens jeg må se på. Helt uaktuelt å gjennomføre. Men tanken liker jeg. 

Anonymkode: 5f62d...972

Er ganske digg i virkeligheten også, om kona er av den rette, kåte sorten :)  Om "den andre" i tillegg er solid utstyrt blir det enda bedre...

Anonymkode: be13f...73e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenner på ha sex med en TS jente. Som spruter masse sæd. Og jeg som ikke tenner på menn...

Anonymkode: 24278...d85

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer om en stor neger. Nå er jeg singel, men tror aldri at det vil skje. Tror ikke jeg hadde våget om jeg fikk sjansen, og hadde min eks funnet ut av det ville han si "Jeg visste det!" Av en eller annen grunn var det hans største sjalusi, tanken på at jeg sikkert ønsket å prøve en neger. Tror dessverre at det trigget fantasien. 

Anonymkode: 8350f...b8c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Playrape.

Anonymkode: 69958...007

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rimme Rimmen 😊

Tok du den? 😎

Anonymkode: 21925...ecd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fantaserer om en stor neger. Nå er jeg singel, men tror aldri at det vil skje. Tror ikke jeg hadde våget om jeg fikk sjansen, og hadde min eks funnet ut av det ville han si "Jeg visste det!" Av en eller annen grunn var det hans største sjalusi, tanken på at jeg sikkert ønsket å prøve en neger. Tror dessverre at det trigget fantasien. 

Man sier ikke neger i disse moderne tider. Det er et skjellsord, og kan fort bli tatt for å være et rasistisk ord.

Anonymkode: 3685c...630

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Gruppe sex faktisk her og, i red room eller hva det heter Men hadde aldri klart å leve med synet av at min mann hadde nytt noen andre, i ettertid, vet det villet plaget meg stort hver dag. Måtte heller ha blitt at vi bare hadde sex i samme rom som andre par men noe av det som tenner i tankene er jo å se hvor gira han blir når han får knulle noen andre og se meg knulle noen andre og bli tatt på av både menn og kvinner. Det blir med fantasien for jeg kunne aldri hatt samvittighet til det selv heller, og den største frykten er vel at han vil fortsette å tenne på sex med andre og elske meg mindre eller gå bak ryggen min osv...

Anonymkode: 98ee7...657

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min fantasi er absurd. Jeg mener det. Den er HELT på trynet. 

Jeg fantaserer om at jeg blir tatt så hardt i analen at jeg får endetarmsprolaps, men jeg vil beføles og knullet i prolapsen, liksom... Jeg ser selv at det er ekkelt og sært, likevel fantaserer jeg om det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvordan andres tanker kan trigge en fantasi. Jeg ble tent på gruppesex først etter typen fortalte meg han og kompiser hadde hatt det. Det gjorde meg motbydelig kvalm der og da og lenge etter,fikk så problemer med det at jeg vurderte å slå opp, men av en eller annen grunn trigga det etterhvert etter leeenge en tenning også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg singel, men jeg har mange ideer.

At jenta dominerer i senga og tisser meg i ansiktet og tar seg friheter som å lugge, trykke ansiktet mitt inn mot underlivet hennes, gjerne ta meg i ørene og kommandere meg til å slikke seg og være hard og tydelig/bestemt, gjerne litt lekesint ala "slik gjør du!!" Litt fiking i ansiktet er også ønskelig. Dette er da egentlig et rollespill som kun foregår i senga, og ikke i det daglige livet. Hun må også gjerne ta lettere strupetak nå og da, men ikke så hard stramming, men med tydelig knyttnevetak.

Hun må også helst sette seg på meg slik at jeg må slikke henne, og gjerne bøye seg bakover med jevne mellomrom så jeg også må slikke henne i rumpa. Jeg vil også at hun spytter meg i ansiktet under akten. Jeg synes av en eller annen grunn at alt dette er veldig opphissende og spennende.

Noe av det mest spennende er f.eks en inneforstått avtale om at jenta kan vekke meg om morgenen ved å tisse meg i ansiktet. Det er for meg veldig seksuelt opphissende å våkne på denne måten.

Dette med tissing på partner betrakter ikke jeg som en perversitet, snarere noe man virkelig gjør når man elsker hverandre og er fullstendig trygge på hverandre. Jeg har ingen interesse selv av å tisse på partneren, interessen er utelukkende for mottak og ikke leveranse.

En annen opphissende idè er at vi lekesloss først og så taper liksom jeg slåsskampen av utmattelse,  at vi liksom "slåss" lenge, og så mister jeg kreftene slik at hun vinner, og så følger gjerne alt det jeg har nevnt lengre oppe etter "slåsskampen."

Kanskje litt "spesielle" tanker, men jeg er altså helt normal til vanlig, men med interesse for mye spesielt krydder i sexlivet. Jeg har ingen spesiell interesse av å være dominerende ovenfor jenta, det er kun interessant å bli dominert av en eller annen grunn.

Det er også spennende hvis alt jeg nevnte blir en slags selvfølge, det er spennende å tenke på. Men jeg kan selvsagt også ha helt vanlig sex.

Anonymkode: 8acfc...31f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er så mange!

Jeg liker å voldta min sex partner, har levd ut denne fantasien gjennom rollespill

Blodig sex tenner meg

Sex med en med diagnosen Anoreksia, helst med selvskading, egentlig jo mer skada jenta er jo bedre, en god dose depresjon inni tenner meg xtra :S

Goth/emo

Anonymkode: 97ec6...4ee

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rimme Rimmen 😊

Tok du den? 😎

Anonymkode: 21925...ecd

Hun er nydelig, henger meg på...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man sier ikke neger i disse moderne tider. Det er et skjellsord, og kan fort bli tatt for å være et rasistisk ord.

Kutt ut snusfornuften!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så mange!

Jeg liker å voldta min sex partner, har levd ut denne fantasien gjennom rollespill

Blodig sex tenner meg

Sex med en med diagnosen Anoreksia, helst med selvskading, egentlig jo mer skada jenta er jo bedre, en god dose depresjon inni tenner meg xtra :S

Goth/emo

Hva eksagt tenner deg med anoreksia syke? 

Og med deprimerte selvskadere?

Spør fordi jeg tilhører begge kategorier og tenker at det er det siste noen vil tenne på (meg) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kutt ut snusfornuften!

Slutt å være disrespektfull.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva eksagt tenner deg med anoreksia syke? 

Og med deprimerte selvskadere?

Spør fordi jeg tilhører begge kategorier og tenker at det er det siste noen vil tenne på (meg) 

Tror det har no med at de er så svake og nede + at de fleste av dem er i et dypt mørkt sted. Jeg tenner xtra på det og er ekstremt nysgjerrig på deres tilstand :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så mange!

Blodig sex tenner meg

Goth/emo

Du tenner på anoreksi? At folk sulter seg ihjel? 

Anonymkode: 69958...007

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer om å ha sex med en annen mann mens kjæresten min ser på og etterhvert deltar. Hun deler forøvrig denne fantasien, men det er tvilsomt om det vil bli gjennomført. Da vil det skje spontant.

Fantasere også om å leke med tiss, mest om å motta. Her er kjæreste muligens på gli.

Anonymkode: f9fce...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...