AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Del Skrevet 30. mai 2017 Har sett det jobber en som jeg har veldig lyst og bli kjent med et sted. Er det rart liksom og starte en samtale når vedkommende er på jobb? Personen jobber et sted der det skjer lite. Anonymkode: ff6fc...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg er hvertfall veldig lite mottakelig for folk som skal 'slå av en prat' mens jeg jobber. Altså, som ikke har med jobben p gjøre. Det har jeg rett og slett ikke tid til. Og alle former for romantiske antenner er også antakelig avskrudd når jeg er på jobb... Så anbefales ikke å prøve seg på meg hvertfall.. Anonymkode: a1b69...fc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg ville ikke gjort det. Ikke forstyrr folk som jobber, og kast bort tiden deres. Du risikerer å bli stemplet som "Irriterende Person". I tillegg kan det være du mistolker signaler. Det kan være vedkommende er hyggelig mot deg fordi du er en potensiell kunde, ikke noe mer. Anonymkode: 23677...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Del Skrevet 30. mai 2017 Er som venn jeg vil bli kjent altså. personen jobber som vakt på stedet og det skjer veldig lite der, vet jeg. Anonymkode: ff6fc...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Del Skrevet 30. mai 2017 Hvorvidt det blir rart eller ikke kommer vel helt an på hva slags jobb vedkommende har, og hvor naturlig det er for deg å være på hans arbeidsplass? Å stille seg i kø i banken for å snakke med fyren bak skranken eller bestille time hos en advokat bare for å skravle blir rart, selvfølgelig. Men om fyren jobber som vekter på et kjøpesenter og stadig vekk kjøper seg noe snacks i kiosken hvor du jobber, er det jo helt greit å veksle noen ord. Anonymkode: fbcb8...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Del Skrevet 30. mai 2017 Hadde vært koselig for min del. Er ikke alltid mye å gjøre her. Jobber på et senter og har tenkt noe av det samme "vil bort og si hei til naboansatte" hehe...men tør ikke det Anonymkode: ce242...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå