AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Del Skrevet 30. mai 2017 leste at wild yam kan hjelpe egget med å feste seg. har hatt 2 kjemiske og en SA i år. noen med erfaringer? Anonymkode: a5f84...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 30. mai 2017 #2 Del Skrevet 30. mai 2017 Brukte det en pp, men endte i kjemisk. Hadde sikkert ikke noe med det å gjøre, da. Hørt det har fungert for mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Del Skrevet 30. mai 2017 26 minutter siden, tweet skrev: Brukte det en pp, men endte i kjemisk. Hadde sikkert ikke noe med det å gjøre, da. Hørt det har fungert for mange Hvordan brukte du det? må man gå på det hele tiden? Anonymkode: a5f84...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 30. mai 2017 #4 Del Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan brukte du det? må man gå på det hele tiden? Anonymkode: a5f84...15d Tok to kapsler morgen og to kveld fra 2DPO, trappet ned mot IKM/positiv test. Jeg bare googla litt og prøvde ett eller annet. Finnes liksom ingen fasit på det. Men jeg forsto det sånn at du må trappe ned og ikke slutte brått, og man skal ikke ta dem når man er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Del Skrevet 30. mai 2017 Brukte det en pp og ble gravid men det kan jo være tilfeldig. Tok full dose 2x3 om dagen de første 3 dagene, så trappet jeg sakte ned. Anonymkode: 19074...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Del Skrevet 30. mai 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Brukte det en pp og ble gravid men det kan jo være tilfeldig. Tok full dose 2x3 om dagen de første 3 dagene, så trappet jeg sakte ned. Anonymkode: 19074...c27 kan du skrive ned planen? 2x3 -3 dager, så 1x3? siden det funker for deg vil jeg også prøve:-) Anonymkode: a5f84...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 30. mai 2017 #7 Del Skrevet 30. mai 2017 Prøvde det her i 4-5 PP, ingen effekt 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #8 Del Skrevet 30. mai 2017 Prøvd i 13 mnd utn hell nå.. Vurderer å prøve ut dette jeg også! Håper det har noe effekt.. Et spm, tukler dette noe med syklusen eller noe andre bivirkninger? Anonymkode: a540d...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 30. mai 2017 #9 Del Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøvd i 13 mnd utn hell nå.. Vurderer å prøve ut dette jeg også! Håper det har noe effekt.. Et spm, tukler dette noe med syklusen eller noe andre bivirkninger? Anonymkode: a540d...c88 All pms hos meg forsvant, så om du ikke blir gravid, kan det hjelpe mot det. Har ellers hatt ekstreme menssmerter og forferdelige humørsvingninger. Merket ikke noe av mensen (annet enn blod i menskoppen da) engang da jeg gikk på wild yam Klusset ikke til min syklus hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #10 Del Skrevet 31. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: kan du skrive ned planen? 2x3 -3 dager, så 1x3? siden det funker for deg vil jeg også prøve:-) Anonymkode: a5f84...15d Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men gikk vel ned 2 kaplser om gangen, og holdt det sånn i 2/3 dager før jeg kuttet 2 til, så kutte 1, da var det bare 1 igjen som jeg tok til noen dager over IKM. Anbefaler ikke å ta det lenger enn IKM, men jeg gjorde det fordi jeg var så redd for å slutte, trodde det var eneste grunnen til at jeg hadde blitt gravid og var livredd for å miste om jeg sluttet. Så tok noen dager før jeg turte å slutte. Anonymkode: 19074...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå