Bettie Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #1181 Del Skrevet 7. oktober 2005 Fredag 7. oktober Gjett om jeg passer meg for elg-jegere, Naturelle - og elg. Tror jeg er like redd for begge deler. Heisan, blondinen. Kos med klem Jeg sto nok langt bak i køen da retningssans ble delt ut, for jeg har ikke fått overvettes mye av den. Familien min mobber meg av den grunn. Men - jeg får jo en del morsomme hisorier ut av det, da, flowerpower. Jeg har ikke gjort noe for å gå ned i det hele tatt, men jeg klager ikke. De blåbærene jeg fant - de puttet jeg rett i munnen, og de smakte kjempegodt,¤Escada¤. Hadde ikke med meg noen plukkekopp. Blir noe noe kos i helgen, Liss. Jeg tok en halv arbeidsdag på jobben i dag. Det var deilig fredagsstemning der, og ro. Og jeg gjorde unna noen småsaker som godt kunne ha ventet, men som er greit å ha gjort også. Da jeg kom hjem fant jeg fram joggeskoene og prøvde meg på en ny vei. Jeg tror jeg har funnet noe som kan bli ei løype. Den går delvis på asfalt, delvis på skogsvei. Det er en 8-tallsløype, og den er gangbar så lenge det ikke er for mørkt når jeg går, og før det blir snø. Tror ikke skogsveien blir brøyta, nemlig, og gatelys er mangelvare. Men - jeg klarer ikke gå meg bort på den løypa, og det er jo en fordel. Runden tar litt over en time, men jeg vil nok bruke kortere tid når jeg får mer kondis. Nå vet jeg ikke hvor lenge dette gå-kikket vil vare, for jeg er ikke av de mest standhaftige - særlig ikke når det regner, men så lenge det går, skal jeg forsøke å ta runden min noen ganger i uka. Jeg har i hvert fall veldig godt av det. Så kan jeg melde meg på innetrening når det blir kaldere. I kveld blir det TV-titting og kanskje litt strikking eller hekling. Lurer på om jeg skal prøve meg på et sjal. Det er lenge siden jeg heklet det, og jeg har litt garn liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. oktober 2005 #1182 Del Skrevet 7. oktober 2005 hei på deg - og god helg! Kos deg med sjalproduksjon. Det hørtes koselig ut med et håndarbeide, kanskje på tide å lage et eller annet? Heksehilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. oktober 2005 #1183 Del Skrevet 7. oktober 2005 Må kosa deg kjempe mye i helga då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. oktober 2005 #1184 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei på deg, Bettie - og takk for besøk og fine ord i dagboka mi. Det var godt med litt trøst i dag! Håper du får en utrolig deilig fredagskveld med eller uten hekling. I alle fall regner jeg med at du er klar for gullrekka på NRK, du vet det er den "som gjelder" i kveld! 1000 klemmer til deg, min venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2005 #1185 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du er en sprek dame du Bettie! Ute og går tur og greier. Flotters! Kan du gå noen skritt for meg neste gang eller? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 7. oktober 2005 #1186 Del Skrevet 7. oktober 2005 God helg, Bettie :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 7. oktober 2005 #1187 Del Skrevet 7. oktober 2005 God kveld, kos deg med håndarbeid og tanken på at det faktisk er helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 8. oktober 2005 #1188 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei du, din sporty dame. Flink du er, Bettie Endelig er det helg. Håper helgen din blir kjempefin. Blir så inspirert av turgåingen din, jeg. Tror jeg skal trekke med meg mannen på tur i kveld etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. oktober 2005 #1189 Del Skrevet 9. oktober 2005 Innom med en liten søndagsklem! Her er det sakte fart foreløpig, snart skal vi på tur i marka med stormkjøkken og gode venner! Tror jeg har godt av å komme meg litt ut av godstolen! Hvordan går det forresten med sjalet? Må vurdere om jeg skal skaffe meg et håndarbeid, det er jammen år og dag siden. Æh. Kom plutselig på juleduken jeg begynte på i september i fjor... Ha en superfin søndag, Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 9. oktober 2005 #1190 Del Skrevet 9. oktober 2005 HEI HEI Bettie! Har du funnit Cata så dere kan komme å få billig bensin????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #1191 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei du Bettie - send over litt sånn gå-energi til meg også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 9. oktober 2005 #1192 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg lurer på en ting, Bettie: Er du en sånn Duracelle-kanin Jeg er altså ikke misunnelig Ikke i det hele tatt........(Skulle bare hatt litt av det til pakkingen...) Bare stå på du, regner med at du slapper av når du føler at du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 10. oktober 2005 #1193 Del Skrevet 10. oktober 2005 Bare innom en snartur for å ønske deg en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 10. oktober 2005 #1194 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kunne nok trenge noe gå -inspirasjon her også... Må egentlig få med meg S ut, for det er fin trening, men nå må vi vente litt, til vi skjønner hva det er som foregår i hodet hans..... Men jeg håper du får en fin arbeidsuke, og mange fine turer i høstværet. (Det er ihvertfall vakkert ute nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 10. oktober 2005 #1195 Del Skrevet 10. oktober 2005 Innom med en mandagshilsen nå i oktober. Pass deg for elgjegerne da.. når du går i skogen. Ønsker deg en flott mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. oktober 2005 #1196 Del Skrevet 10. oktober 2005 hei sprorty høres ut som ei fin løype du har funnet deg, nesten som lysløypa vi har her jeg bor... Håper du får ei fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. oktober 2005 #1197 Del Skrevet 10. oktober 2005 Heia Bettie madammen! Ka du drive med for tida då? :klø: Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #1198 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tirsdag 11.oktober Så mange som har vært innom her. Kjempekoselig. Heisan Brunhilde. Godt å se deg igjen. Hallo ¤Escada¤. Takk for helgehilsen. Har hatt litt tunge dager, men det går sikkert over. Håndarbeid er koselig om høsten, synes jeg, Væren. Håper det går greit på jobben nå. Gikk noen ekstra skritt for deg i dag, jeg Hope. Er egentlig ikke så sprek, men jeg får noen diller innimellom, og nå er det en gå-dille. Får se hvor lenge det varer. Hei, hei Blondinen. Med Cata på Island, må jeg nok vente med å ro over havet. mangler jo ei åre også. Er bensinen fortsatt billig? Helger er gode å ha, naturelle Godt å inspirere noen, Dødspingvinen. Får ofte ideer her inne, jeg. Har litt gå-energi til overs, mysan, så du kan godt få litt. Jepp, flowerpower - helt klart batteridrevet. Går og går til batteriet er flatt. Håper dere finner ut hva som skjer med S, nå, Liss. Jeg passer meg alt jeg kan, jeg, Queenblue. Har heldigvis hverken sett jegere eller elg i det siste. Er kjempesporty akkurat nå, seroxatra, men det kan gå over før jeg aner. Er egentlig litt lat, nemlig. Helgen er over, og jeg fikk litt ut av den. Lørdag var jeg husmor og vasket hus og klær. Etterpå tok jeg på meg turtøy og gikk en times tid i skogen. Det var jo så deilig vær. Halvdelen disket opp med taco til middag, og sofaen var veldig god på kvelden. Søndagen var som vanlig lat på morgenen, men etterpå var Halvdelen og jeg aktive. Halvdelen hadde vært på loppemarked og kjøpt en liten kommode som vi skulle hente, og da tok han like godt med et lite kjøleskap også - til "lekerommet" sitt. Der har han en PC og diverse spill, en radio og TV - og nå også kjøleskap til brus etc. Etterpå var vi over hos naboen og hentet stauder. Nabokona hadde hørt at jeg liker blomster, og hun skulle kvitte seg med en del stauder. Vi takket, vi, og startet på noe som etterhvert vil bli et staudebed. Det er tungt å grave opp plen for å anlegge et nytt bed. Og etterpå gikk jeg meg en tur igjen. Blir jo ganske varm av gåinga, så det er godt med en dusj etterpå. Halvdelen kan dessverre ikke være med meg, for hverken knær eller ankler vil tåle belastningen. Begge ungene kom til middag. Frøkna skulle på kino, men poden ble til jeg kjørte ham hjem litt seinere. I går var det en stressdag på jobben. Hadde et møte midt på dagen - og det varte til dagen var slutt, og så hadde jeg et møte på kvelden også. Så jeg fikk ikke gått noen tur i går. I dag var det en roligere dag, og ikke noe kveldsmøte, så jeg kom meg ut i dag. Jeg gikk en ny vei i dag. Jeg gikk meg ikke bort akkurat, men jeg havnet ganskel langt unna der jeg hadde tenkt. Så turen ble lengre enn planlagt. Det gjorde ikke så mye, for det har vært fint og varmt vær, selv om det blåste litt. Jeg har så mye uro inni meg selv om dagen, så jeg tror det er nødvendig å få noe av uroen ut. Har en litt negativ trend, og vil litt mer enn jeg får til. Det blir jeg frustrert av. Er lei av at all endring tar så himla lang tid. Dritthumør, med andre ord. Jeg tar også ut uroen hjemme. I helgen har jeg heklet et og et halvt sjal, og har strikket et halvt skjerf. Jeg må ha noe å holde fingrene opptatt med. Hvor lenge jeg har gå-dilla - se det vet jeg ikke. Noen har trukket meg opp, og da går jeg til fjæra er ute. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 11. oktober 2005 #1199 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei hei Bettie :smilejente: bensinen er blet dyr igjen så kanskje dere kommer neste gang dei blir billlig :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. oktober 2005 #1200 Del Skrevet 11. oktober 2005 innom med en nattahilsen, og håper du får en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå